Eski 23-05-04, 13:35 #1
jinkazama jinkazama çevrimdışı
Varsayılan HDD göçerten Virus???

beyler bana HDD göçerten bi virüs lazım. HDD yakmayacak ama içinde ne var ne yok silecek.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 13:41 #2
Fart Fart çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

bende 28 tane ayrı virüs var. test etmediğim için hangisi ne işe yarıyor bilmiyorum. ama istersen hepsini göndereyim maille. toplam 2.5 mb.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 13:50 #3
BaLLim BaLLim çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

Bunun arsivide varmış Hoş..

Saygılar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 14:14 #4
hannibal hannibal çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

yane wirüsü yolluon hdd uçuo.İçindeki bilgiler gidip dimi ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 15:32 #5
redbul redbul çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

walla öyle bi virüs var diye biliyorum..duymuştum bi ara...bu arada gerçekten bilen varsa gönderirse bize sevinirim.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 16:11 #6
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

öle bi program vardı.. hdd uçuran..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 23:07 #7
jinkazama jinkazama çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

beyler falza aşırı olmayacak yani hdd uçmayacak sadece hdd ye bi fdisk atsın yeter. kendi üzerimde deniycemde o yüzden böle bişe istiyorum. ayrıca Fart kardeş gönderirsen deneme imkanım var onları çok ii olur.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 23:13 #8
Fart Fart çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen jinkazama
beyler falza aşırı olmayacak yani hdd uçmayacak sadece hdd ye bi fdisk atsın yeter. kendi üzerimde deniycemde o yüzden böle bişe istiyorum. ayrıca Fart kardeş gönderirsen deneme imkanım var onları çok ii olur.
e-malini ver göndereyim. toplam 1.58 mb.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 23:40 #9
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

e direk holyone hard formatter çek o zman..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-04, 23:58 #10
Fart Fart çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Shadowfex
e direk holyone hard formatter çek o zman..
bu da iyi bi alternatif.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-04, 08:31 #11
MuRaT55 MuRaT55 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

en güzeli / kötüsü bi link vardi ve tikladigin gibi pc nin icine ediyordu.. sanirim oda autoexec.bat in icine bir seyler yerlestirip bi dahaki boot da ... ..

hackerboyz kapanmadan önce orda görmüstüm...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-04, 08:48 #12
quisimodo quisimodo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

kill disk :-))
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-05-04, 00:20 #13
jinkazama jinkazama çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Fart
e-malini ver göndereyim. toplam 1.58 mb.
dostum mail jinkazamaa@hotmail.com
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-05-04, 10:15 #14
maniac maniac çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

al sana bu siteden computer fuck bölümünde aradıgın şey var tıkla yada bunu bul benim şuanda çok işim var google bulursun sql hard drive killer ...

Mesajı son düzenleyen maniac ( 25-05-04 - 10:18 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-05-04, 15:57 #15
ugurbirinci ugurbirinci çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

bende istiyom
ugurbirinci@hotmail.com
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-05-04, 13:39 #16
macman macman çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

cernobil vırusu o ısı yapıyor du heralde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-05-04, 17:33 #17
worm worm çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HDD göçerten Virus???

benim hazırladığım iki cd var bazen arkadaşlara falan veriyom içinde flashlar vs.. var biras cd de tur yaptıktan sonra bilgisayarı kapatınca bir daha açılmıyo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 09:24
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil