bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 25-02-09, 13:36 #21
thoryy thoryy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Macedon Mesajı Göster
“Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıptır”
Atalarımız ne güzel söylemiş “Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıptır” diye. Çağımızda bilgiye ulaşmak çok kolay. Kütüphaneler, televizyon, radyo, gazeteler, dergiler ve en önemlisi internet. Özellikle internet sayesinde dünyanın diğer ucundaki bilgilere birkaç saniyede ulaşabiliyoruz. Ne kadar çok şey öğrendikçe de o kadar az bilgimiz olduğunu fark ediyoruz. Yeniliklerin olduğu gibi, bilginin de sınırı olmadığını görüyoruz. O halde öğrenmemek gerçekten çok ayıp.

--- “Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıptır” ---

Evet Arkadasım Sana Kesinlikle Katılıyorum Fakat Bir Çok Defa Soyleyipte Ögrenmemek Yada Ögrenememek Nee Oluyor Onuda Anlıyamadım...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 13:59 #22
wallance wallance çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen thoryy Mesajı Göster

Güsel Kardesim Abicim Arkadaşım Bak Neee Dicem Eger Yazdıgım Yorumları Okuduysan Neden Oyle Seyler Yazdıgımı Anlaman Lasımdı Ama Gordumkı Anlamamıssın....

Buu Oyun İçi BesT0FAuraL Pm'i Olan Arkadas Benim Clanımdaydı Bf Yee Kac Kere Girdik Vee Her Girdigimizde Abi Bunlar Ne DEyıp Durdugunda Bende Her Girdigimizde Soyluyordum Vee Arkadas Kıralık İtemlerle Geme Bf Ye Girip Bir Cok Kişi Tarafından Dıslanıyordu Dogal Olarak Bizim Sayemızde Bf De Taş Kasarak Eline +7 Raptor Aldı Yalansa Yalan Desın... Ama Arkadasımız Naptı Clandan Cektı Gitti Bu Kadar Yardımın Sonunda...


ŞİMDİK SANA SORARIM ( omer.90 ) KARDES BU ADAMA KIZMAKTA HAKLIMIYIM HAKSIZMIYIM...
Haklısın abi +10101010101
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 14:19 #23
ardream59 ardream59 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Gustino Mesajı Göster
Dostum 1000 küsür mesajın var ama bunu bilmemen garip geldi bana
bifrostta humanlar orcları orclarda humanların pelerin clan sembol ve isimlerini göremez sadece the great hero yazar ...
the great heroda yazmıor kardes resım upload ederım burayasende görursun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 14:22 #24
ardream59 ardream59 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
zamolksis
Yabancı




Giriş Tarihi: 28-04-2007
Yaş: 26
Mesajlar: 6
Rep Puanı: 2375

Macedon
Yabancı




Giriş Tarihi: 05-02-2009
Mesajlar: 5
Rep Puanı: 2375

Rep Gücü: 0

su 2 üyelık yhoory ve wallance nın uydurugu kendı üyelıklerıdır


Rep Gücü: 0
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 15:34 #25
thoryy thoryy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
zuhahahahahahahahahaaaa :d
hahahahahahahahahaaaaaa :d
hİhİhİhİhİhİhİhİhİhİhİhİİİİİİİİ :d
hÜhÜhÜhÜhÜhÜhÜhÜhÜÜÜÜÜ :d
heheheheheheheheheheeee :d
hÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖÖÖ :d
hohohohohohohohohooooo :d
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 20:03 #26
ZzAmBoO ZzAmBoO çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
oyunun kendi özelligi karşı ırcın ismini göstermio tek bi isim olarak gösterio o yüzden arkadasım göremessin istesende. sadece itemlerden tanıya bilirsen ki onu tanımak içinde 9 item olması lazım ^^
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 20:07 #27
tayfun_27 tayfun_27 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen wallance Mesajı Göster
En büyük saygısızlık senin bu oyunu oynaman be kamil .
xD katılıorum sana be kamil xD
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 21:34 #28
wallance wallance çevrimdışı

bynogame
Alarm C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen thoryy Mesajı Göster
zuhahahahahahahahahaaaa :d
hahahahahahahahahaaaaaa :d
hİhİhİhİhİhİhİhİhİhİhİhİİİİİİİİ :d
hÜhÜhÜhÜhÜhÜhÜhÜhÜÜÜÜÜ :d
heheheheheheheheheheeee :d
hÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖhÖÖÖ :d
hohohohohohohohohooooo :d
Bırak abi ya zaten o kullanıcıların sahipleri gereken cevabı verirler inşallah ...
BestOFAural kardeşim sende istersen eğer bi şüphen varsa adminlere pm at banakalım o üyelilere giren ip ler le bizimkiler tutuyomu hiç bi benzerlik varmı.
Eğer varsa sen bu işi biliyosun dicem ki bilmediğinden eminin de neyse uzatmaya gerek yok ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 22:56 #29
Inactive Inactive çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Arkadaslar Bifrostta karsılastıgım bı olayla ılgılı sorum olcaktı yorumlara +Rep

bynogame
hahaasdasdasdasdasdasdsadsad
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 18:50
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame