Eski 24-02-09, 22:50 #1
Kıng_AiresLy469 Kıng_AiresLy469 çevrimdışı

bynogame
Exclamation Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
ArkadaşLar yakLaşık 5 seneDir PriestLe oynamaktaYdım ßi deişikLik yapıp Asas oLmaya karar verdik.. Mütevazi ßi asas Dizdim ÇapımızCa sağLam deniLeßiLir faKat minör comßo yapamıyorum.. En iyi şekiLde Minör Combo nasıL yapıLır ve skill ßar diziLimini vereßiLecek arkadaşLar yardım ederSe sevinirim..!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 22:55 #2
irrasyonel1gece irrasyonel1gece çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Kıng_AiresLy469 Mesajı Göster
ArkadaşLar yakLaşık 5 seneDir PriestLe oynamaktaYdım ßi deişikLik yapıp Asas oLmaya karar verdik.. Mütevazi ßi asas Dizdim ÇapımızCa sağLam deniLeßiLir faKat minör comßo yapamıyorum.. En iyi şekiLde Minör Combo nasıL yapıLır ve skill ßar diziLimini vereßiLecek arkadaşLar yardım ederSe sevinirim..!
bende bilmiorumda sen iidin pirestte yaa napcan asas acıp ona sw buna sw bi dunya derdı war


IIIIOZIIII (kansu)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 22:58 #3
ISheiTan ISheiTan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Asas Kullanmak sanattır. sen prieste don en iisi ama ben kullandıgım skıll bar sana vereyım
1 light feet 2 mana 3 skıll 4 skıll 5 skıll 6 skıll 7 skıll 8 mınor mınor sag tık al ole rahat oynarsın benımkı bu...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:11 #4
Kıng_AiresLy469 Kıng_AiresLy469 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen irrasyonel1gece Mesajı Göster
bende bilmiorumda sen iidin pirestte yaa napcan asas acıp ona sw buna sw bi dunya derdı war


IIIIOZIIII (kansu)
hakLısında ßi zaman sonra sıKtı ße inSan adrenaLin arıyo artık.. Macera Yada iÇimde tatmin edemediĞim Adam keSme duyguSu aĞır ßaStı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:24 #5
Dream4ever Dream4ever çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Bu aralar priesta dvm et bence cunku ardream da cok fazla rogue var buffer yok..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:27 #6
Kıng_AiresLy469 Kıng_AiresLy469 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Dream4ever Mesajı Göster
Bu aralar priesta dvm et bence cunku ardream da cok fazla rogue var buffer yok..
hakLısında ßozdum Priesti asLında Asas a döndüĞüm için piŞmanım DiyeßiLirim Ama geÇti artık HayırLısı Şu Minör Combo yu Öğrenmem lazım..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:30 #7
Dream4ever Dream4ever çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
inş. öğrenirsin biz bundan 3 yıl önce 4 arkadaş hergün internet cafede toplanıp minor çalışıyordk ve suan muhteşem derecede minor combo yapıorz..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:35 #8
ιяυℓℓєтι ιяυℓℓєтι çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Bro benm dizlişim

1Mp 2Lf 3spike 4 thusrt 5 pierce 6 stab 7 minor 8 minor
1mp 2lf 3skil 4 skil 5 skil 6 7 8 minor saq click bide akarsın! ^^
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:35 #9
Kıng_AiresLy469 Kıng_AiresLy469 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Dream4ever Mesajı Göster
inş. öğrenirsin biz bundan 3 yıl önce 4 arkadaş hergün internet cafede toplanıp minor çalışıyordk ve suan muhteşem derecede minor combo yapıorz..
E Kerametini ßizimLede payLaşta ßizde yavaş yavaş öğreneLim ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:39 #10
Dream4ever Dream4ever çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
1 mana 2 lf 3-4-5-6 skill 7-8 minor ama istersen 1lf 2-3-4-5skill 6 mana 7-8 mminor kullanabilrsn bu sana kalmış bişey ama sen charını mause le yönetmek istiorsan bunların yanında sağ tık minor alırsan senin için daa da ii olabilr..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:41 #11
Kıng_AiresLy469 Kıng_AiresLy469 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen laMeviLLaS Mesajı Göster
Bro benm dizlişim

1Mp 2Lf 3spike 4 thusrt 5 pierce 6 stab 7 minor 8 minor
1mp 2lf 3skil 4 skil 5 skil 6 7 8 minor saq click bide akarsın! ^^
saoL Dostum Yarın deniCem İnş.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:41 #12
Kıng_AiresLy469 Kıng_AiresLy469 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Dream4ever Mesajı Göster
1 mana 2 lf 3-4-5-6 skill 7-8 minor ama istersen 1lf 2-3-4-5skill 6 mana 7-8 mminor kullanabilrsn bu sana kalmış bişey ama sen charını mause le yönetmek istiorsan bunların yanında sağ tık minor alırsan senin için daa da ii olabilr..
saoLasın kardeŞim yarın deniCez..!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:46 #13
ιяυℓℓєтι ιяυℓℓєтι çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Qnemsiz Yarın Bi Deneme Atarız :P


IHephaistoSI --->IRuLLeTI
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-09, 23:48 #14
Dream4ever Dream4ever çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
İnş. Başarılı oLursun

Dream4EverComeBack
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 00:26 #15
ßenGeldim ßenGeldim çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
arkadaşım çift minor combo için biraz çalışman lazım skilleri seri vurman lazım o yüzden sağ clickle başla ilk biraz kendini geliştirince 2x minore geçersin dream4everin dediği skillere geçersin yani ( lm3FSaNe )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 02:55 #16
HanedanSultan HanedanSultan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
Boşver yha sAĞ tık Pot yap Maana dayanmaz Minore ama bNm tercihim...
F1 1 light 2 ac 3skil 4skil 5skil 6minor 7 minor 8pot
F2 1 light 2 ac 3skil 4skil 5skil 6minor 7 minor 8pot
Ben böle kullan derim sağ tıkda Cure yada can potu e malum adream da sürekli Malice Vs. yiyosun Ac sayfalarda olmalı die düşünüyorum.
Herkese Kolay Gelsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 04:26 #17
serkased serkased çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
paylaşım için teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 04:29 #18
DoubleGNiqqas DoubleGNiqqas çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
:d ADAM BUF ISTICEK SENDEN ++++++++++AC
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 10:29 #19
chrissoems00 chrissoems00 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
çek bi pedal
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 11:00 #20
selcukkacar8 selcukkacar8 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Asas oLduk Ama MinörCombo Yok :( Yardım..!

bynogame
güzel paylaşm ty
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 06:14
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame