Eski 06-05-04, 17:57 #1
KURTATAPAN KURTATAPAN çevrimdışı
Smile Eurovision-Istanbul internet'te satilik

eurovision istanbul ile ilgili, turkiye ile ilgili urunler eurovision'un kendi sitesinde ve diger sitelerde satisa sunulmus.
Turkiye adina turkiyenin tanitimi adina oldukca guzel bir sey !
sitede turkiye, istanbul ve eurovision istanbul ile il;gili hersey var.
hosuma gitti..bir goz atin siz ne dusunuyorsunuz ? :
http://www.eurovisionshop.tv/shop/de...gory&showcat=1

http://www.eurovisionshop.tv/shop/de...gory&showcat=3

http://www.eurovisionshop.tv/shop/default.asp
 
Eski 06-05-04, 21:21 #2
vedoline vedoline çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

bazi durumlar vardir para versen yapamassin bu kadar etkili, iste bu da aynen oyl bir durum, cok guzel. sertab in ermeniligini birakalim da kendi turklugumuzu yargilayalim. hangimiz vatanimizi bu sekilde tanitma imkani verecek bu ulkeye? cok tanitan mi iyi yoksa cok klavyeden atan mi?...
 
Eski 08-05-04, 19:45 #3
MENDERES MENDERES çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen vedoline
bazi durumlar vardir para versen yapamassin bu kadar etkili, iste bu da aynen oyl bir durum, cok guzel. sertab in ermeniligini birakalim da kendi turklugumuzu yargilayalim. hangimiz vatanimizi bu sekilde tanitma imkani verecek bu ulkeye? cok tanitan mi iyi yoksa cok klavyeden atan mi?...
cok guzel bir yorum yapmissin vedoline
bir digeri verilen linklerdeki urunler guzelmis.
guzel olmaz mi o eurovision-istanbul t shortleri sapkalari giymis insanlarin avrupa caddelerinde gezmesi.
turizm bakanligi bence istanbulda herkese bu tarz urunleri bedava vermeli.yada bunun icin ozel bir satis standi acilmali.
 
Eski 08-05-04, 19:56 #4
MitOkOndri MitOkOndri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Walla YAzacaım herşeyi yazmışınız
+1
 
Eski 09-05-04, 17:11 #5
KURTATAPAN KURTATAPAN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

turizm bakanligi tanitim amaciyla resimlerdeki gibi urunler yaptirsa ve ozellikle yabanci konuklara dagitsa bencede cok iyi olur.
ben bu arada o internet sitesinden bir t-short siparisi versemmi diye dusunuyorum
 
Eski 09-05-04, 17:34 #6
Jentzsch Jentzsch çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

kizi yaninda verseler alirdim t-shirtten gerçekten çok ii bir tanitim tr miz için...
 
Eski 16-05-04, 04:43 #7
hapurhupur hapurhupur çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Ama su saaten sonra war yaa.....
walla yarismada hakkimizi yediler beyler bence....
Biz en azindan Yunanistanla basabas gitmis olmamaiz gerekirdi.
ama pijjjjj ler hakkimizi yediler.

Bir de utanmadan hersene bize tam puan (12) weren Almanya'ya yine az puan verdik yaaaaa... helel olsun bize.
Hele birde beni deli eden iki olay daha war .....
Bu Turkiyede KiM Ukraynaya oywermis olabilirki.
Hatta biz nasil olurda Sirbistana 10 puan werebiliriz...

Walla anlasilan bu isin altinda baska seyler yatiyor...
Hadi hayirlisi olsun
 
Eski 16-05-04, 04:52 #8
sniper_bk sniper_bk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Dostum olaya öyle bakma bize tam puan veren Almanya değil,yine biziz. Oradaki gurbetçiler veriyo oyları,almanlar bize günahını vermez. Bu arada yarışmayı BBC prime dan izledim inanılmaz, espriler ve dalga geçmeler vardı. Sunan adam korhan abayı itin bi tarafına soktu... bi ara taksime bağlanıldı ama kadın konuşmadı, sunucu biri şu kadını dürtsün falan diyodu. çok eğlenceli bir gece geçirtti bana..
 
Eski 16-05-04, 13:09 #9
PickNick PickNick çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen sniper_bk
Dostum olaya öyle bakma bize tam puan veren Almanya değil,yine biziz. Oradaki gurbetçiler veriyo oyları,almanlar bize günahını vermez. Bu arada yarışmayı BBC prime dan izledim inanılmaz, espriler ve dalga geçmeler vardı. Sunan adam korhan abayı itin bi tarafına soktu... bi ara taksime bağlanıldı ama kadın konuşmadı, sunucu biri şu kadını dürtsün falan diyodu. çok eğlenceli bir gece geçirtti bana..
ağlanacak halimize gülmek demek böyle bişey olsa gerek .. Birde eğlendim diyosun .. Kötü anlamda demiyorum yanlış anlama ama biraz daha duyarlı olman gerekirdi diye düşünüyorum.. sen sesini çıkarmayıp güldükçe , ben sesimi çıkarmayıp güldükçe daha çok itin bi taraflarına gireriz .. bugün korhan abay girer yarın sen ...
 
Eski 16-05-04, 13:29 #10
sniper_bk sniper_bk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Dostum adam gerçekten salak gibi sundu,"devamlı yüzünde anlamsız bi sırıtma vardı", "meltem cumbul'a elbiseden fırlayacak gibi duruyo şart mı bu elbiseyi giymesi" dedi,gerçektende bugun gazetelerde de meltem hamile mi diye yazı çıkmış..? Adam gerçekleri söyledi diye kızmam mı gerekir..? Ayrıca Athena nın şarkısı için "o nasıl bir ingilizce, athenaya bir tavsiyem olacak www.bbc.com/language adresine girip ingilizce öğrensinler,hiç bişey anlamadım dedi.." . Doğrusu şerkıyı daha önceden dinlemesem bende pek bişey anlamazdım,gereksiz bir aksan yapma çabası vardı heriflerde. Gerçekleri görmektense,adama kızmam mı gerekir..? Ayrıca adam her fırsatta "mükemmel bir ülke olduğunu ve organizasyonun çok başarılı olduğunu" söylüyodu. Adam bana göre tamamen gerçekçi ve eğlenceli bir sunum yaptı,Trt gibi bunu siyasi bir olgu gibi görmedi.

Mesajı son düzenleyen sniper_bk ( 16-05-04 - 13:32 )
 
Eski 16-05-04, 19:53 #11
LAZONA LAZONA çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

1- gecenin en iyisi ukrayna idi ve kazandi.
2- athena'nin sahne performansi dusuktu.secilen sarki (for real )gecen seneki sertabin sarkisina gore cok kotuydu.
3- sertabin acilista yaptigi show, ve mevlevilerle soyledigi parca mukemmeldi.
4- organizasyonu milyonlarca kisi izledi, yuzlerce tv kanali yainladi.tum dunya turkiye goruntulerine hayran kaldi.
5- turkiye'nin tanitimi adina cok basarili bir gece oldu.her bir parcanin arasinda verilen turkiye goruntuleri harikaydi.
6- korhan abay disinda hersey iyidi.
7- dunya basinindan turkiyeye buyuk ovguler geldi.turk turizmi atilim yapacak denildi.
 
Eski 16-05-04, 20:45 #12
KURTATAPAN KURTATAPAN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Turks deliver Eurovision delight
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertain...ic/3718391.stm
 
Eski 01-10-05, 04:42 #13
spyartun spyartun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

saol dostumm
 
Eski 01-10-05, 11:51 #14
WESTER WESTER çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

teşekkürler
 
Eski 01-10-05, 12:21 #15
Turok Turok çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Sapka ve su kolye cok hos ..bakalim ..aliyimi sizce yav...ama uzun surer gelmesi be ..hmm
 
Eski 01-10-05, 13:02 #16
Silvaren Silvaren çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eurovision-Istanbul internet'te satilik

Arkadaşlar Konu Kaç Aylık ??

Yıl Olmuş hattaa...

Tozlanmış Konuları Up Etmenın Bir Manası yok Değilmi ??
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:27
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil