Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 30-04-04, 16:59 #21
aCiBaDeMLi aCiBaDeMLi çevrimdışı
Varsayılan Cvp: About Tattoo !!!

dövmeyi bende seferim ama geçici bi dövme yaptırmısdım ondan bile çabuk sıkıldım ... kalıcı bi dövme yaptırcaksan sırtında biyerlere yaptıra bilirsin ... bi iqi arqadasım öle yaptırmısdı ... dogru dürüst görmedikleri için hiç sıkılmıolar
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 20:28 #22
MENDERES MENDERES çevrimdışı
Varsayılan Cvp: About Tattoo !!!


sunni Musluman iseniz dinen hicbir sakincasi yok.bakmayin siz o bilip bilmeden konusan mollalara.
Hristiyan iseniz de dinen bir sorun yok.yanliz bildigim kadaruyla musevi arkadaslar icin durum biraz karisikmis.
dogme yaptiriken, gercekten cok istediginiz kaliteli bir dovme yaptirin cunku sizinle omur boyu yasayacak o dogme.
bende 3 tane var.herkese tavisye ederim.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 23:32 #23
kerkenez kerkenez çevrimdışı
Varsayılan Cvp: About Tattoo !!!


maymun iştahlı olduğumu bilmesem ben de yaptırıcam bir tane, şöyle delikanlı bir dragon filan hoş olurdu aslında...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-05-04, 12:38 #24
HitMan HitMan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: About Tattoo !!!

extasy111 evet çok guzel bi resim ama bende buna yakın şeyler çiziyorum orneklerimi sonna atarım scan edip yer konusunda kararımı verdim bu arada sağ omuzumun arkasına kurek kemiğinin üstüne yaptıracağım...

nickerboy : eyvallah kardeş bende oraya gittim geçenlerde yurtdışından gelmiş eleman sağlık konusunda çok dikkatliymiş iyi bir yere benziyor ama fiyat konusunda abartılı olduğu söyleniyor.

Buda İtitraf.com dan konun ile ilgili bi geyik!!!

artıkdövmeliyim; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 31; İl: Ankara
6 yıl önce ağır bir trafik kazası geçirdim. Vücudumda büyük izler oluştu. Yeni sevgilimin görmemesi için beraber olmayı sürekli erteliyordum. Sonunda birkaç plastik cerraha gittim. En ucuzu 3000 dolar fiyat verdi. Maddi durumum elvermediği için ben de dövme yaptırmaya karar verdim. Tam tamına 14 saat süren korkunç acılar sonunda izlerin hepsi gayet güzel motiflerle kapandı. Dün akşam sevgilim geceyi bende geçirmek için evime geldi. İçki, esrar, sohbet derken güzel bir gece yaşadık. Sevgilim az evvel bir mesaj gönderdi: 'Seninle her zaman seks yaparım ama asla evlenemem çünkü dövmeli insanların abdesti kabul olmaz. Bir cenabetle ömür boyu beraber olamam.'' Bunları yazan, yani sevgilim olacak yaratık, pek çok ülke gezmiş biri. Evet doğruymuş, ne kadar okursa okusun bazı insanlarda eşeklik baki imiş.

Mesajı son düzenleyen HitMan ( 05-05-04 - 12:23 ) Neden: Add
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 16:22 #25
KURTATAPAN KURTATAPAN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: About Tattoo !!!

guzel dovme resimleri varmi arkadaslar ?
foruma gonderebilirseniz iyi olur
saygilar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-02-05, 21:05 #26
suzgech suzgech çevrimdışı
Varsayılan Cvp: About Tattoo !!!

dostum trıbal dovmeler cok guzl bence onlardan bı tane yaptırbılırsn
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-07, 00:43 #27
beytoooo beytoooo çevrimdışı
Varsayılan C: About Tattoo !!!

dövme yaptırmanın neyinden çekiniosunuz yaw
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 18:44
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019