bynogame

bynogame


Bilgi

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 08-04-04, 01:53 #1
@Xncyber® @Xncyber® çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
Arkadaşlar ben 45 günlük heyet raporumu 19,03,2004 tarihinden itibaren aldım. Okul
idaresinin internete geçtiği bilgiler mesajımın sonundadır. Merak ettiğim şu.
Bu rapor hafta sonu ve resmi tatilleri de kapsayarak mı 45 gün sayılacak. Çünkü
ikinci 45 günlük raporu alırken bir zamanlama hatası yaparsam zıçmış olacağım.
Ayrıca önceden heyet almış arkadaşlar ikincisini ne zaman alacağımı belirtirlerse sevinirim.
Saygılar ...
 
Eski 08-04-04, 12:03 #2
vedoline vedoline çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
raporlar haftasonu ve tatil gunleri ayr olarak hesaplanmaz bildigim. rapor verildigi tarihten itibaren gecerlidir araliksiz...
 
Eski 08-04-04, 13:17 #3
Mafia_Boy Mafia_Boy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
ewet rapor aralıksız geçiyor eğer ayrı geçmesini istiyorsan 5 günlük periyotlarla alman gerekiyor raporunu
 
Eski 08-04-04, 15:01 #4
mechanics mechanics çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
Heyet raporu almışsan sorun olmaz. Ben 80 günlük almıştım ve bir gün eksik kalmıştı ama aradan kaynadı.
 
Eski 09-04-04, 00:16 #5
@Xncyber® @Xncyber® çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
 
Eski 09-04-04, 00:19 #6
frog frog çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
bizim okuldaki müdürler çok uyuz bilirsin.bu yüzden olabildiğince dikkat et.10 günlük rapor vericem diye kaç takla atmıştım.bide hala aynı kadroysa çok çok dikkat et...
 
Eski 09-04-04, 02:03 #7
wish wish çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
Heyet raporu ise hiç bişi demelerine hakları yok almak zorundalar heyet raporu nu çünki tek doktor değil bir sürü doktor imzaliyo die biliyorum
 
Eski 09-04-04, 08:40 #8
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
evet heyet raporunu bissürü doktor imzalıyo ve mesela 2. dönem aldin 1. dönem karnesi aynen geçiyo
 
Eski 09-04-04, 14:27 #9
@Xncyber® @Xncyber® çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
merhaba furry . Arkadaşlar ben iki 45 günüde saydım 11 Haziranda tam bitiyor. Okullar ne zaman kapanıyordu :P
 
Eski 09-04-04, 14:46 #10
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
Okullar 15 haziran sal1 günü kapan1yor neden bende bilmiyorum okadar sene den beri okuyorum ilk defa okulun sal1 günü kapand1g1n1 görcem.
 
Eski 26-02-06, 20:42 #11
cihankul cihankul çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
ya arkadaşlar ben lise sondayım ve heyet raporu almak istiyorum son aylara çok mu zor şu heyet raporunu almakk rüşvet filan kabul ederlermii??
 
Eski 26-02-06, 21:33 #12
feyzakalender feyzakalender çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Heyet Raporu Alan Arkadaşlara Bir Soru

bynogame
Heyet raporu ile ilgili bütün detaylar öğrenildiyse konuyu yoruma kapatıyorum..
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 19:56
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame