bynogame

bynogame


Bilgi

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 21-09-04, 01:11 #1
yezidyadullah yezidyadullah çevrimdışı

bynogame
Varsayılan flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
ben dinledim...
hayran olduğum kıraç yine döktürmüş...
çok hoşuma gitti...
sözlerinin tamamını bilen varsa yazarsa sevinirim...
 
Eski 21-09-04, 12:35 #2
hammer8 hammer8 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
iyi hoş olmuştur
 
Eski 21-09-04, 14:35 #3
SoNi SoNi çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
Güzel olmuş baya indirebilceğimiz bi yer bilen war mı?
 
Eski 21-09-04, 19:48 #4
Aerials Aerials çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
flas
ya cok onemli bir habermis.. flas flas flas sok sok sok
 
Eski 21-09-04, 20:08 #5
Ballerina Ballerina çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
Ben sevmedim. keske oldugu gibi biraksalardi, oyle daha bir anlam yukluydu bence. Basitlestirmisler. Ama yine de cirkin olmus diyemiycem.
 
Eski 21-09-04, 21:26 #6
exarkun exarkun çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Aerials
flas
ya cok onemli bir habermis.. flas flas flas sok sok sok
aaaa ayop edion abi bundan önemli habermi var allah aşkına çok önemli bi olay bu sende amma yaptın haaa walla kardeş sana katılıyorum çokmu önemli bi olay bu ben biraz olaya fransız kaldım biri bana açabilir mi ? muhahahaha
 
Eski 21-09-04, 21:44 #7
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
delikanlı adama bir istanbul masalı yakışıyormu hiç... sizleri kurtlar vadisine davet ediyorum arkadaşlar
 
Eski 21-09-04, 22:00 #8
Esrarengiz Esrarengiz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
konuyla alakasi yok ama WARRİOR son zamanlarda avatarlarda bayagi sekil yapiyorsun bi turlu begenemedin heralde birini
 
Eski 22-09-04, 00:12 #9
yezidyadullah yezidyadullah çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
konunun adı ne: genel her telden
ben kurtlar vadisi ve türevlerinden nefret ederim...
delikanlılıkla da hiç alakası yok...ilkokul mantığı yürütmeyelim...
konu kıraç'ın yine döktürmesi ile ilgilidir...
ayrıca yeni bir dizi var aliye diye,onun da müzikleri kıraç imzalı...
bu adam 1 numara........
 
Eski 22-09-04, 00:56 #10
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
yezid senin zevkinle yada delikanlılığınla ilgili bişey söylemedim dikkat edersen. fazla aşk maşk yazınca böyle bir şey söyledim. ayrıca bu diziyi bende izliyorum
 
Eski 22-09-04, 02:53 #11
Aerials Aerials çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
WARRiOR u tersten anlamayın kardeşim alışın artık
 
Eski 22-09-04, 03:11 #12
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
he valla ya nedir şu çektiğim forumda.. kimse beni anlamıyor ühüü ühü
 
Eski 22-09-04, 03:13 #13
Aerials Aerials çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
üzülme WARRiOR, ben anlıyorum seni, gel bakim ağlama hem yasla degajeme doğru kafanı.. he bakiim.. eee
 
Eski 22-09-04, 03:23 #14
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
ne yapçam senin degajende be tofita yoksa işim olmaz

ha gayret kitlenmek üzere topik, son 5
 
Eski 22-09-04, 03:43 #15
Aerials Aerials çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: flaş...bir istanbul masalı'nın müziğine söz yazılmış!...

bynogame
zaten ilk posttan sonra kapatılması lazımdı.. biz katkıda bulunduk
tofitada buluruz abi yeterki sen iste.. bonibon falan haa bide ROCCO var şeker olanından
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:44
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame