bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 19-03-05, 12:41 #21
Mr_SaRHoSH Mr_SaRHoSH çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
Öh be kardeşim 20 saatte oyun oynanır mı? Beyin iflas etmiştir ondan gitmiştir kesin, ben 5-6 saat pc kullanınca baş ağrısı yapıyor. Adam nasıl dayanmış 20 saat, daha doğrusu dayanamamış, Allah rahmet eylesin ne diyelim...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 13:05 #22
gondorr gondorr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Mr_SaRHoSH
Öh be kardeşim 20 saatte oyun oynanır mı? Beyin iflas etmiştir ondan gitmiştir kesin, ben 5-6 saat pc kullanınca baş ağrısı yapıyor. Adam nasıl dayanmış 20 saat, daha doğrusu dayanamamış, Allah rahmet eylesin ne diyelim...
baba ben hiç uyayadan 32 saat cm ve yaklaşıl 12 saat da hitman code name 47 oynadığımı biliyorum bana bişe olmadı yani ıoynanıor ama bu adam kaldırtamamışşş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 13:20 #23
Mr_SaRHoSH Mr_SaRHoSH çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen gondorr
baba ben hiç uyayadan 32 saat cm ve yaklaşıl 12 saat da hitman code name 47 oynadığımı biliyorum bana bişe olmadı yani ıoynanıor ama bu adam kaldırtamamışşş
adamın bünyesi zayıfmış kardeş, bende çok uzun süre cm oynadım ama cm pek yormuyor adamı, arada bir hayal görmeye başlayıp kendi kendine basın toplantıları düzenleyip, kazanılan kupalardan sonra sevinç gösterileri yapıyorsun o kadar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 13:23 #24
ori_1905 ori_1905 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
bende kendime bağımlı derdim valla
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 13:59 #25
lady lady çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
yuh be bukadarda oyun manyaklığı olurmu Allah rahmet eğlesin ne diyelim..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 15:55 #26
High Hopes High Hopes çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
oyun şehidi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 15:59 #27
knucklebone knucklebone çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
3 sene evvel buna benzer bi haber okumuştum yine çinde idi garip valla oyun yüzünden ölmek işim kötüsü böyle haberler ekrana yansıyınca aileden akrabalardan (bak olm görüyomusun millet ölüyo sokmam ben evime boyle şeyler ) ne diim da
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 16:06 #28
zestoretic zestoretic çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
adam azıtmıs ben en fazla 10 saat durdum kafam ... ama kesın bı rahatsızlıgı vardır onun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 18:02 #29
nofears nofears çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
20 saat nasıl oynamış beee.hiç mi acıkmamış ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 18:36 #30
cihan81 cihan81 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
wayy be eski günlerimi hatırladım int cafede 12 saat falan cm manager oynardık
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-03-05, 18:42 #31
nmare nmare çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
atin ölümü arpadan olsun misali adam kendini feda etmiş...
hangi oyunmuş yahu bu... :?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 01:07 #32
Mr_SaRHoSH Mr_SaRHoSH çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
Bari başka işlerde ölseydi pisi pisine ölüm olmuş bu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 01:13 #33
OzKaNgAgE OzKaNgAgE çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
Ne günlere kaldık..

Yazık yaw..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 02:35 #34
erdem444 erdem444 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
alla alla neler oluo yaws.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 02:41 #35
yaser yaser çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
ben bi kez 15 saat durdum allahtan bişe olmadı )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 03:07 #36
burak0020 burak0020 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
harbi adam deliymiş demek
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 13:45 #37
afbolayir1 afbolayir1 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
aha bı gun bende boyle olecem gunde 16 saat basındayım su pcnın neyse
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 14:01 #38
Mike_Portnoy Mike_Portnoy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
neler var ya bende kendimi cok oynar sanardım.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 14:22 #39
tuGGy tuGGy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
sanki aynı haberi bende bikaç sene önce duymuştum ama tabi buda ikinci teknoloji şehidi olabilir...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-03-05, 14:34 #40
katliam katliam çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Oyun oynarken öldü

bynogame
Ipin ucunu kacirmis.....
Allah din iman sahibi eylesin...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 10:26
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame