bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 05-03-05, 23:10 #61
3@@@3 3@@@3 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Ben Bill Gatesi yakından görmüş ve konusmus biri olarak söylüyorum adamın böyle gösterişte işi yok üniversiteden terk etmiş , hayattaki amacı tek olmak onun üstüne bir şeyin var olmaması vede calısmak calısmak calısmak ama para için degil tek olmak için adam bunları söylüyo (ben istanbulda bi röpartaj yaptımda ayıptır sölemesi sırf onun için gittim üniversitede bi ders için neyse..) adam mükkeml arabasıda öle aman aman bişey değil sadece Lincoln özel yapıp bi arabası var Bill gates marka tek özelligi o tek olması
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-03-05, 02:48 #62
musamope musamope çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
yok be olm ya bunlar gerçek değildir.ben korkarım be balıklardan...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-03-05, 14:47 #63
Onur_TT Onur_TT çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
dünyanın en zengini deil mi yaw bırakın o kadar olsun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-05, 08:54 #64
kdrclk kdrclk çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
yuuuh derim başka da bişey demem ben buna..
İnsanın zengin olası geliyor valla
Bende de o kadar para olsa ne yapacağımı şaşırırım tabi
Adam araba niyetine gemiyle geziyo bea
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-05, 09:38 #65
haziran haziran çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Nazar etme ne olur
Çalış seninde olur
(ediyommmm laynnnnn)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-05, 15:24 #66
selomcak selomcak çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
ne o evin nede o arbanın bil gates le bi alakası yok araba bi modifiye sitesinden alıntıdır bende daha önce vardı evde fotoşop bil gates asla lüksü sevmeyen bir insandır .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-05, 15:52 #67
LostDreamer LostDreamer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Re: Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen selomcak
bil gates asla lüksü sevmeyen bir insandır .
Sohbetlerinizde hep bundan bahsetti sanirim, selomcak ben hic sevmem luksu falan mi dedi?
Ben de dunyanin en zengin adami olsam ben de luksu sevmezdim.


US News'un yayinladigi Internet'de dolasan resimleri var. Bu zaten her yerde yayinlanmis gercek resimler:

The big boss of Microsoft does have a nice little pad down on the shores of Lake Washington.

Bill and Melinda Gates' $97 million house.


Much of the house is built underground into the hill, so the house looks smaller than it actually is.
Unfortunately the hidden section underground did not escape the taxman's view; Bill paid over a million dollars last year on property taxes.

A stream flows through the property.
The pool room is in the background.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-05, 16:00 #68
egeli80 egeli80 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
oh iyiymis keyfi olsun o kadar demi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-05, 20:33 #69
Emperior_rex Emperior_rex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
anasını satiim adamın parası bol sıvayacak yer arıyo heyt be parasızlığın gözü kör olsun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 00:11 #70
Pai Mei Pai Mei çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Fotolar fake te olsa parasıyla deilmi kardeşim ala alaa Walla ne desek boş bende mütevazi olduğunu duydum ama o kadar para olunca da bunları we ötesini yapması olağan bişi bence saygıyla selamlıyorum ama hala bi iticiliği var adamın bende ezikmiyim neyim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 00:19 #71
OzKaNgAgE OzKaNgAgE çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Helal Olsun adama diyorum.

Çalışmış buralara gelmiş.

Örnek alınacak insan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 01:05 #72
faith111 faith111 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
bende bunu anlamıyorum her seye fake dıyosunuz her kes tutturmus bı fake o gordugunuz akvaryum sadece lobısı evının gordugunuz arabada limuzın corvet olmayan bısı dııl... amerıkada okuyan ınsanlar elbette gormuslerdır artık her arabnın bıle lımuzın var en son porche ta yaptı bı tane.. adam 800 mılyon dolar bagıs yaptı tsunamı ıcın evıne akvaryum mu yaptıramıcak beyler bunlar ruya dııl gercek.Boyle nıcelerı var szıler merak etmeyın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 01:22 #73
Silvaren Silvaren çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
aradaki bu uçurum insanı katil eder!!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 08:23 #74
nmare nmare çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
rüyama girdi yaaa... böyle bişey olmasa bile keşke olsaydi dedirttiyo...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 19:56 #75
chosen chosen çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Bu resme gerçek diyen arkadaşlar birinci resime bidaha baksınlar Bill Gates'in Mac kullanmasıda çok ilginç doğrusu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 21:29 #76
erin17 erin17 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
bakalım bizde o kadar olmasada bisiler yapabilecekmiyiz...

Arabam o kadar uzun olmasın yarısı kadar olsun yeter eve gelince akvaryum olmadanda yasarım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 21:52 #77
suzgech suzgech çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
bence bunlar gatese ait deil ne azından oyle ıse bıle ben daha abartılı bsy beklerdım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 22:02 #78
aurelianobuendia aurelianobuendia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
bu adama herşey helal olsun ya, hepsini hakediyo adam, çalışıp kazanıyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-05, 22:25 #79
HepHaiStoSeS HepHaiStoSeS çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
eee kardeşim adam hakediyo yaa su anda onun sayesinde buraya yazı yazıyoruz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-03-05, 20:56 #80
yesiL MM yesiL MM çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Bill Gates'in Yaşamından İki Kare.

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen neomat
bu adama herşey helal olsun ya, hepsini hakediyo adam, çalışıp kazanıyor.
dostum walla öle .çalışıp kazanıyoyu "çalıp" kazanıo die okudum allah allah nası acaba dicektim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 18:15
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame