Eski 30-04-04, 00:55 #1
extasy111 extasy111 çevrimdışı
Talking canlı canlı pişen tavuk

KIZARMIŞ HAYALET

Bu hadise, Yeni Zelanda'dan Kay Martin' e ait:
Akşam yemeğine arkadaşlarını çağıran Kay yemekten önce küçük bir aperatif hazırlarken bir tavuğun acı acı bağırdığını duyar. Sesin nereden geldiğini merak eden Kay bahçeye çıkar. Bahçede bir şey göremez. Ancak ses daha yakınlardan, hatta mutfaktan gelmektedir. Giderek yükselen sesin kaynağını keşfettiği zaman tüyleri diken diken olur. Kızarması
için fırına yerleştirdiği tavuktan çığlık çığlığa sesler gelmektedir.

"O anda elim ayağım boşandı. Tavuğu canlı canlı pişiriyorum sandım. Korkudan az daha ölüyordum."

Tavuğun çığlıkları Kay'inkiler ile birleşince konuklar mutfağa üşüşür ve çığlıkların nedeni ortaya çıkar. Tavuğu fırından çıkartan konuklar, hayvan soğudukça seslerin kesildiğini fark ederler.

Yeni Zelanda'da tavuk çiftliklerinde hayvanlar bizde olduğu gibi boynu kesilerek öldürülmez. Kay'in akşam yemeği için hazırladığı tavuğun ses telleri kesilmediği için tavuğun karnında biriken buhar, hayvanın boğazından geçerken büyük bir basınçla ses tellerini harekete geçirmiştir.

Bu olaydan sonra, tahmin edebileceginiz gibi, Kay bir daha evinde tavuk pişirmez.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 01:06 #2
haydari haydari çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

abi super ya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 03:38 #3
alican alican çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

gerçektende ilginç adam korkar ya azdaha bağırsaymış o tavuk yumurtlardıda
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 17:56 #4
mechanics mechanics çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

Hakkaten adamlar boğarak falan öldürüyolar. Avrupada da ineklerin de kafasına çok hızlı bir şekilde(bir anda) çivi çakıyolarmış. Hayvan küt diyo düşüyomuş yere.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 18:12 #5
vatanda vatanda çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

acaba gercekmi bu simdi merak ettim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 18:20 #6
extasy111 extasy111 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen vatanda
acaba gercekmi bu simdi merak ettim
bi dene istersen
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 18:22 #7
zestoretic zestoretic çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

gerçek olabilir mantıklı

hazırladığı tavuğun ses telleri kesilmediği için tavuğun karnında biriken buhar, hayvanın boğazından geçerken büyük bir basınçla ses tellerini harekete geçirmiştir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-05-04, 00:37 #8
parantez parantez çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mechanics
Hakkaten adamlar boğarak falan öldürüyolar. Avrupada da ineklerin de kafasına çok hızlı bir şekilde(bir anda) çivi çakıyolarmış. Hayvan küt diyo düşüyomuş yere.
ben sadece balyozla kafaya vurarak öldürüyorlar diye biliyorum, çivi çakma olayı vahşilik..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-05-04, 20:45 #9
Köpek Köpek çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

mantıklı,
demekki tavuğun içini de temizlemiyorlar bu gavurlar,karnının da yarık olması lazımdı.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-05-04, 21:11 #10
firat firat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mechanics
Hakkaten adamlar boğarak falan öldürüyolar. Avrupada da ineklerin de kafasına çok hızlı bir şekilde(bir anda) çivi çakıyolarmış. Hayvan küt diyo düşüyomuş yere.
amma attin haaa...elektrik $okuyla tavuklar oldurulur.zaten mezbaha degil fabrika gibi bir yerde olunce direkt temizlenir ve parcalara ayirilir falan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 03:04 #11
T_I_D T_I_D çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

bir hayvanın mundar olduğunun kanıtı işte ))))) çok komik harbiden. euhe
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 03:19 #12
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mechanics
Hakkaten adamlar boğarak falan öldürüyolar. Avrupada da ineklerin de kafasına çok hızlı bir şekilde(bir anda) çivi çakıyolarmış. Hayvan küt diyo düşüyomuş yere.
yok oyle birsey oyle yaparlarsa hayvan haklari savunuculari orayi duman eder burda herkes panter emel bu konuda,adamlar bizim kurban kesmemize bile izin vermiyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 04:08 #13
mave®ick mave®ick çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

tövbe tövbe bi daha tavuk mu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 18:56 #14
JoN-CooT JoN-CooT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

hehe çok güzel ya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 12:50 #15
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

walla çok ilginç niye bizdeki gibi kesip pişermezler...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 14:13 #16
xfatihx xfatihx çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

)güzeldi daha önce okumuştum hatta siteme koymuştum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-05-04, 21:48 #17
nickerboy nickerboy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

aklma insanların durduk yerde kül e dönüşmeleri geldi bi anda discovery channel da seyretmiştim bilgisi olan war mı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-05-04, 12:12 #18
ludovico ludovico çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

iğrenç ya... hani kurbanda falan kesersin ya koçu çırpınır böyle acıyla o aklıma geldi şimdi...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-04, 02:01 #19
piskotilki piskotilki çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

yazık adama bı daha tavuk yıyemıcek..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-04, 21:55 #20
yesghost yesghost çevrimdışı
Varsayılan Cvp: canlı canlı pişen tavuk

ilginç bir hadise sestelleri açıklaması mantıklı gibi geldi bana
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 09:57
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil