Eski 05-04-04, 14:08 #1
Hasann Hasann çevrimdışı

bynogame
Post Anaconda

bynogame
bu yilan hakkinda bilgi alabilecegim bi site varmi? bide bazi yilanlar ucuyomush dogrumu? http://digilander.libero.it/peribsen.../Anacondas.jpg
insanda yiyomush bunlar resimdeki gibin öghh

Mesajı son düzenleyen Hasann ( 05-04-04 - 15:50 )
 
Eski 05-04-04, 15:43 #2
Qualiflyer Qualiflyer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
arkadasim flood yapma yani mesajlari arka arkaya yazmamaya calis eger mesajini düzeltmek istiyorsan yan tarafda düzel butonu var oradan yapabilirisn...
 
Eski 05-04-04, 17:07 #3
nickerboy nickerboy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
edit by DJ KKPF reklam yasak

Mesajı son düzenleyen JVC ( 10-03-07 - 11:13 )
 
Eski 06-04-04, 00:06 #4
mechanics mechanics çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
Uçan yılan mı? İlk defa senden duydum. Anaconda da bildiğim kadarıyla zehirsiz ve aşırı tehlikeli değil. Ama yine de yılan deyince uzak durmak lazım.
 
Eski 06-04-04, 00:12 #5
DaesAgelmar DaesAgelmar çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
anaconda bildiğim kadarıyla yaşadığı yer göre bi kaç değişik özellike gösterebilecek olan ama boa yılanı gibi zehirsiz ve hayvani derecede büyüyebilecek olan bi sürüngencik bide RH grafiksel kurulum sihirbazının adı
 
Eski 06-04-04, 00:18 #6
septicake septicake çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
uçmaktan ziyade daldan dala kendini atabilen yılanlar var bildiğim kadarıyla.ve yine bildiğim kadarıyla anaconda yılanlar arasında en iri olanı.
 
Eski 06-04-04, 08:31 #7
arachnida arachnida çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
evet anaconda zehirsiz ama o en büyük olanlarında söylece bir sardımı aynen iptal adam madam hak getire fili bile yutar bu karaktersiz. eheheh
 
Eski 12-04-04, 19:53 #8
DeLeTeMaN DeLeTeMaN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
bu ne biçim yılan yaa...
paylaştığın için saol dostum

Merak ettim hemen araştırdım ve bende bunları buldum:

Tamil diye bir dilde Anaconda "Anaikolra" anlamına geliyormuş. Türkçeye çevirirsek "fil öldüren, fil yiyen" ( elephant killer ) . İspanyolcada ise "Matatoro" yani " boğa öldüren, boğa yiyen " ( bull killer ) anlamına geliyormuş...

Mesajı son düzenleyen DeLeTeMaN ( 12-04-04 - 20:02 )
 
Eski 14-04-04, 16:59 #9
yasinsezginer yasinsezginer çevrimdışı

bynogame
Talking Cvp: Anaconda

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Hasann
bu yilan hakkinda bilgi alabilecegim bi site varmi? bide bazi yilanlar ucuyomush dogrumu? http://digilander.libero.it/peribsen.../Anacondas.jpg
insanda yiyomush bunlar resimdeki gibin öghh
arkadasim ucan yilan degilde bulundugu yerden sicrayan ve yaklasik 30m.kadar uzaga hareket edebilen bir yilan turu var buna tr de halk arasinda ok yilani deniyor hatta benim uzman jandarma olan dayimin basindan ilginc bir olay geciyor bu konuda:
dayim tekirdagda (saray) da gorev yaparken ormanda devriye atarken(panzer) ile yoldaki kaplumbaga surusunu ezmemek icin duruyor ve kaplumbagalari alip yolun kenarina kadar teker teker tasiyor ve bir tanesini yolun kenarina biraktiginda karsisindaki yilani farkediyor ve ani hareket etmemeye dikkat ederek yavasca hareket ediyo ve geri geri gelirken yilan(ok yilani)coreklenmis vaziyette dururken bir yay gibi sicriyor ve dayimin kaburgalarina carpiyor "dayimin arastirdigina gore ok yilani kafasinin sekli sayesinde insanin vucuduna saplanip diger yanindan cikiyormus"ve dayimin sol iki kagurga kemigi kiriliyor!yani sansli oldugunu dusunuyor kendisi ama iki kaburga gitmisti o zamanlar istee....
 
Eski 17-04-04, 08:54 #10
PickNick PickNick çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
yasinsezginer dayına geçmiş olsun verilmiş sadakası varmış.. Bi yılandan bi de örümcekten tiksinirim arkadaş ... bana uzak Allah'a yakın olsunlar ...
 
Eski 02-06-04, 18:59 #11
yasinsezginer yasinsezginer çevrimdışı

bynogame
Talking Cvp: Anaconda

bynogame
dayim olayi gercekten ucuz atlatti..
orumcek konusu dedinde benim kini anlatayim sana
kucukken bir gece pencerede kocaman orumcege benzer bisi gordum ama kocamandi gercekten tabi gercek oldugunu o zamanlar dusunuyordum o siralar belgeselde felan gorunce zehirli mehirli laflarindan iyice killandim hem tiskinti hemde asiri derecede korku duydum..
eee gecekonduda buyuduk orumceksiz gecekondu olurmu?
tabiki olmaz tirsa tirsa gunler gecti...
ben degil buyuk orumcek mercimek kadar orumcek gorsem bes metre yakinindan gecmezdim!
gun geldi askere gittik acemi birligi samsun esentepe kislasi agaclarin icine felan dalinca tabiki hayvanciklarda cikiyordu tepemize bi onun korkusu bi komutan korkusu oyle gecti gittii...
taa ki usta birligim mus malazgirte kadar
ramazan astsb vardi esortmaninin ustunu unutmus spor alaninda bana getir dedi bende yolladim yeni askerlerden birini esortman geldi actim dolabini salladim iceri bir baktim avcum kadar bir orumcek cikti uzerine ben kapagi kapattigim gibi firladim disari...
gazinodan arkadasim serdari cagirdim o kadar benim diyen adam vardi vallaha hepsi tirstii...
bunu kacirdik elimizden aradan birkac ay gecti odayi badana yapmak icin yine serdarla dolaplari felan duvardan uzaklastirmaya calisirken sekiz tane daha ama saniyorum onun yavrulari firlayiverdi disari...
bir tane buyugunu yakaladik kavanoza koyduk kapaginida deldik basladim ben bunu incelemeye ama it gibide korkuyom yanii.. :-))
cop degdiriyom sinek felan veriyom yesin diye bu arada millet de accayip derecede korkuyor tabi...
bir pazar gunu bunu biraktim acík alanda deli gibi kosuyo sopayla felan degiyoruz ama elliyemiyoruz ben serdara elle diyom o da bana diyo sonunda ben onca korkmama ragmen arka bacaklarina felan dokunmaya basladim ciplak elimle ama gelde bana sor yani..
sonra serdar elliyemedi bende bu korkuyu ya yenecektim yada yenecektim omur boyu korkmakla yasanilmiyacagini anlamistim ve orumcegin elime tirmanmasini sagladim ve epeyce ugrastiktan sonra korkumu yendim...
simdi rahatlikla soyluyebilirimki yillarca suren o korkulu ruyam olan orumcekler artik beni korkutmuyor.
 
Eski 02-06-04, 20:45 #12
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
bu yılan türünü ilk bir filimde görmüştüm. çok kuveteliydi yetişkin boyu yanlış hatırlamıyorsam 20 ila 30 metre olması lazım ve insanı rahatlıkla yutabiliyor gerçi resimdede gösteriyor
 
Eski 02-06-04, 20:50 #13
parantez parantez çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
diskaviri birazda bu ok yılanını gösterse ya..
 
Eski 03-06-04, 19:39 #14
mave®ick mave®ick çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
hatta bizim buralarda adamın birini dövmüş yılan... ok yılanı acaip bi mahluk
 
Eski 05-06-04, 04:01 #15
Van Helsing Van Helsing çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
yesghost yetişkin erkeklerinin boyu ortalama 12 mt. yakın zamanda bi belgeselde izlemiştim
 
Eski 05-06-04, 18:33 #16
nickerboy nickerboy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
van helsing: +1

usta mantik cercevesi icinde o kilodaki bi surungen nasi ucabilir ki?
 
Eski 06-06-04, 00:44 #17
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
Van Helsing doğrudur. yanlış hatırlamışım
 
Eski 11-06-04, 12:12 #18
DeathKnight DeathKnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
Ok yılanı ne ya Son model mi ilk defa duyuyorum. Walla benim bildiğim bir ok yılanı var oda konan'da mı ne bir filmde adam yılanı ok olarak kullanıyor yay la atıryordu
Siz ciddimisiniz? varsa bir kaynak adres verin bana pek inandırıcı gelmedi
 
Eski 11-06-04, 12:53 #19
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
ok yılanı var belgeselde görmüştüm
 
Eski 11-06-04, 13:04 #20
DeathKnight DeathKnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Anaconda

bynogame
ilginç yaw. kaynak varsa bekliyorum
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 08:59
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame