bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 16-05-04, 22:20 #1
MaViBeLa MaViBeLa çevrimdışı

bynogame
Question iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
arkadaşlar bu olay bizim memlekette yaşanmış gerçek bir olaydır. mersinin erdemli ilçesinde güzeloluk köyü vardır.yani bizim köy. bunu tüm köy halkı bilir. sizinle paylaşmak istedim.

güzeloluk yolunda 2 tane mezarlık var.aralarında 1.5 km var. birgün adamın biri tek başına işten köye dönüyormuş. arabada tekmiş.birinci mezarlığın önünde 3 tane bembeyaz giyinmiş kadın arabaya el kaldırmışlar. adamda bu kadınları arabaya almış.bir tanesi öne diğer ikisi arkaya oturmuşlar.kadınlar direk konuşmaya başlamışlar adamla sen öldün artık seni öldürecez gibi laflar etmiş. adam korkudan altına kaçırmış.korkarak dikiz aynasından kadının birine bakmış yüzünün görünmediğini farketmiş. arabayı bile durduramamış. 2. mezarlığın önüne geldiklerinde kadın dur inecez demiş. tabi adam korkusundan arabayı bile durduramamış. mezarlığı geçince bi bakmış kadınlar arabada yoklar. inmişler bile...

köye varmış varır varmaz kahveye gitmiş bu olayı kahvedekilere aynen anlatmış. eve gitmiş karısına anlatmış ve yatmış. sabah karısı uyandığında kocasını ölmüş olarak bulmuş...

olay böyle arkadaşlar köydeki her insan bu olayı bilir bizim. ve kimse kolay kolay tek başına akşam vakti o mezarlığın önünden geçemez. sizinde düşüncelerinizi yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-04, 22:23 #2
Fart Fart çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
muhahahahahah! mezarlıklararası seyahat!!! ben de ölünce zincirlikuyuya seyahat edrim heralde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-04, 22:42 #3
Darkwolf Darkwolf çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
dostum gercekten cok ilginc bi hikayeydi...sagol paylastigin icin...

Alıntı:
muhahahahahah! mezarlıklararası seyahat!!! ben de ölünce zincirlikuyuya seyahat edrim heralde
geyik yasak kac kere soylememiz lazim...Lutfen kurallari okuyun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-05-04, 23:01 #4
powerhead powerhead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Azrail mi dersin yoksa cin mi?İlginç bir hikaye eyvallah.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 03:25 #5
TEM TEM çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Sizce yasadigi asiri korku sonucu kalp krizi falan gecirmis olmasin. Onu korkutan seyin ne oldugunu bilemem ama yasamis oldugu korku sonucu buyuk ihtimalle gizli bir kriz gecirmis, sabaha da vefat ettigi anlasilmis olabilir. Gercekten ilginc ve incelenmesi gereken bir durum.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 03:59 #6
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
ölüm sebeleri bahanedir. mesele ise vade dolmuş ömrü bitmiş sanki o olay olmasaydı yaşıyacakmıydıki?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 17:49 #7
MaViBeLa MaViBeLa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Fart
muhahahahahah! mezarlıklararası seyahat!!! ben de ölünce zincirlikuyuya seyahat edrim heralde
inanmak zorunda değilsin.bu olay zaten atmaca da değil.kendini bu yüzden fazla zorlama ok!!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 17:53 #8
MaViBeLa MaViBeLa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yesghost
ölüm sebeleri bahanedir. mesele ise vade dolmuş ömrü bitmiş sanki o olay olmasaydı yaşıyacakmıydıki?
evet dediğin gibi olabilir ama o güne denk gelmesi tesadüf mü?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 17:58 #9
spider2002 spider2002 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
hmmm bak ama ben bunu duymamistim....

(ben de erdemlinin elbeyli köyünden geliyom da)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 18:21 #10
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MaViBeLa
evet dediğin gibi olabilir ama o güne denk gelmesi tesadüf mü?

hayır ölüm sebebi olmuş oluyor. örnek uçak yada gemi kazalarını düşün ve adet baya çok 100 lerce ölüm var. bunların hepsinin ömür denen zaman dolmuş oluyor. eğer bu gemi yada uçak kazası olmasaydı yine ölüceklerdi. aynı adamın ölümü gibi. diyelimki sebebsiz ölüm oldu buda çok nadirdir. insan kafayı kesin yer
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-05-04, 18:31 #11
MaViBeLa MaViBeLa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yesghost
hayır ölüm sebebi olmuş oluyor. örnek uçak yada gemi kazalarını düşün ve adet baya çok 100 lerce ölüm var. bunların hepsinin ömür denen zaman dolmuş oluyor. eğer bu gemi yada uçak kazası olmasaydı yine ölüceklerdi. aynı adamın ölümü gibi. diyelimki sebebsiz ölüm oldu buda çok nadirdir. insan kafayı kesin yer
olabilir mantıklı geliyor yorumun için çok saol eyvallah
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-05-04, 00:44 #12
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
rica ederim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-05-04, 00:52 #13
it's_electric it's_electric çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
dostum cidden ilginçmiş.. bendede bunun gibi ne hikayeler war.....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-05-04, 08:51 #14
powerhead powerhead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Benimde bir tanıdığım 3 sene önce(bunu ailesi anlatıyor) rüyasında yüzünü görmediği birinin kafasını tam olarak ters çevirdiğini görmüş.Sonraki gün araba kazası geçirdi arabanın içinden uçarak çıkmış vücudunda hiçbirşey yokmuş fakat kafası rüyasında anlattığı gibi tersmiş.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-05-04, 11:13 #15
Antonio_ Antonio_ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Niye kimse geçmiyor ki ordan? Tekrar çıkarlarsa arabayla üzerlerinden geçerler Yada hesap sorarlar. "Ulan ********ler naaptınız adama?" diye
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-05-04, 13:00 #16
worm worm çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Antonio_
Niye kimse geçmiyor ki ordan? Tekrar çıkarlarsa arabayla üzerlerinden geçerler Yada hesap sorarlar. "Ulan ********ler naaptınız adama?" diye
dostum sen git bi geç ordan istersen, arabaylada üstünden geçersin, hesapda sorarsın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-05-04, 19:39 #17
Antonio_ Antonio_ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Ama aklıma gelmedi.. Matrix'te izlemiştim, o tip yaratıkların üzerinden geçemiyorsun. Arabanın içine oturuveriyorlar O zaman ani bi frenle atarım onları dışarı Şaka bi yana belki de başıma daha önce hiç gelmediği için korkamıyorum böyle şeylerden
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-05-04, 16:55 #18
ROHAN ROHAN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
ilginç yorum yapmamakta fayda var bole syler oluyo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-05-04, 18:56 #19
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
vay çok tırsarım böle şeylerden çünkü başıma gelmedi deyil
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-05-04, 00:22 #20
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
okudum ya bekır hakkaden kotu seyler gecmıs basından
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 09:00
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame