bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 01-08-04, 04:44 #41
davidofftr davidofftr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
bence adam halüsilasyon gördü. Kendi de çok inandı. Çünkü bunları ayırt etmek imkansız gibi bişey. Adam korktuğuna göre bir nevi bir şoka girmiş gibi bişey. Belki rüyasında olayı gördü. Bu sefer altına kaçırmadı kalpten gitti??? Milletimiz herşeyi başka yere çekiyor bence!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-08-04, 04:45 #42
davidofftr davidofftr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
bence adam halüsilasyon gördü. Kendi de çok inandı. Çünkü bunları ayırt etmek imkansız gibi bişey. Adam korktuğuna göre bir nevi bir şoka girmiş gibi bişey. Belki rüyasında olayı gördü. Bu sefer altına kaçırmadı kalpten gitti??? Milletimiz herşeyi başka yere çekiyor bence! Bakın deneyin 3 gün falan hiç uyumayın siz de halüsilasyonlar görürsünüz. Bana oldu. Mesela plajda sanki kumlara gömülüyomuş gibi oluyodum. Gözlerimi kapatıp kendimi bi sarsıyorum. Alla alla bişey yok? Sonra gittim uyudum )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-08-04, 03:47 #43
murme murme çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Bizim izmirli arkadaşlar bilir gaziemir yolu ve çevre yolu 2 mezarlıgın ortasından geçer ototbüs güzargahıda izmirin en buyuk mezarlıgı olan taşköprü mezarlıgı ve karşısındada hristiyan mezarlıgı bulunuyor ... etraflarındada işyerleri mevcut ... böyle bi olay olmuo sanırım orda günde belki 100000 kişi geçiyor ordan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-08-04, 16:19 #44
burans burans çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
ölüm sebeleri bahanedir. mesele ise vade dolmuş ömrü bitmiş sanki o olay olmasaydı yaşıyacakmıydıki?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-08-04, 16:33 #45
burans burans çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
babamın dedigi gibi vakitzaman gelmiş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-08-04, 16:38 #46
tolgax tolgax çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
ya arkadaşlar yeni topic açtım nikola teslayı haarp silahını ve marconiyi okuyun yine kısır döngü yapıp durmayalım
cin konusunda açıcam bir konu yine birbirimize giricez (şaka yapıyorum)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-05, 13:09 #47
kmm_bn kmm_bn çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
bence korkudan ölmüş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-05, 19:20 #48
estorbian estorbian çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
böyle bişeyi yaşamak istemem...Allah korusun...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-05, 19:37 #49
TekMemet TekMemet çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
bencede kötü bi olay yaşamış.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-05, 02:51 #50
Ares_20 Ares_20 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
belki de o kişiye ölümünün yaklaştığı malum edildi.. İlginç bi olay..Allah rahmet eylesin beye..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-05, 14:08 #51
knucklebone knucklebone çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Valla İlginç Bi Olay Allah Korusun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-05, 17:26 #52
DARKCAVALIERS DARKCAVALIERS çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
hmmmm baya ilginc ya....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 19:33 #53
VIPspawn VIPspawn çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
yesghost'a kaılıyorum barış manço'nun ölümünden 2 gün önce anakrada oturduğumuz zamanlardaki komuşumun kızı arkadaşlarıyla yolda yürürken aniden yere düşmüş ve gebermiş hiç bir sağlık problemi olmayan bir insandı kendisi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 20:14 #54
mustafaokur1984 mustafaokur1984 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
alag alag yav böle seyler okuyunca tüylerim diken diken oluyo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 20:50 #55
Ne-eM Ne-eM çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
ay çok korkunc yaaaaaaaaa...
bizim eviki mezarlık arası değil ama ne bileyim insan ister istemez etkileniyor... yapacak yorum yok..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 21:59 #56
segtapo segtapo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
harbiden çok ilginç emeğe saygı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-03-05, 00:49 #57
blueyes blueyes çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
yesghosta katılıyom o olay bahane vadesi bitmiş adamın ...
buna benzer bir sürü hikayeler var arkadaşım köylerde...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-03-05, 01:59 #58
Michel Michel çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
Bu tip olaylar çok duyuluyor tabi gerçek olabilir bir mezarlık bekçiside gördüğünü gayet doğal bir şekilde söylediğinde şok olmuştum.gece kalkıp namaz kılıyorlarmış.Doğrudur .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-03-05, 06:12 #59
Five_5 Five_5 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
çok ilginç bir olay çokta korkutucu ama insan iananmıyor başına gelmediğinden yada görmediğinden ama bütün köy halkı biliyor ha doğrudur heralde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-03-05, 11:08 #60
silver silver çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: iki mezarlık arasında yaşananlar. mutlaka okuyun

bynogame
İlginçmiş teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 09:03
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame