Eski 11-04-05, 10:26 #101
kestaşe kestaşe çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Ben de hep 22:22'de saate bakıyorum
Ve işin daha da ilginci,hep 22:22'de erkek arkadasım bana msj atıyor,o zmn aralıgında msj gelmedıyse neden msj atmadı saat kac diye baktıgımda saat 22:22 oluyor...
tesadüftür belki de...Hatta büyük ihtimal tesadüf
 
Eski 11-04-05, 11:54 #102
Bonussimo Bonussimo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bnde aksam saate nezamn baksam 19:12 goruom bune derseniz bkz ksk kurulus tarihi since1912
 
Eski 11-04-05, 16:23 #103
fatherly fatherly çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

babacım bence bir falcıya falan baktır ne bileyim kahin falan işte belki onlar görür çünkü ilginç birşey
 
Eski 11-04-05, 21:13 #104
PisCHOR PisCHOR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen michael
Bende benden başka kimse yok sanıyordum. aynı şekilde benim kolumda da saat yok ve nezaman bilgisayarın veya ceptelefonumun saatine baksam devamlı 31 geçe olarak görüyorum. ve ne gariptirki askerliğimi 31 olan yerde yaptım, ranzamın numarası 31,ilk ev telefonumun son numarası 31, şimdiki ev telefonumun son numarasıda 31. psikoloğa gitmeyi bile düşünüyorum.
Abi seninki cinsel bişii olmasın, ne bilim hep 31 hep 31 biraz garip yani...
 
Eski 12-04-05, 00:34 #105
ozgenc_ozen ozgenc_ozen çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

enteresannn........
 
Eski 17-04-05, 18:39 #106
onrush onrush çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Benim zaman kavramım yoktur.
 
Eski 17-04-05, 21:38 #107
ApHiBiAN ApHiBiAN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bu tip tesadüfleri herkes yaşar büyütmeyin ya fazla.. hem 11.11 16.16 falan baöyle aynı sayıları yakalayınca derler ki sevdgin seni düşünüyor bi de bu yönden düşünün
 
Eski 19-04-05, 00:31 #108
SamFisher SamFisher çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen michael
Bende benden başka kimse yok sanıyordum. aynı şekilde benim kolumda da saat yok ve nezaman bilgisayarın veya ceptelefonumun saatine baksam devamlı 31 geçe olarak görüyorum. ve ne gariptirki askerliğimi 31 olan yerde yaptım, ranzamın numarası 31,ilk ev telefonumun son numarası 31, şimdiki ev telefonumun son numarasıda 31. psikoloğa gitmeyi bile düşünüyorum.
abi senin rakam da rakkammış yaw ...
 
Eski 19-04-05, 01:27 #109
OzKaNgAgE OzKaNgAgE çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

31 ha iimiş
 
Eski 19-04-05, 15:44 #110
mehmet07 mehmet07 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Böyle şeyler deyipte kafamızı karıştırmayın bizdede saat takıntısı başlayacak tesadüf olabilir hayat çok farklı tesadüflerle dolu
 
Eski 19-04-05, 15:49 #111
cortex cortex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bunun tesadüfle açıklanması kolay ama aksini açıklayamamak da bayağı kötü.çok enteresan..
 
Eski 23-04-05, 12:55 #112
Eness Eness çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bence de enteresan
 
Eski 23-04-05, 21:11 #113
pantherpasa pantherpasa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

aynı şey benim de başıma geliyo.tesadüfü çok zor şeyler üst üste tekrarlıyo
 
Eski 03-05-05, 12:09 #114
mserdar10 mserdar10 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

biras sacma ama saatin bole 11:11 12:12 13:13 vs.... oldugu zamanlarda saati gordugumuzde sevdiginiz kisinin o an sizi dusundugunu duymustum evet galiba biras sacma
 
Eski 04-05-05, 02:23 #115
cenkh cenkh çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

eski sevgilim 11-11 yada 22-22 gördüğünde sürekli biri seni düşünüyor derdi,bende enteresandır moralsiz olduğumda genelde görürüm
 
Eski 04-05-05, 11:47 #116
cagdascaca cagdascaca çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

zuahauh abi ben hatylıyım 31 pğlaka kodu ben saat de deil de pes4 oynarken ne zaman kac dakka kaldıgı ogrenmek istesem hep acyip acayip sayılar denk geliom 00 31:31 22:66 gibi bi bende deil pes4 grubunda herkezde oluyo
 
Eski 17-05-05, 21:58 #117
alcotrass alcotrass çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

sık raslantılar arada bana da olur birde kendi zihnindeki saat o ana odaklı uyarılınca saate bakıyosun ok
 
Eski 17-05-05, 22:04 #118
Rivardo Rivardo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen TEM
Beyler, kolumda saat yok. Cep telefonu saatine baktigimda cogunlukla 11:11 goruyorum. Bu durum son zamanlar o kadar cok oluyor ki, nedir bu sayinin sirri bir turlu anlamadim. Konu hakkinda bildikleri olanlar yardimci olabilirler mi?
11.ayın 11. gününde yolcusun dostum.....Şaka tabi ya takma kafana...Taktıkça karşına çıkmaya devam edecek...Bende mesela oynua konsantre olmuşken sağımdan solumlan birileri geçer...Hala geçiyorlar..takmıyorum...ben
 
Eski 27-05-05, 00:30 #119
DeLL DeLL çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen tetrapond
algıda seçicilik... aslında pek çok farklı şekliyle her gün defalarca görüyoruz saatimizi... ama 5-6 kez tesadüfen 11:11 görünce, bir daha her gördüğümüz 11:11 ürkütüyor bizi... aslında 12:34, 15:21, 18:56 gibi defalarca bakıyoruz saatimize, ama sadece 11:11 kalıyor aklımızda... benim için de bu rakam 11:15'tir... ilginç...
+1
yani

öğlen baq bakalım 11.11 çıkıormu
sonra sürekli baq
yatmadan önce baqma
 
Eski 27-05-05, 01:11 #120
Örümcek_C4 Örümcek_C4 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

siz hiç tv izlemiyorsunuz herhalde bundan bir kaç ayönce wermişlerdi bir kadın wardı amerikalıydı sanırım kendini yartıcı diye ilan etmişti aslında kendisi çok büyük birgüç müşte dünyaya inip bir bedenin içine girmişte felenda falan sallıyodu neymiş 11.11.2011 de bedeninden çıkacakmışta bilmemneymiş wallaha siz böyle söyleyince aklıma ilk o geldii bilmem anladınızmı bişeyler ????
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:28
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil