Eski 16-06-08, 19:03 #601
LaDyEfRyN LaDyEfRyN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Öleceksİnİz <uaha
 
Eski 16-06-08, 19:06 #602
veysel559 veysel559 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bende bişey olmuyo.
 
Eski 16-06-08, 19:21 #603
1lkr.flz 1lkr.flz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
biras sakin ol arkadaşlar heyecan yapmayın
 
Eski 17-06-08, 13:45 #604
FB.Lİ.HAKAN FB.Lİ.HAKAN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
saatinde yada telefonunda problem olmasın )))))))
 
Eski 17-06-08, 14:17 #605
ucc_bess ucc_bess çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bende hiç 11:11 12:12 fln cıkmıo bende kesin bişeyler war yaf
 
Eski 17-06-08, 14:28 #606
::PwnageFactor:: ::PwnageFactor:: çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen michael Mesajı Göster
Bende benden başka kimse yok sanıyordum. aynı şekilde benim kolumda da saat yok ve nezaman bilgisayarın veya ceptelefonumun saatine baksam devamlı 31 geçe olarak görüyorum. ve ne gariptirki askerliğimi 31 olan yerde yaptım, ranzamın numarası 31,ilk ev telefonumun son numarası 31, şimdiki ev telefonumun son numarasıda 31. psikoloğa gitmeyi bile düşünüyorum.
cevap veriyorum sorunun abazalıktan kaynaklanıyor doktor yerine geneleve git sen

Mesajı son düzenleyen ::PwnageFactor:: ( 17-06-08 - 14:45 ) Neden: x)
 
Eski 17-06-08, 14:38 #607
canberk_6262 canberk_6262 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
31 cenabet rakam o yüzden qörüon amq abazası
 
Eski 17-06-08, 14:39 #608
blk_tazz blk_tazz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ::PwnageFactor:: Mesajı Göster
cevap veriyorum sorunun abazalıktan kaynaklanıyor


 
Eski 17-06-08, 14:41 #609
recep050 recep050 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
ben şimdi baktım 14:41 gördüm
ahada şimdi baktım 14:42 gördüm
 
Eski 17-06-08, 14:42 #610
shelosSs shelosSs çevrimdışı

bynogame
66 C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
genelde saati we dk.yı aynı orduğunus zaman bu biri sizi duşunuo anlamına glirrr...
 
Eski 18-06-08, 11:51 #611
aligalip71 aligalip71 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bence günlerimiz monoton olduğundan aynı vakitlerde bakıyoruz ve ilginç olanlar aklımızda kalıyo 11.11 gibi düğerlerini unutuyoruz.banada bir ara oluyodu ilginç gerçekten
 
Eski 18-06-08, 12:33 #612
life17 life17 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Bazı sayıLarın uğursuzluğu vardır ya uğursuz birisiniz sizde
yada öleceğiniz zamanı qösteriyor olabilir
öleceğin saat dakika vb.
 
Eski 18-06-08, 13:37 #613
softcraft5454 softcraft5454 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
sen çok filim izliyon galiba ben bi filimde görmüştüm bunu bana hiç böle bişi olmuyor :S
 
Eski 23-06-08, 18:31 #614
xxxEni5x xxxEni5x çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bnde sonu 31. olaraK gördm az önce:
 
Eski 23-06-08, 18:37 #615
qnrkrn qnrkrn çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
kardesım 11 rakamı çok gizemli bir rakam Kuran dada yazıyo tam olarak bilmiyom ama onu eklıcem buraya
 
Eski 23-06-08, 21:09 #616
grafikemal grafikemal çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
ben de hep 19 geçe görüyorum ve benim uğurlu rakamımdır. dogum tarihim ve evin kapı nosusu.
 
Eski 23-06-08, 21:14 #617
pro47 pro47 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bu tarz bi olay bnm başımada geliodu ... artık annemin yapdığı bir büyümüdür nedir bilemicem ama annem beni ne zmn kaldırırsa kaldırsn ben yatakdan kalkdığımda saate bakdığımda saat 12:10 oluor ... ister annem gelip beni çağırdıkdan hemen sonra kalkim .. ister annem beni uyandırdıkdan 10-15 dk sonra kalkim sürekli aynı saatte kalkıorm nedenini çözebilmş deilm ... (bkz: 2 hafta böle oldu ... )
 
Eski 23-06-08, 21:22 #618
N91 N91 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
çok saçma...
 
Eski 23-06-08, 21:43 #619
ekinbaba ekinbaba çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
walla bende hiç olmuo. keske olsa hayatımda biraz macera olur
 
Eski 23-06-08, 21:48 #620
TEMP0 TEMP0 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Şöyle söyliyeyim.Ben okulda dersin bitişine kaç dk var diye her bakışımda ya 13dk ya 4dk kalmış oluyordu.Bence fizyolojik bu.Saate bakma esnasında bi can sıkıntısı yada birkaç saniyelik bi daralma olmuştur ki o anda saate bakıyorsunuzdur.Bünye düzenli olarak aynı şeyi yaptığı için aynı saatlere denk gelio olabilir.Benim görüşüm bu...
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 22:19
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame