Eski 22-11-07, 02:20 #461
SolidSemtex SolidSemtex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Allah'ım ya konuya bak
 
Eski 22-11-07, 02:20 #462
SolidSemtex SolidSemtex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
ne dememizi beklion bu konuya içine cin girmiştir mi dicez yoksa saçma sapan konu açmayın pls
 
Eski 22-11-07, 12:55 #463
SaNeDa SaNeDa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Öncelikle fantazi dünyanda yarattigin su hikayeden kendini soyutla.Korkmani gerektirecek tek gercek güc Allah olsun.Yok öyle Belirli sayilar ve zamanda insanoglunun basina bisiler gelmesi,hi kastin bir alamet ise ne mutlu ki yüce RAB'BIN alamtine mucizesine sahit olabilene...

Bu yasadigindaki olay tetrapond arkadasimin yorumunu sonuna kadar destekliyorum. Gerekiryorsa bir aciklama "Algida Secicilik" tir.Günün her saati 11:11 olamaz (!) sende sadece 11:11 de saate bakmaya ihtiyac duymazsin.20 kere bakarsin farklidir, biri algiladiklarin arasinda senin sectigindir..Oda 11:11 dir.
 
Eski 22-11-07, 19:42 #464
wrathful wrathful çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bendede aynı şey olyor saat 22:22 de bende anlamıyorum ama nerdeyse hergün 22:22 de bişey beni çekio tam o an saate baqıom :S
 
Eski 23-11-07, 16:31 #465
dream of pasha dream of pasha çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
muhahahahahtam komedi yaw suraya bak abuk sabuk bi konu açılmış --rep
 
Eski 23-11-07, 16:33 #466
0sMaN AlpEr 0sMaN AlpEr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
ne kadar tuhafsınız
 
Eski 23-11-07, 18:17 #467
umutbaba05 umutbaba05 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
kafayı yemişsiniz.
 
Eski 23-11-07, 23:22 #468
мcαη∂αcc™ мcαη∂αcc™ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bnde hep sabah kalktığımda saat 06:48 oluo başka bişe olmuo...
 
Eski 23-11-07, 23:52 #469
benny_bennassi benny_bennassi çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Saatin bozuLmuş oLması da bir ihtimaL tabi.. PiLinin bitmesi faLan..
 
Eski 10-12-07, 17:16 #470
AHMETBEYS490 AHMETBEYS490 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
O Bİzİm Bakma AliskanliĞimizdan Beynİmİzde Bİr Zamani Tasarliyoruz Fark Etmeden Bakinca Goruoruz Bana Çok Olur Derste Bakarim Hep 20dk Vardir Sİmdİye Kadar Her Zaman 20dk Kala 21 Wea 19 Bİle Olmadi Sİz Dusunun :d
 
Eski 10-12-07, 17:45 #471
Cheret0DvT_ Cheret0DvT_ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
booooww siz ayvayı yemişiniz br0 xD
 
Eski 10-12-07, 19:54 #472
Enes Aktaş Enes Aktaş çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
baştaki 1 leri at 3 ekle 31 oluyor 31 i fazla yap 31 e geldiğinde seksten 31 yıl kesil korkma
 
Eski 11-12-07, 01:28 #473
Bazokka Bazokka çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bende ne zaman aynaya baksam kendimi görüyorum tuhaf değilmi.sizce.
 
Eski 11-12-07, 01:58 #474
fabulos fabulos çevrimdışı

bynogame
13 C: Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen michael Mesajı Göster
Bende benden başka kimse yok sanıyordum. aynı şekilde benim kolumda da saat yok ve nezaman bilgisayarın veya ceptelefonumun saatine baksam devamlı 31 geçe olarak görüyorum. ve ne gariptirki askerliğimi 31 olan yerde yaptım, ranzamın numarası 31,ilk ev telefonumun son numarası 31, şimdiki ev telefonumun son numarasıda 31. psikoloğa gitmeyi bile düşünüyorum.
Bence bu Durum Senin CenabetLiginden KaynakLanıyor

Biraz Abdest AL mauhauahuha
 
Eski 11-12-07, 15:56 #475
dogancan91 dogancan91 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
ılgınc bısı dıyemıcem
 
Eski 11-12-07, 16:09 #476
YaraLı_Akar YaraLı_Akar çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
10:56 la bu bi kehanet agaaaaaaaaa ßß
 
Eski 11-12-07, 20:39 #477
frmtrseverim frmtrseverim çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Cvp: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen TEM Mesajı Göster
Az oncede winamp da muzik dinlerken hangi sarkiymis diye bi baktim aynen soyle yaziyordu:
11. 11-winamp
Bu ne yaw, bi turlu anlamadim bu sayilarin sirrini.

İstersen bi psig e görün
 
Eski 12-12-07, 01:07 #478
hasan13can hasan13can çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
bence sadece tesadüf...
 
Eski 12-12-07, 10:34 #479
BuBu28 BuBu28 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
saate bakorum 9:34 ne bu
 
Eski 12-12-07, 18:47 #480
benya benya çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Saate bakmaya korkuyorum artik!

bynogame
yaw bnlr şans
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 05:05
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame