bynogame

bynogame


Bilgi

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 21-05-04, 23:36 #41
cennet_mekan cennet_mekan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
su an icinde kendini boslukta hisseiyor olamlisin bu bir maneviyat boslugunda kaynaklaniyo olabilir hatta buyuk ihtimalle oyle
bilmiyorum nasil bir yasantin var ama sana sunu oneriyyorum bir gun git sultanahmet camiine bir namaz kil o atmosfer mutlaka daha iyi hissetmeni saglayacaktir bak bunu yeminle soyluyorum banada bazen olur gider bir camiye uzun uzun otururum gercekten insani rahatlatiyor bir dene hic birsey kaybetmezsin
bir de denersen bana haber ver olurmu?
 
Eski 21-05-04, 23:40 #42
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
hatta beraber gıderız olmassa cennet_mekan a katılıyom sen bı arayıs ıçındesın ve ne aradıgını bılımıyosun bu da bıseylere guvenerek altından kalkılır...
 
Eski 22-05-04, 00:13 #43
[K0d]DarkAngel [K0d]DarkAngel çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
Ben daha 15 yaşındayım ve bende bunları senin kadar fazla değil ama hissediyrum
Nedenini de biliyorum
Hoşlandığım kızla aramız çok bozuk ona neden küsüz diye mesaj attım 4 gün önce benimle küs olmasının onun için önemli olmadığını ve onun için bir anlam ifade etmediğimi söyledi ühühühühühühühühh
 
Eski 24-05-04, 11:42 #44
gurhan36 gurhan36 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Hasann
Beyler 2 haftadir hic gülemiyorum, aglayamiyorum, uyayamiyorum, yemek yiyemiyorum canim hic bisey istemiyo, Hersey cok bosh geliyo hic bisey yokmush gibi dünyada etrafa sap sap bakiyorum bunlar gercekmi diye bide cok korkuyorum dünyadan falan herseyden hic bisey hissetemiyorum bombosh bi insanim sanki dayanamiyorum ya buraya yazarken bile bosh geliyor bu yaptiklarim, yazdiklarim anlamadim gitti Beyler umutsuz vakamiyim yoksa hepsi gecermi veya basina böyle bi olay gelen varmi?? Yardim edin Allah A$kina...

Dostum selam, Herşeyin bir sebebi her sebebin bir yaradanı var. Sana bu olanların nedenin görmek için çok zeki olmana gerek yok. Sadece Allah yönelmen yeterli. Cenabı hak senin kendisine daha çok dua etmeni yalvarmanı bekliyor. Kuran'da derki Deki; Eyy kendi nefislerinde haddi aşan kullarım Allah'tan ümidinizi kesmeyin. O herşeyi gören ve günahları affedendir." Dostum bundan yola çıkarak kendinde yaşadıklarını yine kendinde ara hata senin içinde saklı. Allah'a sığın......
 
Eski 24-05-04, 22:25 #45
Hasann Hasann çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
Beyler bana nazar degmish hocaya gittim
dedi abine ve sana nazar deymish abine masallah demisler ama sana dememisler dedi
abimde bende hastayim abim cigerinden ameliyat oldu hastahanede 3 gün önce falan cigerinde yirtilma olmush bu nazara karsi ne yapabiliriz tehlikeliymish öldürebilirmishte adami zaten basim catlayacak gibi zonk zonk agriyo
 
Eski 25-05-04, 03:41 #46
moonmonster moonmonster çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
insanlar özgür kalmaktan neden korkar ki...kötü olan sorgulaman ve içinde olduun durumu kötü görmen. ben de 2 senedir böleim hiç bişey beni korkutmuo ya da hiç bi duyguyu hissetmiorum ne öfke ne acı ne sevinç. ölümden de korkmuyorum asıl korkulması gereken bi şey varsa o da ölmemek olurdu heralde. seneler öncesinin bi filmini izledim 6 ,7 ay önce fight club.sen de izle ve dünyanın gerçek olmadığını gerçek olanın ilkellikte saklı olduğunu gör!senin gibi insanları fark et.
 
Eski 25-05-04, 21:21 #47
psychiq psychiq çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Hasann
Beyler bana nazar degmish hocaya gittim
dedi abine ve sana nazar deymish abine masallah demisler ama sana dememisler dedi
abimde bende hastayim abim cigerinden ameliyat oldu hastahanede 3 gün önce falan cigerinde yirtilma olmush bu nazara karsi ne yapabiliriz tehlikeliymish öldürebilirmishte adami zaten basim catlayacak gibi zonk zonk agriyo
nazara inanırım walla olabilir ama senin ilk msjında anlattıkların direk depresyon oluo kardes.. Nazara karsı sanırım yapabilecegin nazar bocugu tasımak hep yanında boyle derler buyuklerimiz..
 
Eski 25-05-04, 22:22 #48
Hasann Hasann çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen psychiq
nazara inanırım walla olabilir ama senin ilk msjında anlattıkların direk depresyon oluo kardes.. Nazara karsı sanırım yapabilecegin nazar bocugu tasımak hep yanında boyle derler buyuklerimiz..
ikiside birden olamazmi
basim cok fena agriyor
uyuyamiyorum
 
Eski 07-07-04, 18:22 #49
schumifan50 schumifan50 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
kısa sürede bi psikologa gitmeni tavsiye ederim bunlar ayıp şeyler değil, biraz serotinin eksikliği var sende yani dönem dönem herkete olur, bir an önce doktora git ve sorunu çöz, o gereken yönlendirmeleri yapacaktır.
 
Eski 07-07-04, 18:30 #50
schumifan50 schumifan50 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
kısa sürede bi psikologa gitmeni tavsiye ederim bunlar ayıp şeyler değil, biraz serotinin eksikliği var sende yani dönem dönem herkete olur, bir an önce doktora git ve sorunu çöz, o gereken yönlendirmeleri yapacaktır.
 
Eski 19-07-04, 05:02 #51
Protur Protur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
bence ilk once bir psikologa gorunsen iyi olur unutma once tip sonra doga disi olay olarak dusun
 
Eski 19-07-04, 05:39 #52
archangel archangel çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
kursun doktursene ben zaman zaman yaptiriyorum ii geliyor..ama daha farklı seyler hissediyorsan hastaligin icin o zaman tek care doktor !
 
Eski 19-07-04, 16:04 #53
Rai Rai çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
bence aşık olmuş arkadaş...
 
Eski 22-07-04, 21:44 #54
aloo aloo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
Bu tür vakalara yoğun miktarda a vitaminide sebep olabilir beslenmeye dikkat etmek gerek. Raocouten türü ilaçlar alıyorsan acilen azaltarak bırakmanı tavsiye ederim.

Mesajı son düzenleyen aloo ( 22-07-04 - 21:45 ) Neden: imla
 
Eski 12-08-04, 21:33 #55
reagyman reagyman çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
hayda abi naaptın sen ya....bak bizimde moralimizi bozdun burda.fazla film seyretme bence.bol bol sigara iç.arasıra clube falaan kop yani ne biliyim.hay allahım ya
 
Eski 13-08-04, 00:44 #56
aloo aloo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
tetrapond a bi görün yardımcı olmaya çalışacağını yazmış bu tür konularda
 
Eski 13-08-04, 23:17 #57
maccintouch maccintouch çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
sana önerebileceğim tek ssey rahat ol ve kitap okumaya başla çünkü bişeylerle uğraşırsan rahatlarsan kendini rahatLa
 
Eski 15-08-04, 19:55 #58
-_M-G_- -_M-G_- çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
abdest al allah rizasi icin camiye git dua et kuran oku dini bilgilerini arttir elbet allah bir yol gosteriri

saygilarimla
 
Eski 15-08-04, 20:10 #59
jinkazama jinkazama çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
maneviyat eksikliği bbedenini esir almıştır. ruh bi noktadan sonra bunu bedene haykırır. canını sıkma diyemiycem fakat ona yönel. Allah ı tanı çünki maneviayt insana büyük huzur verir.
 
Eski 25-01-05, 16:34 #60
erdem88tr erdem88tr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Beyler Yardim Edin daha fazla dayanamiyorum

bynogame
kanka allah a dua et bir de namaz kıl bir rahatla bak gorursun hersey geçecek
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 10:03
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame