Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 06-06-04, 00:49 #21
cin cin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

itiraf ediyorum: ilkokulda sevdiğim kızın evine telefon sapıklığı yapıyordum
bi de kral tv'de mi bi yerde gördüm hani şu altyazı ile istek falan yapıyorlar ya orada itiraflar yazıyodu kızın biri şöyle yazmış
anne üniversiteden mezun olmadım atıldım ve artık bakire değilim
__________________
 
Eski 06-06-04, 01:03 #22
yesghost yesghost çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar


ne bu yaw birde uluslar arası yapsaydı
 
Eski 06-06-04, 03:22 #23
dallas dallas çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar


birinde isyerinde resturanta tezgahin arkasinda calisiyordum yaz ayinda sicakta izgaranin arasinda is de cok fazlaydi o kadar hararet basmiski kola diye kolanin yaninda duran izgardan akan yaglarin toplandigi siseyi kafama diktim kimseye bir sey caktirmamak icinde yuttum
gene icim kalkti niye yazdirdiniz bana bunu ya öorböboroo
 
Eski 06-06-04, 04:27 #24
tanki20 tanki20 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

sabun kotu yakar bea ben jöleyle yapıom çok keyifli oluyo bide şu krem 7/ 24 varya onunla...
deneyin çok güsel oluyo ehueh
 
Eski 06-06-04, 12:53 #25
delibekir delibekir çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

ben gay ilşkiye girdim
 
Eski 06-06-04, 14:18 #26
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen delibekir
ben gay ilşkiye girdim
 
Eski 06-06-04, 14:23 #27
mcobra06 mcobra06 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

amzauzhazuzhauzhauzhauhzauzh T_I_D yarıldım serefsızım azhauzhazu
 
Eski 06-06-04, 14:24 #28
delibekir delibekir çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

abi çocuklukta yani daha aklım kemale ermemişti9 yaşlarında filan yani ne yapalım sapıktık biraz
 
Eski 08-06-04, 15:31 #29
ExistenT ExistenT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen T_I_D
-1-
eskiden bir hindim vardı. çok severdim, yem falan yedirirdim. ama bizimkiler hindiyi kesmiştiler, çok üzülmüştüm. bende hindinin kemiklerini alıp toprağa gömüp, mezar yapmıştım mum falan. eve çıktım, bahçeye, yaptığım mezarın oraya bir baktım ki kedinin biri kemikleri topraktan çıkarmış yiyo. hemen koşup kediyi tuttum. bahçenin sonuna kadar gittim, aşağısı çok yüksekti (kanyon gibi), kediyi kuyruğundan sallayıp aşağıya fırlattım. bütün öfkemi almıştım. sonraki gün kediyi mahallede tekrar gördüm. üzeri kül olmuştu simsiyah, sanırım aşağıdaki küllerin üzerine düştü...

-2-
Babannem ölmeden önce (1999'da 99 yaşında ölmüştü) vaktimin çoğunu onunla geçirirdim. tıpkı sürahi hanım gibiydi benim için, uğraşır dururdum onunla. onun yüzünde birçok çil vardı (sanırım zamanında cinler yüzünden olmuş anlattığına göre), güzelliğine çok düşkün olduğu için kendi jölemi alıp babanneme çil kremi diye kaptırmıştım. "babanne al bak çil kremi, yüzü biraz geriyo ama çilleri kesin geçirio dedim". bunu der demez bir avuç alıp suratına sürdü, gülmemek için kendimi zor tuttum. çok hevesliydi ama olacakları bilmiyordu garibim. 30 dk falan geçti, "yüzümü çekiyler sanki" dedi bana. "babanne bişi olmaz sabret, yarısı geçti zaten" dedim. 15 dk daha geçti, koştu hemen yüzünü yıkadı. sonucu gördüğünde kafamı kırıcaktı ama kaçtım ))

-3-
Babannemi zamanında da telefonla şaşırtırdım. Ev telefonunu açıp rastgele tuşlara basardım, "sayın abone, bu bir bant kadıdır, yanlış numara çevirdiniz..." mesajı çıkınca babanneme yengem arıo diye verirdim. Onunla konuşmaya çalışırdı; "elo nıraan (nuran),ne abane mi, nıran ne abanesi, cemal nediy? ne bandı?,herkese selam et benden"...
oha koptum resmen ya yok boyle bisi
 
Eski 08-06-04, 15:36 #30
ExistenT ExistenT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen tanki20
sabun kotu yakar bea ben jöleyle yapıom çok keyifli oluyo bide şu krem 7/ 24 varya onunla...
deneyin çok güsel oluyo ehueh
bende denedim onu pohaaa
 
Eski 08-06-04, 17:17 #31
delibekir delibekir çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

ben zeytin yağıyla denedim çok kaygan olyor sarmıyor
 
Eski 12-06-04, 17:24 #32
TaNgO_LoReNzO TaNgO_LoReNzO çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

bende bi arakadaşa ankaraya gidecegimi azımdan kaçırdım adam heves etti bende gelcem dedi haddeeee adamada kıl olyom neyse bu ailesinde falam izin almış baya ciiddi gidecem sanıo ama bilmio ortadogu ve balkanların en üpne admı oldugumu son akşam buna bi msj sallarsın benim düzcede işim cıktı diye saat 3:30 da gece gece görmez dediydim açıkmış makinası aradı falam gitmioz mu die adam bide bende gelim dedi düzceyee hadee neyse salladım bi yalan adam haola gittigimi bilmio
 
Eski 12-06-04, 17:44 #33
dolantin dolantin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

elabbas Yaş : 24 Cinsiyyet : Kişi Şeher : Bakı

5 ildir türkiyedeyem çox gülmeli hadiseler eşitmişem.Amma bugün onların Hürriyyet qezetinde oxuduğum xeber gülmelisidir hem de ağlamlısıdır.Bir kişi hekimler qaraciger transplantı üçün operasiya ederken qaraciyerin bir parçasını veren xestenin böyük qardaşı operasiya olan yere girib qışqır bağır salır yeni her teref pis günle qalır ve deyir ki, siz menim qardaşım öldüre bilersiz.Sonra da qaraciyer qoyulacaq xeste orda ölür.Bele şey olar operasiya zalına nece girirsen bes ölen adamın günahı nedir?

Ses ver : 1 2 3 » Cavabları Oxu » Cavab yaz

Buda benden , azeri itiraf sitesinden....

Ama ekleyecegim itiraf asil bundan sonra basliyor

Bunu yazan azeri arkadas , azerbaycanda hic ameliyathaneye gitmemis olsa gerek..

Ben ameliyat esnasinda , hemsire bana penset verirken telefonu ile konusuyordu , daha yeni gelmistim buraya ve neredeyse cildiriyordum....

Tam neyse olur derken , yogurt isteyen varmi diye birisi daldi iceriye , adam yogurt satiyordu ( koy yogurdu )

Bundan sonra biraktim ameliyati ve ciktim , gerci yapmamam gerekirdi boyle bir seyi ama artik sabir kalmamamisti. benden sonra baskasi devam etmis .
 
Eski 12-06-04, 20:22 #34
muuzoo muuzoo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

2003 yılındaki okulda olan lise mezuniyet töreninde sis bombasını yapan ve onu patlatan 20 kişiden biriydim ve acayip tırsmıştım. bu arada sis bombası yapmak harbiden kolaymış
 
Eski 12-06-04, 21:23 #35
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

eskiden forumda kubilay vardi antalyadan bu adamin itirafi hala aklimda(eskiler hatirlarlar), birgun bizim oglan kizin evine ders calismaya gitmis, aileside felan tabii bunu iyi cocuk felan saniyor, bu kizla odaya cekilince kapiyi kilitlemeden baslamislar yiyismeye , kubi kizi yalarken, kizin amcasi girmis iceri, sonra bunlari yakalayinca sopayi almaya gitmis, kubide 2 kattan asagida park halindeki kamyonun ustune atlayip kacmis bayagi bir yoluda ayakkabisiz yurumus ehuehuh hala aklima geldikce gulerim

sonra azrael vardi bir akraba kiziyla konusurken gaz cikartip karizmayi resetlemis

azraelin topiciydi zaten bayag itiraf vardi hala aklima geldikce gulerim
 
Eski 15-06-04, 21:36 #36
yesghost yesghost çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

sonra azrael vardi bir akraba kiziyla konusurken gaz cikartip karizmayi resetlemis

buna koptum ya ne resetlemesi format atması lazım
 
Eski 02-07-04, 20:11 #37
ITFC ITFC çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

lise ikideyken ismail diye bi coğrafya hocası vardı asla kopya çektirmem diye tiplerden böle ben bunun sıvanında kopya çekmeye kalkmıştım sınavdan 5 dakka sonra bütün kağıtları topladı benim sayemde bütün sınıf coğrafya dersinden kalmıştı...
başka bir çoğraya hocasınınbis arabası vardı okulun son günü bütün sınıfın erkekleri birleşip arabyı ters çevirdiydik deli olduydu valla
 
Eski 02-07-04, 23:29 #38
KenZ KenZ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen muuzoo
2003 yılındaki okulda olan lise mezuniyet töreninde sis bombasını yapan ve onu patlatan 20 kişiden biriydim ve acayip tırsmıştım. bu arada sis bombası yapmak harbiden kolaymış
bilmezmiyiz kardaş bombayı patlattık ondan sonra hiç bir şey yokmuş gibi kim yaptı lan bunu die aradık üstünü üstün bide utanmadan oturduuk da pilav yedik başka birileri olsa herhalde hemen okuldan kaçardı
 
Eski 16-07-04, 02:39 #39
aloo aloo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

Bu nasıl bir bomba ya anlatın biz de öğrenelim. Modlar ne der bilmem ama gerçek hayatta kapı açmak kilit kırmak bomba yapmak gibi şeyler için forma bir topic daha açsak nasıl olur. Bir gün lazım olur ben bildiklerimi paylaşmaya hazırım
 
Eski 17-07-04, 08:02 #40
yesghost yesghost çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İtiraflar

aloo başka işin yokmu yaw
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:03
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019