Eski 20-05-04, 20:19 #1
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
arkadaşlar ben görmüş biri olarak söze giriyim .....


bikersinde gece yatıyodum hafiften bi uyandım bi de ne olsun bişeyler sırtımda geziniyor heyacandan ölecektim ama hiç yerimde kıpırdamadım öylece kaldım sonra ani bi haraketle kalkıp lanbayı yakarken hafif bi gülme sesi duydum o gece altıma kaçırdım diyebilirim gittim annemin yanında yattım(yaşım15 di)

bir başkasında ise yine rüyayla karışık bir kafesin içine beni kapatırken gördüm uyandığımda ranzanın tahtasını tekmeliyor ve bırakın lan beni diye bağırıyordum bakın bu bir kabus deyildi gerçek gibiydi

bide küşükken ben çok kurbağa,kertenkele,yengeç, öldürdüm onları yola atıp ezilmelerini seyrettim ilaçları karıştırıp şırıngayla onlara veridim sonra ne olacak diye gözlerdim

yine bunları yaptıktan sonra bi geçe uyandığımda yanımda yılan ciyan kurbağalar geziyor senden intikam alacaz diyolardı o gece ferhatı koparmıştım annem beni bi kaç kez hocaya filan okuttu cinlendim diye son 2-3 senedir sanırım beni bırakdılar heralde büyüdüm daha k
mseye eziyet etmedim diye

bunları paylaşmak istedim
 
Eski 20-05-04, 22:28 #2
grylmz grylmz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
sanırım o eziyetleri yaparken cinlerin de canını yakmışsın,
benim duyduğuma göre canları yanan cinler inasana musallat olurmuş.
bi arkadaş anlatmıştı,
tanıdığı biri banyoya girerken suyu açtığında kaynar su dökülmüş küvete.
ve o andan itibaren kadın hep birinin onun adını bağırdığını duymuş,
sonunda delircek gibi olunca bi hocaya gitmişler,
hoca sormuş falan, sonra olayı anlayınca,
kaynar suyla bir cinin canını acıtmış olabileceğini söylemiş.
ve banyo, tuvalet gibi yerlere girerken mutlaka destur denilmeliymiş...
 
Eski 21-05-04, 03:13 #3
mave®ick mave®ick çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
ve dışarıda işerken de... (ben her zaman yaparım)
 
Eski 21-05-04, 11:46 #4
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mave®ick
ve dışarıda işerken de... (ben her zaman yaparım)
bende bu yüzden her zman işerken bismillahirrahmanirrahim derim
 
Eski 21-05-04, 15:19 #5
BESİKTASLI BESİKTASLI çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
allah yardımcımız olsun...........
 
Eski 21-05-04, 15:36 #6
grylmz grylmz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen BESİKTASLI
allah yardımcımız olsun...........
amin, umarım hiç karşılaşmam...
 
Eski 21-05-04, 15:44 #7
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
inşallah karşılaşmassınız çünkü o korkuyu ben bilirim

bu arada onlarla uğraşmassanız onlar da sizinle uğraşmaz
 
Eski 21-05-04, 23:12 #8
cennet_mekan cennet_mekan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
biliyorsunuz arkadaslar cinler bir harap yerlere cok konusulan yerlere gelirmis
ne dersiniz bizim foruma da gelirmi?
 
Eski 21-05-04, 23:13 #9
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
yılan cıyan oldurdum demıssın eger gece oldurduysen o bı cın olabılır cunku cınler gecelerı hayvan kılıgına gırerler...
 
Eski 21-05-04, 23:23 #10
cennet_mekan cennet_mekan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
evet beyler cinler daha cok kucuk hayvanlarin kiligina girerlermis insan gibi buyuk siluetlere burunmek daha fazla yetenek gerektirdigi icin genelde kucuk hayvanlarin kiligina girerlermis Hatta peygamber efendimiz bi hadisinde bocek gibi hayvanlar gordunuzde once oldurmeyip allah rizasi icin git denmesi gerektigini soylemis (hadisin tam metnini bilmiyorum ama anlami bu)
nedeni cin olabilecegi imis.
ayrica bazi yetenekli cinler insanin aklindan geceni okuyabiliyorlarmis buna dair bir hikaye anlatmisti bizim kimyaci (kendisi bu konuda baya arastirma yapmis)
bunun ogrencilerine bir cin musallat olmus cine ne sorsalar cevap veriyormus
sonra bu hocaya sormus o da cinlerin insanin aklindan geceni okuyabilecegini bildigi icin siz bisey sorarken onun cevabini biliyorsunuz ve o anda aklinizdan geciriyorsunuz cin de boylece cevap veriyo demis
sonra ogrencilerine sadece kendisinin bildigi bi soruyu cine sormasini istemis
onlarda sormuslar ve cin harbidn cvp verememis
ya boyle ilginc olaylar bunlar
 
Eski 22-05-04, 10:52 #11
ROHAN ROHAN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
abı onlarla ugrasmayın onlareda sızle ugrasmasınlar bu kadadr basıt okuyun bı felak ve nas suresı yatın asagı unutmayınkı bu dunyada ne varsa hepsı bır hepsı hak tan
 
Eski 22-05-04, 11:15 #12
ninoCorleone ninoCorleone çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
ayet el kürsi insanlar için bir kalkan gibidir insanı gözle görünen ve görünmeyen bütün musibetlerden korur. Allah hepimizi gözümüzün gördüğü ve görmediği musibetlerin şerrinden korusun.
 
Eski 22-05-04, 12:19 #13
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
Amin
Allahtan baska kımseden kormayın unutmayın cınler de Allah ın bır kulu ve bısey yaptıkları zaman cezasını çekecekler...
 
Eski 22-05-04, 13:48 #14
tetrapond tetrapond çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
konu hafif hafif dine kayıyor! dikkat!
sakın "ama cin bu, dinden bağımsız tartişilmaz ki" diye mesaj da yazmayin...
 
Eski 22-05-04, 14:01 #15
Tepeli Tepeli çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
piskotilki arkadaşın dediği çok önemli. bunu özümsemek lazım.

Bir hadise de ben anlatiym. nasılsa müşteri yok, biraz muhabbet etmiş oluruz. Askerdeyiz. Ben yazıcıyım. hastaların kaldığı revir de hemen yanıbaşımızda. Revir çavuşu birinden bahsetti, hasta olduğunu, kriz geldiği zaman sürekli anormal garip şeyler yaptığını söyledi. Çok istememe rağmen baya bi müddet göremedim bu hastayı. Yani merak ediyodum. Neler yapıyo diye.

Bir gün çalışıyorum, koşa koşa geldi, hastaya yine kriz gelmiş, revire getirmişler, nolur bir bak dedi. Gittim. Yani yazarken bile bakın bi acayip oluyorum. Benim arapça okur/yazarlığım var. Çocuğun elinde kumaşla kaplanmış bir kitap var, gözleri kapalı, tamamen kriz durumu. Çocuk eliyle kitap üzerine birşeler yazıyor, o kadar hızlı yazıyor ki, ne biliym, böyle bir hız yok. Ve arapça yazıyor. El hareketlerinden bu anlaşılıyor. O kadar hızlı hem de arapça yazmak, mümkün diil. Burayı iyi anlamanız lazım, olağanüstü bir durum sözkonusu. Kendim on parmak bilgisayar kullanıyorum, düşünmekten hızlı yazabiliyorum, fakat o hıza hiçbir zaman klavye başında bile ulaşamadım.

Neyse, bütün cesaretimi topladım, revirde de 10'a yakın başka askerler var. Hepsi bana bakıyor. Ben hastaya konsantre oldum. Omuzundan tuttum, masaj yapar gibi sıkıp bırakarak okumaya başladım. bir defa fatiha; 3er defa ahad, falak, nas; 7 defa da ayetelkürsi. En son "ya şafi ya Allah (Ey ALlah'ım şifa ver)" deyip, kafasından ayağına üfürdüm.

Eveet. Küt bayıldı. Yok böyle birşey. Kendim bile inanamadım.

Sonra çocuğu biraz kontrol ediym dedim. Yorganını kaldırdım, afedersiniz, bırakın çişi, tamamen altına kaka yapıyo. Rezalet. İyi de pislik çok kötü bir durum. Kendi aklımca dedim ki revir çavuşuna, bunun altı temiz olmadığı müddetçe bu rahatsızlıktan kurtulamaz.

Şimdi "üfürdüm" dediğim için, bilhassa çoğu arkadaş garipseyecek. Ne bileyim, üfürüğün bir faydası var mı. Öyle bilinir, müslüman değilmiyiz, her duamızın sonunda bir defa yaparız bunu.

Neyse, bu da anlatılmış olsun. Tavsiye olarak şunu söyleyebilirim, kesinlikle temizliğinize dikkat edin. Hatta, size ait pis bir eşya evinizin dolabında dahi duruyorsa rahatsızlık kaynağı olur.
 
Eski 22-05-04, 15:02 #16
MaviATES MaviATES çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
Dostum hayatta canlılardan korkmam cin şeytanlardan korktuğum kadar Bu yüzden boynumda hep cevşen taşırım
 
Eski 22-05-04, 15:44 #17
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
hocam cevsen e ole cok baglanma benım cevsenım var hıç kımse bana bısı yapamaz dıye dusunme yoksa bunun şirke kadar yolu vardır.
dikkat et!
 
Eski 22-05-04, 16:22 #18
cennet_mekan cennet_mekan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
halkimiz arasindaki yanlislarda birisi de tasimayla cevsenin insani korudugudur
cevsen tasimak icin degil okunmak icindir yani buyuk cevsen var alip okuyun ondan sonra korkmayin
bir de si sey soylicem ben oyle bi cevseni sokup icini acmistim bos bi kagit cikmisti
 
Eski 22-05-04, 19:30 #19
tetrapond tetrapond çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
dinle ilgili son uyarıdır! DİN KONUŞMAK YASAK!
 
Eski 23-05-04, 21:49 #20
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Cinler var evet ama gördünüz mü?

bynogame
beyler ilgimç konular anşlattınız ben ve benim etrafımda bissürü cinli kişi vardı annem ,babaannem,teyze kızı filan onları gördükten sonra hayatım kaymıştı neyse son 3 senedir toparladım Allah hepimizi korusun bu konularda
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:59
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame