Eski 18-05-05, 22:47 #41
contespawn contespawn çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Yanlış numara olayı

bynogame
bence de adam senle makara geçmiş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-05-05, 23:01 #42
legba1862 legba1862 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Yanlış numara olayı

bynogame
ya olur boyle seyler ....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-11-05, 22:13 #43
caner balcı caner balcı çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Yanlış numara olayı

bynogame
Tabi buda böyle bir anı... İlerde hatırlayıp güleriz...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-11-05, 15:55 #44
dunc_lover dunc_lover çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Yanlış numara olayı

bynogame
benim de başıma şöle bişe geldi:
bigün telefonum çalıo...bilmediim bi numara.... açtım alo dedim.... bi kadın....
dedi işte yok kocamı bırak, onun peşini bırak, o evli, çocuğumuz war bizim, kadın bunları söylerken bi yandan da ağlıyo... arkadan kızının ağlama sesleri gelio.konuşmama fırsat kalmadan saydırıo resmen. yok öle bişe diorum yanlış aradınız... yok kendi sesinden beni duymuo... yok YUVA YIKANIN YUVASI OLMAZ fln... ben annatmaya çalışıom annamıo da.... bi süre sonra da küfür etmeye başladı fln filan...

e ben de dumur oldum tabi
yannış numara olayları kötü walaaa
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-11-05, 15:58 #45
seksekcii seksekcii çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Yanlış numara olayı

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen tequila
benim başıma daha ilginç bir olay geldi.
arkadaşımı telefonumdaki kayıtlı yani devamlı aradığım no dan aradım. başka biri çıktı. arkadaşımı sordum, yanlış numara dedi. ilginç olan aynı anda oda beni arıyomuş onada başka biri çıkmış
zuahahah bu güzeldi işte
dostum amca seni eklemiş galiba biliosun bizim kanımızda var bu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-11-05, 16:44 #46
CrazySS CrazySS çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Yanlış numara olayı

bynogame
amcanın canı sıkılmıs herhalde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-08, 17:07 #47
sabotaj1148 sabotaj1148 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
keklemişler seni
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-08, 17:10 #48
deliciorc123 deliciorc123 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
Sakın söyleme amcaya yerini sonra kaçırır seni
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-08, 17:18 #49
rock.on rock.on çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
zuha harbıden tuRk fiLmLeri repLigi gibi senı kekLemısde oLabiLir ama sans isde sana denk geLmis öLe
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-08, 17:22 #50
hunter107 hunter107 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
buyuk ihtimalle keklemis
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 12:13 #51
benahmetsiz benahmetsiz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
paylaşım için teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 14:15 #52
sinan930 sinan930 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
Milyonda bir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 15:47 #53
Ercan Öztürk Ercan Öztürk çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
Ya amca bunakmış yada kklenmişsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 16:58 #54
.SilverTouch. .SilverTouch. çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
saçma bi konu..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 17:04 #55
ForzaV12 ForzaV12 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
amca güzel keklemiş ...ama tesadüfte olabilir...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 17:08 #56
DeFenDeR_ DeFenDeR_ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
olur böle şeyler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 17:16 #57
carussa carussa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
ya sallıordurD:
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 20:23 #58
Pre44torYAN Pre44torYAN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
Arkadaşım çok normal aynı kişi 2 hat aldıysa mesela ;
emre kendine hat alamıyacak yaşta ise ve babasının üzerineyse hat olabiliyor birbirine çok yakın numaralar sanada denk gelmiş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 22:58 #59
adnan282 adnan282 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
sağol paylaşım içiin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-08, 23:13 #60
salya1234 salya1234 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Yanlış numara olayı

bynogame
adam senle kafa buluk
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:30
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame