Eski 19-05-04, 02:04 #1
sayginer sayginer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan yer altından gelen sesler

bynogame
arkadaşlar bu olay çok ilginç. gerçeklilik ihtimali yüksek çünkü haberin kaynağı haberx.com. işta orda yazanlar :

RUSLAR FAY HATTINDAN GELEN KIRILMA SESLERİNİ KAYDETMİŞLER... BELKİ İNANMASI GÜÇ AMA SESLER MİLYONLARCA İNSANIN ÇIĞLIĞINI ANDIRIYOR!!!
(Bugün, 12:24)

--------------------------------------------------------------------------------

Rusyada bir kac bilim adami yeralti tabakalarindaki kirilmalarin sesini kaydetmek icin 14.4 kilometre kuyu kaziyorlar ve bu dinleme cihazlarini yerlestiriyorlar.Ilkinde cok zayif frekansta insan sesini duyuyorlar ama boyle bir seyin mumkun olmayacagini dusunduklerinden ilk etapta bu yerlestirdikleri cihazdan gelen sesler olabilecegi kanaatine variyorlar.Daha sonra daha yuksek frekanstaki sesleri algilayabilecek cihazi yerlestirdiklerinde hayrete dusuyorlar cunku yerin dibinden milyonlarca insanin ciglik seslerini duyuyorlar.Cogu bilim adami isini birakiyor.

http://www.amightywind.com/mp3/hellscreams.mp3
 
Eski 19-05-04, 02:12 #2
Fart Fart çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
belki cehennemdeki münafıkların pişerken çıkardıkları seslerdir bunlar.

 
Eski 19-05-04, 02:29 #3
TEM TEM çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
Niye bu kadar ciddi meseleler hep geyik bir sekilde cevaplaniyor, senin gulerek verdigin cevabin bence gercegin taaa kendisi. Bence onemli bir mesele buu, cok onemli.
 
Eski 19-05-04, 02:46 #4
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
bu geyik bayagidir var cidden ben inanmiyorum,bir kere bu herifler hangi teknolojiyle 14 kilometre kuyu kazmislar ,ustelik hicbir cihaz 14 kilometre derinde calisamaz sicakliktan dolayi erir direktmen,

aslinda bu hikayenin sonu yarim kalmis,bilim adamlari bunlari duyduktan sonra kendilerini dinlerine adiyorlar felan diye bitmesi gerekirdi
 
Eski 19-05-04, 03:47 #5
deliibrahim deliibrahim çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
arkadaşlar, haberin kaynağını araştırdım: bomba!

arkasında hıristiyan misyonerleri var. amaçları ise insanları korkutup, kiliseye gelmelerini saplamak.
 
Eski 19-05-04, 11:19 #6
Antonio_ Antonio_ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
Bana sanki çok çılgın bi grup zekz seansindan gelen sesleri andirdi
 
Eski 19-05-04, 13:57 #7
tunafish tunafish çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
ben dinledim,sadece bi kadinin çigligi duyuluo,belki baska kadinlarinda sesini duyaniniz olmustur ama cehennemdekilerin hepsi kadin mi?
bence tartismaya degmez!
haberin arkasinda misyonerler var,saf insanlari korkutuolar ise...
 
Eski 19-05-04, 14:28 #8
xxyerr xxyerr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
dostum sanmıyorum boyle bır sey olacagını...!
 
Eski 19-05-04, 15:31 #9
polat_alemdar polat_alemdar çevrimdışı

bynogame
Varsayılan

bynogame
ya zaten şu anda cehennemde insan yok.cennet cehennem hayatı kıyamet koptuktan sonra başlıycak.
 
Eski 19-05-04, 15:58 #10
scorpion scorpion çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
Evet ben de merak ediyom 14 Km nasıl kazmışlar.14Km aşağıda sıcaklık 420 derece onu da hatırlatayım.
 
Eski 19-05-04, 19:40 #11
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen polat_alemdar
ya zaten şu anda cehennemde insan yok.cennet cehennem hayatı kıyamet koptuktan sonra başlıycak.
evet boyle olması gerekıyo ve o kadar derıne ınemezler..
 
Eski 19-05-04, 19:52 #12
cennet_mekan cennet_mekan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
inerler arik gunumuzde gelisen teknolojiyle bi sicakliktan etkilenmemek mumkun hemde biz burada bir cihazin sicakliktan etkilenmemesi soz konusu ki bu cok daha mumkun
 
Eski 19-05-04, 20:55 #13
TaNgO_LoReNzO TaNgO_LoReNzO çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
way beee 14 km haaa ben geçen kazdım 4m hiç öyle bi ses gelmiyo yane sende dene fidan çukuru kiraz ektikte
 
Eski 19-05-04, 22:48 #14
tetrapond tetrapond çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
"fart" "antonio" "tango lorenzo"

bu bölümde geyik yapmak KESİNLİKLE yasak!!!
çok net bir uyarıdır, eğer bir daha rastlarsam, konu üst yönetime taşınır, bilginiz olsun!


"polat alemdar"

yapılan geyiğin üzerine yorum yapman doğru değil, hele hele konuyu dine götürecek bir yorum, hiç değil! dikkat!
 
Eski 19-05-04, 22:55 #15
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
bana biraz salam geldi seside dinledim hem 14 km yemez zanedersem
 
Eski 19-05-04, 23:37 #16
ExCoDeR ExCoDeR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
bence de cennet cehennem hayatı kıyamet koptuktan sonra başlicak sallama haber olma olasılığı yüksek
 
Eski 19-05-04, 23:51 #17
powerhead powerhead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
Sondajı falan bi kenara bırakın zaten sesler saçma sapan uydurmaca şeyler.
 
Eski 20-05-04, 02:04 #18
mave®ick mave®ick çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
sesler bi anlamda düşünüldüğünde ürkütücü geliyor ama murat 124'ün bile zor gittiği 14km.'yi bunlar nasıl delmişler, ya da bunlar.... Allah sonumuzu hayır etsin...

Mesajı son düzenleyen mave®ick ( 20-05-04 - 16:46 ) Neden: ek
 
Eski 20-05-04, 09:41 #19
omer omer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
İllaki çözümü din ile aramayın, sesleri dinledim, sesler oldukça ilginç, ve ürkütücü ama fay sürtünmesindende kaynaklanıyor olabilir.

Olaya cennet cehennem diye bakan arkadaşlarımdan özel ricam lütfen bilimsel açıdan inceleyelim.
 
Eski 20-05-04, 10:19 #20
Gappa Gappa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: yer altından gelen sesler

bynogame
şuan da inilen en derin nokta 11 km olarak gözüküyor, buda direk olarak yeryüzünden değil okyanus derinliği katılarak inilen derinliktir, sıcaklı değişimleri tabi inilen noktanın bulunduğu volkanik faaliyetlerede bağlı olarak 33 metrede 1 santigrad derece olarak artış gösterir, gerisini siz hesap edin, bu sıcaklıklara dayanıcak materyaller mevcut, bu konuya girmeyim,
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 06:08
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame