Eski 24-10-06, 18:35 #61
T!lk! T!lk! çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Firefoxu Hiç Kullanmadım Bi Yükliim Bakiim Nası Bişeymiş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 19:05 #62
punıs punıs çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
harbi süper beee
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 20:53 #63
TeqSlahJor TeqSlahJor çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Eve gider gitmez hemen kuracagim.. Tesekkurler ick ABI
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 21:07 #64
UndeRqRo.uNd UndeRqRo.uNd çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
haber için teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 21:14 #65
# CaspeR # # CaspeR # çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
ismet abicim bi casp falan koysaydın da nasıl birşey görseydik
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 21:36 #66
DuMLuPıNaRLı DuMLuPıNaRLı çevrimiçi

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
ismet abi saol ellerin dert görmesin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 22:18 #67
  iceka   iceka çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen _hkn_kskn_ Mesajı Göster
ismet abicim bi casp falan koysaydın da nasıl birşey görseydik
Al sana ekran
[IMG]http://img113.**************/img113/6727/ekranom7.th.png[/IMG]
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 22:25 #68
zeynep zeynep çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
abi firefox un teması çok güzelmiş adı ne acaba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 22:28 #69
  iceka   iceka çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Temadan değil, windows vista'dan ekran kartında hardware directx 9 desteği varsa, pencereleri de saydam yapıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 22:35 #70
muratovsky muratovsky çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
teşekkürler, gerçekten güzel...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 23:21 #71
mtr mtr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
halen operaya göre gözle görülebilir oranda daha yavaş ve daha fazla ram tüketmeye devam ediyor. halen işlevsellik kazanması için 50 tane eklenti kurmak zorundayız özetle firefox a selam operaya devam
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 00:55 #72
F61 F61 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Bilgilendirmen için teşekkürler, hemen indiriyorum.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 02:28 #73
Hain Köfte Hain Köfte çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Firefox kullanmiyorum ne yalan söyleyeyim internet exlorer bence daha iyi firefox dan mennun kalmadim hic kullananlar belkide dayilirlar neyse renkler ve zevkler tartisilmaz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 06:00 #74
нค๔єร нค๔єร çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
ilk defa kullanıcam bakalım nasıl işi opera kullanıyom benşuan ama operada gzl
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 11:57 #75
Behram Behram çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
konu yanlış yere açılmış program download a verilecekti

şaka bi yana teşekkürler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 21:28 #76
xcronaldox xcronaldox çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
saol İCK usta
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 21:49 #77
Ouz Ouz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
bunu yükleyince 1.5.0.7 deki yer imleri otomatikman bunada geliyormu acaba ?? eğer gelmiyorsa onları yedeklemem lazımda .. teşekkürler ismet abi..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 22:08 #78
Moonlighttt Moonlighttt çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Firefox gibisi varmı ya..sağol İsmet abi..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-10-06, 23:30 #79
Simasher Simasher çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
benimki kendiliğinden ötünce indiriom öle uğraşmıom ama yinede saol ismet abi..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 01:05 #80
Ouz Ouz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Firefox 2 final çıktı

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen oguz987 Mesajı Göster
bunu yükleyince 1.5.0.7 deki yer imleri otomatikman bunada geliyormu acaba ?? eğer gelmiyorsa onları yedeklemem lazımda .. teşekkürler ismet abi..
kimseden cvp gelmeyince ROBERTO ya sordum sağolsun yardımcı oldu. yükleyince yer imleride otomatikman geliyor ... bu sürüm mükemmel olmuş. herkese tavsiye ederim.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 09:11
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame