Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 20-03-17, 18:41 #1
hüsb hüsb çevrimdışı
Varsayılan Kedi alıyorum yardım edin



Herkese selam.Geçen gün memleketteki kuzenim aradı patronunun iran kedisi varmış yavruları olmuş sağa sola veriyormuş sen de istermisin dedi.ben de ne zamandır hayalimde olan şeyi gerçekleştireyim dedim kabul ettim.pazar günü gidip getiricem kediyi ama evde kedi aksesuarı tarzı hiçbir şey yok.

sorum şu.ilk defa kedim olacak ne almam gerekir ilk zamanda.haftaiçi halletmem lazım bu işleri.maması kumu vs önerilere de açığım.ayrıca ne gereklidir ne gereksizdir bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim.yani sağı solu yükseltimiş özel tuvalet kabı gerekli bişeymi.bide nerelerden almamı önerirsiniz.internetten mi alayım(eğer öyleyse hangi siteleri önerirsiniz) yoksa pet shoptan ya da büyük carrefourlardan falan mı alayım hangisi daha ucuz olur.

aslında hayvanlarla ilgili forumlara yazıcaktım da hangisi iyidir önerilir bilmediğim için yıllardır kullandığım bu foruma yazayım dedim
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-03-17, 08:53 #2
adige adige çevrimdışı
Varsayılan C: Kedi alıyorum yardım edin



Öncelikle kum kabını al.. kabını kullanmayı kısa sürede alışacaktır.
Kuru mamaya alıştır.. size ortak olmasın yoksa her dakika tezgah üstünde bulunan yiyeceklere dadanır.Hills veya Royal Canin kullan biraz pahalıdır ama kedinin de iyi yemek hakkıdır.
Oyun oynayacağı yumuşak cisimler al; fare ,top ,vs..
Kedi için burası evim diyebileceği bir alan yarat yoksa her dakika koltuklarda yer savaşı yaparsınız yumuşak bir şilte , ince bir yastık,vs..
Haftalık tarama işini ihmal etme, uzun tüyler karıştı mı berber şart olur !

Gerisi sana kalmış zira sevgi bir ilişkidir ,sevki o da seni sevsin..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-03-17, 16:25 #3
hüsb hüsb çevrimdışı
Varsayılan C: Kedi alıyorum yardım edin



Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen adige Mesajı Göster
Öncelikle kum kabını al.. kabını kullanmayı kısa sürede alışacaktır.
Kuru mamaya alıştır.. size ortak olmasın yoksa her dakika tezgah üstünde bulunan yiyeceklere dadanır.Hills veya Royal Canin kullan biraz pahalıdır ama kedinin de iyi yemek hakkıdır.
Oyun oynayacağı yumuşak cisimler al; fare ,top ,vs..
Kedi için burası evim diyebileceği bir alan yarat yoksa her dakika koltuklarda yer savaşı yaparsınız yumuşak bir şilte , ince bir yastık,vs..
Haftalık tarama işini ihmal etme, uzun tüyler karıştı mı berber şart olur !

Gerisi sana kalmış zira sevgi bir ilişkidir ,sevki o da seni sevsin..
teşekkür ediyorum öncelikle cevabınız için.purina one yavru kedi maması aldım ortanın iyisiymiş sanırım.evde de yer bol zaten
her gün tüylerini taramam gerekicek uzun tüylü de olduğu için
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-03-17, 16:52 #4
Bluemoon Bluemoon çevrimdışı
Varsayılan C: Kedi alıyorum yardım edin



Benim de iran kedim var, iran kedileri çok hassastır. Özellikle de yavruyken. Kum kabı alman gerekiyor, ama kuma kendisi karar vercek. Biz birkaç çeşit denedikten sonra karar verebildik hangisiyle devam edebilceğimize. Gözleri çok hassas oluyor, suratları çökük olduğu için sürekli temizlenmesi gerekiyor çayla yoksa hem kötü bi görüntü oluşur hem de kendisi çok rahatsız olur. Bunun dışında mama çok çok önemli ve kesinlikle royal tavsiye ederim. Piyasada ki en iyi mama ama bi iran kedisi bakcaksan bunları bilmen gerekiyor. Ucuz mama kullanırsan kedinin sadece kendisine zarar vermezsin sen de rahatsız olursun. En küçük örneği, kalitesiz bi mama zaten çok tüylü olan kedinin çok fazla tüy dökmesine sebep oluyor. Tarak, kedi pudrası almanı öneririm her gün tararsan o da rahat eder sen de. Bir de mama ve su kapları plastik olmamalı çünkü bünyeleri o kadar hassas ki hemen hasta oluyorlar bebek gibi bakım gerektiriyor, bunları yapabilmek için de kedileri gerçekten ama gerçekten çok sevmek gerekiyor.. sevimliliğiyle karşılığını kat kat veriyor..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-03-17, 19:33 #5
adige adige çevrimdışı
Varsayılan C: Kedi alıyorum yardım edin


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen hüsb Mesajı Göster
teşekkür ediyorum öncelikle cevabınız için.purina one yavru kedi maması aldım ortanın iyisiymiş sanırım.evde de yer bol zaten
her gün tüylerini taramam gerekicek uzun tüylü de olduğu için
Bebeğin resimlerini bizimle paylaşırmısın ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
almamı, dedim, hangisi, kedi, nerelerden

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 05:40
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2016