Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 02-05-04, 12:18 #1
pcmgogo pcmgogo çevrimdışı
Varsayılan Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

Arkadaşlar bu konu ile ilgilenecek arkadaşlar olursa her türlü yardımda bulunabilirim. Bende bi tane var ama dövüşmek istiyo rakip yok türkiyede. ABD'ye gitmem lazım çocuğu dövüştürmek için. Bende labirentin içinde yol bulsun diye programladım onu. Eğer rakip çıkarsa savaşalım. Ben sizlere nasıl alacağınızı, nasıl programlayacağınızı herşeyi anlatırım.
Hadi bakalım....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 12:23 #2
Mantisreligiosa Mantisreligiosa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

one la !
çok iyi..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 12:25 #3
pcmgogo pcmgogo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

İşte ROBOT;
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 12:32 #4
Sessiz_cin Sessiz_cin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

öncelikle maliyeti we nerden temin edeceğimizden filan bahsedersen çok iyi olur
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 16:07 #5
pcmgogo pcmgogo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

http://www.junun.org sayfasında satışı var, 90$ diyolar shipping ve havale masrafı ile 120'ye filan geliyo.
Üstteki kart benim tasarımım, o robotun konuşmasını ve uzaktan kumandasını kontrol ediyo. İlgilenirsen bi incele bak ben diğer derelerde sana yardım edebilirim.
O sayfadaki robot mini sumo mark III
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 16:32 #6
septicake septicake çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

bildiğim kadarıyla odtü de bir robot topluluğu var.bunlarla uğraşıyorlar.oradan kafadengin kişileri bulabilirsin.gerçi sende biliyorsundur ya.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 17:40 #7
Sessiz_cin Sessiz_cin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

odtüde robotlara futbol maçı yaptırtıyorlarmış filan diye duymuştum bende pcmgogo bir inceleyeyim siteyi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 19:41 #8
Mantisreligiosa Mantisreligiosa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

başka ünv'de yapmıyorlarmıymış ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 20:17 #9
septicake septicake çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

itü,gazi ve bilkent de varmış.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 20:33 #10
maladmin maladmin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

ağırlığpı ne kadar bu robotun??
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 00:11 #11
pcmgogo pcmgogo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen maladmin
ağırlığpı ne kadar bu robotun??
Gerçekten belkide beklediğim en son soru heralde, 500gr filan öyle ağar siklet değil hafif
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 00:14 #12
pcmgogo pcmgogo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

Şu anki özellikleri, konuşuyo, uzaktan kumanda (150metre) RF, 2 servo motor, 10 - 80cm arası engel tespiti ve mesafe ölçümü yapıyo.
Şu anda ses ile kontrolü için uğraiıyorum, 15güne kadar, LCD ekran ve ses kontrolünüde tamamlarım.
Biraz heveslenin...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 00:27 #13
Mantisreligiosa Mantisreligiosa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

benim yapmama gerek yok nasıl olsa yakınız
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 18:00 #14
mechanics mechanics çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen pcmgogo
Şu anki özellikleri, konuşuyo, uzaktan kumanda (150metre) RF, 2 servo motor, 10 - 80cm arası engel tespiti ve mesafe ölçümü yapıyo.
Şu anda ses ile kontrolü için uğraiıyorum, 15güne kadar, LCD ekran ve ses kontrolünüde tamamlarım.
Biraz heveslenin...
Hocam bu Sumo robot olmaktan çıkmış, turnuvalarda dövüştüremezsin. Uzaktan kumanda turnuvalarda yasaktır. Ben Odtü Robot Topluluğu üyesiyim, şimdi bi kaç arkadaş bi sumo robot üzerine çalışıyoruz ama okul dışında dövüştürtümeyi pek düşünmüyoruz. Yazın kendi robotumu yapabilirsem(İnşallah yaz okuluna kalmazsam ) bir ara kapıştırırız.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 18:37 #15
Sekiz Sekiz çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

bizde böle mechcommander falan oynayalım pcde millet gercegini yapmış bide rakip arıyo yaw... Aşmışınız siz baba...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 18:38 #16
Mantisreligiosa Mantisreligiosa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

ba ba ba kapıştırırz mapıştırırz ne ayak ?
pcmgogo'nun robotu avrupalara gidecek tahminimce conferansa
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 19:36 #17
simsekom simsekom çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

boğaziçi robot yarışında uluslararası yarışmalarda hep derece alır arkadaşlar,yakında tayvana da gidiyolar maça
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 21:02 #18
Mantisreligiosa Mantisreligiosa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

boğaz içinde mekatronik bölümü var... adamlar robot okuyorlar bırakta yensinler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-05-04, 09:59 #19
mechanics mechanics çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

Sabancının mekatronikçi elemanları da fena çalışmıyor. ODTÜ'de de var Mekatronik ama kimse robot mobot uğraşamıyo, dersler feci zorluyo.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 18:14 #20
Mafia_Boy Mafia_Boy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Robotunuzu programlayın, dövüştürelim

inşallah önümüzdeki sene bende robot yapacam
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 17:52
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil