Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 15-04-04, 02:25 #1
CORNELIVS CORNELIVS çevrimdışı
Varsayılan Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

netten almayı düşünüyorum, bir-iki tane buldum hepsiburada.com da falan ama walkman modasının geçtiği günden beri uzağım böyle şeylere (8-10 senedir) tavsiye istiyim dedim,

1- yanında verilen piller AAA olmalı,
2- 35 milyonu aşmazsa iyi olur (120'ye kadar fiyatlar gördüm de...)
3-dijital kamerada kullanıcam...

bu kadar aslında buldum bi tane ama piller muhtemelen 600'lük çünkü yazmamışlar ne olduğunu.. "Panther KN-980A" diye bişi baskuda.com'da...
en azından 1200 falan olsun diyorum....

son olarak bir de nette AXES'karta puan da veren yerler nereler? ordan alıyım diyorum...

çok fazla oldu ama napalım...
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-04-04, 15:58 #2
piskotilki piskotilki çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...


ben sana duracel yada gp almanı tavsiye ederım hatta gp2300 al ıyıdır.
istanbulda isen dogubanktan 12 mılyona alırsın 2 tanesını
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-04-04, 18:57 #3
DArkW DArkW çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...


ben kamerayla c.f.l marka 1900 mAh pil kullanıyorum. şarj zımbırtısı da 500mA. pillerin tanesi 3.5 milyon (AA piller). şarj aleti de 20 milyon falandı galiba.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-04-04, 02:02 #4
CORNELIVS CORNELIVS çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

ya işte sorun da o ya ben antalyadayim bu aralar,
sanırım şu nette gördüğümü alıcam....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 00:40 #5
hannibal hannibal çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

Acaip acaip konular açmayın yaw.Bu ne şimdi ??

(Ben tuvalete gidicem tuvalet uzaktamı yakındamı der gibi)
Forum kirliliği oluyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 03:44 #6
CORNELIVS CORNELIVS çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen hannibal
Acaip acaip konular açmayın yaw.Bu ne şimdi ??

(Ben tuvalete gidicem tuvalet uzaktamı yakındamı der gibi)
Forum kirliliği oluyor

1---konuların acaip olup olmadığına karar verecek olan sen değilsin sanırım, öyle olsaydı yanında mod falan yazardı,

2---bu konu acaip değil en az hdd yada cd writer alalcam tavsiye edin kadar normal bu tür bi forum için, ha felsefe forumu falan olsa acaip olurdu ama elektronik ve bilg. üstüne bi forumdayız,

3---eğer bu topic kirlilik yaratıyosa hala peki senin şu açtığına ne demeli?????*

http://www.********.com/forumyeni/showthread.php?t=5604

açtığın konuya yazdıkların da bu kadar!

[QUOTE]Evet arkadaşlar forumda dolaşırken birden yer sallanmaya başladı ve 4,6 büyüklüğünde yaklaşık 15 sn süren deprem oldu.Bende şimdiki duydularımı yaZAyım dedim[/QUOTE
]
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 12:46 #7
vedoline vedoline çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

dogru yere tasidim, biraz daha dikkat.
hannibal, uyari yapmak bizim gorevimiz sizin diil. uzamasin tartisma lutfen...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 17:55 #8
noname noname çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

ben tanesı 5 mılyondan durasel 2100 ve bırde kendı sarj aletı 30 mılyona bunu aldım..3 saatet sarj edıoyor otomatık kesıyıor..harıka bırsey keısnlıkle tavsıye ederım..gıdıpte dandık 2200 flana alacagına bunu al..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 18:52 #9
hannibal hannibal çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

[QUOTE=CORNELIVS]1---konuların acaip olup olmadığına karar verecek olan sen değilsin sanırım, öyle olsaydı yanında mod falan yazardı,

2---bu konu acaip değil en az hdd yada cd writer alalcam tavsiye edin kadar normal bu tür bi forum için, ha felsefe forumu falan olsa acaip olurdu ama elektronik ve bilg. üstüne bi forumdayız,

3---eğer bu topic kirlilik yaratıyosa hala peki senin şu açtığına ne demeli?????*

http://www.********.com/forumyeni/showthread.php?t=5604

açtığın konuya yazdıkların da bu kadar!

Alıntı:
Evet arkadaşlar forumda dolaşırken birden yer sallanmaya başladı ve 4,6 büyüklüğünde yaklaşık 15 sn süren deprem oldu.Bende şimdiki duydularımı yaZAyım dedim[/QUOTE
Alıntı:
]
Deprem le alaklaalı konular.YUH yame başka bi şey demiyorum

VEDOLINE hoca sende doğru demişsin ne diyim haklısın bi daha olmaz )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 20:04 #10
noname noname çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

bosverın ısteyen ıstedıgı konuyu acmakta ozgur yargılama ısını bırakın gorev almıs sahıslar yapsın..biz paylasıma bakalım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-04, 00:47 #11
hannibal hannibal çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

Ee madem ölleee diyosun neyse......
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-04, 23:24 #12
TheGuardian TheGuardian çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

Ben dun aldim, Trust 760 LCD makinasinin yaninda hediye olarak Trust sarj cihazi + 4 adet 1800mah pil geldi ve cok ama cok cok kaliteli.
i$te burda:
http://www.bascuda.com/Bascuda.aspx?...uct&catId=2577
Tam da senin istedigin fiyatlarda. Gozun kapali al derim. Hem fotograf makinasi hem bu cihaz cok kaliteli fiyatina gore..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-04, 01:38 #13
Revoluti(10) Revoluti(10) çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

piller 2100 Miliamperlik ve şarj aleti de daha düşük ise ne etkisi olur.

illaki aynı değerde mi almak lazım.

piller kaliteli şarj aleti ucuzluk bişi olsa olurmu ?
GP nin 40 milyona şarj aleti + 4 tane 2100 ma pilleri var fiyat nasıl sizce ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-04, 01:48 #14
MezarKabul MezarKabul çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

Merhabalar...
geçen hafta doğubanktan Gp marka 4 adet pil ve şarj aleti aldım. powerbanktı sanırım ismi. piller 1900mah lık. 4 adet dolum haznesi ve AA-AAA pilleri şarj edebilmekte. yaklaşık olark 8 saate şarj ediyor. şu anlık memnunum. fiyatıda 35mtl...
eğer şarj aleti alıcaksan mutlaka bir doğubanka uğra derim. çok çeşitli markalar mevcırt..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-06-04, 18:06 #15
caglardemirsoy caglardemirsoy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

teknosa da gp 2 li 2100 mah lık=11 milyon civarı bir bak istersen(markası gp)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-06-04, 11:23 #16
realtte realtte çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

2 tane gp 2100 pili metro marketten 8 milyon küsüre aldım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-06-04, 21:35 #17
Revoluti(10) Revoluti(10) çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Şarjlı pil ve şarj aleti alıcam tavsiyeleriniz...

dün kadıköy yazıcıoglu nun yanındaki dükkanlardan birinden GP 2100 lüklerden aldım. 4 tanesi 18 milyon cantalı

bir tanede sarj aleti aldım 10 milyona yeter.bence pil iyi olsun sarj aletinin o kadar da kaliteli olmasına gerek yok.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 19:44
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019