Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 06-03-04, 21:21 #1
tapokisp tapokisp çevrimdışı
Thumbs up Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

Amerikadan ucuza yeni elektronik mp3 player, dijital fotografmakinesi, dijital camcorder getiriyorum. Ilgilenenler buraya ya da bana ozel email atabilirler...
__________________
 
Eski 06-03-04, 21:26 #2
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya


Ya herkes aynı şeyi yapıyo uyus oluyom yaaaa


Domatesmi satıyon bibermi satıyon, Ne satıyosan bi liste yap yanınada fiyat yaz alla alla ya!!
 
Eski 08-03-04, 12:15 #3
ExCoDeR ExCoDeR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya


warrior +1
 
Eski 08-03-04, 15:42 #4
noname noname çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

dostum elınde mp3 player varmı varsa nekadar
 
Eski 08-03-04, 15:46 #5
TheGuardian TheGuardian çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen WARRiOR
Ya herkes aynı şeyi yapıyo uyus oluyom yaaaa


Domatesmi satıyon bibermi satıyon, Ne satıyosan bi liste yap yanınada fiyat yaz alla alla ya!!
Herkes ayni $eyi yapiyor, yani bu i$in ticaretini, haklisin; ama yanildigin bir nokta var: Arkada$ senin istedigin tur, ta$inabilir elektronik e$yalari getiriyormu$ ABD'den ve sen istedigin urunu buraya yazacaksin (veya ozel mesaj), artik ne istiyorsan tapokisp arkada$imiz bu urunu ara$tirip sana fiyat verecek (ustune kendi kar marjini da ekleyip) sen sana uygun gelirse sipari$ edip alacaksin tapokisp getirdiginde.

tapokisp'i tanidigimdan yazmiyorum bunlari, alakam yok. Gittigidiyor.com 'dan ali$igim bu sisteme. Gittigidiyor.com 'da bir cok arkada$ yurtdi$ina gitmeden once sipari$leri aliyor, yurtdi$indan mail atip fiyatlari soyluyor, onay alirsa getirip kendi karini da koyup satiyor.

tapokisp ben 256mb USB 2.0 disk istiyorum, marka farketmez. Ozel mesaj yoluyla fiyat verirsen ilgilenebilirim..
 
Eski 08-03-04, 18:21 #6
cannabis cannabis çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

ya bu elektronik getiren arkadaslar genelde 2-3 gun sonra ortadan kaybokuyorlar, herneyse fuji finepix s5000 fiyati alabilir miyim?
 
Eski 08-03-04, 18:33 #7
refo refo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

sony TRV serisi miniDV alıcam
icq numaram 132560044
Kesin irtibata geçelim !
 
Eski 08-03-04, 19:05 #8
noname noname çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

dostum bende haber beklıyorum
 
Eski 11-03-04, 23:06 #9
sazan4 sazan4 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

Bizim arkadas digital camera getirtti, cok ucuz ve kaliteli.
Turk-Amerikan bir sirket, istanbul icin elden teslim ediyorlar. Bana biraz servis ucretleri pahali geldi ama bakmanizda yarar var.
http://www.salefashion.com/elektronik.htm
 
Eski 12-03-04, 01:50 #10
TheGuardian TheGuardian çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

http://www.douwantit.com ben de bu siteyi oneriyorum; icinde onlarca buyuk ali$veri$ sitesini barindiran ve Turkiye'ye gonderim yapan hatta "Order now" (sipari$i veR) butonuna tikladiginizda odeyeceginiz fiyati Turk Lirasi uzerinden gorebileceginiz harika bir site. Turkiye secenegini secip istediginiz siteden ali$veri$ yapin, kasa bolumune gittiginizde toptan odeyin ve 8 i$ gunu icerisinde kapinizda olsun ..
 
Eski 12-03-04, 03:05 #11
sazan4 sazan4 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

Aman douwantit.com a dikkat edin, bir arkadasim ayakkabi siparis vermis, hem cradi kartina islemisler, hemde ayakkabi gelmemis. 2 ay ugrasmis ancak zoru zoruna parayi geri koymuslar. Abi kredi kartina guven olmuyor, kimin eli kimin g.tunde belli olmuyor. Nakit en guzeli
 
Eski 28-03-04, 23:27 #12
Bazil Bazil çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

bundan 1 yıl once mp3 player siparisim olmustu bi arkadasa audiophase diye bi marka almis getirmis cok iyi cikti alet.40$'a almis. Dosya adlarini bile gosteriyor klasorlerin icine bilem giriyor
turkiyede satılan playerlara 10 basar
siparis edecek arkadaslara oneririm
 
Eski 28-03-04, 23:47 #13
borado borado çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

bazil su anda son urun mp3 playerla bu dedıklerının hepsını yapıyor ustelık senınkının yapamayacagı pek cok ozellıgı de barındırdıgına emınım.milleti yanlış yönlendirme..ki ben samsungu en ustunun bı alt modelını kacak olarak 70 dolara aldım..
 
Eski 03-04-04, 00:26 #14
drunkard drunkard çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen sazan4
Aman douwantit.com a dikkat edin, bir arkadasim ayakkabi siparis vermis, hem cradi kartina islemisler, hemde ayakkabi gelmemis. 2 ay ugrasmis ancak zoru zoruna parayi geri koymuslar. Abi kredi kartina guven olmuyor, kimin eli kimin g.tunde belli olmuyor. Nakit en guzeli
Pek inandırıcı değil söylediklerin ben bir çok şey aldım dvd,ayakkabı vs...
Bana sadece senin bu konu hakkındaki düşüncelerini yansıtıyomuş gibi geldi.
 
Eski 03-04-04, 00:48 #15
ramtaur ramtaur çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Amerikadan ucuza yeni elektronik esya

Bende kullandim douwantit.com 'u ama hiçbi sorunla karşılaşmadım.9 günde geldi..çok ii hizmet..
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 22:43
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019