bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 13-05-04, 19:46 #21
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
X800 PRO 550$ civarına satılacaksa bu kartı beklemenin bir anlamı da kalmıyor. 9800 PRO'yu 250$ civarına alıp(ya da 200$'a 9800 SE @ PRO) kullanmak mantıklı olmaya başladı. 550$ az para değil, bir de KDV koyulacak üstüne.

@delibekir

niye sadece tellioğlu'na gelsin ? ati kartı üreten bütün firmaların Tr distribitörleri getirir bu kartlardan.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-04, 22:49 #22
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
X800 Pro ile XT arasinda guzel bir performans farki var.. Daha hizli Memory, ve Core..
diger detaylari hatirlamiyorum.. guney kafamiza vurdu sanirim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 00:00 #23
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
başlıcam böyle aşkın ızdırabına ya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 00:16 #24
xassap xassap çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
ulan hani 399 dolar olcaktı bu kartların fiyatı ne güzel taksitle alırım diyodum ne bu fiyat 550 dolar valla sıfır bilgisayar alınır!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 02:37 #25
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
Valla Pro ABD'de 399 $'dan basliyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 08:49 #26
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
HIS X800 PRO 445$'dan satışta şu an ABD'de.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 13:20 #27
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
ATI'in kendisi 399 $ OEM denilebilir sanirim..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 13:23 #28
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
X800 PRO almak zengin işi bakalım kimler aıcak aramızdan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 13:29 #29
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
alacak olan pek çıkmaz bence kim verir o parayı ya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 13:49 #30
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
Zengin isi degil, Ilk 9800 Xt cikinca 500 $'da hatirlarsaniz ve bircok kisi aldi,
Zevke ve para durumuna gore degisir, ben alirdim, ama simdiki oyunlar icin 256'nin fazla olup, oyunlar 256 mb istemeye baslayincan X800 'den daha iyi kartlar cikar diye almiyacagim..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 14:53 #31
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
ulan adi dolar tam yükselecek zamanı buldu.. yada adi atı tam kartı çıkartacak zamanı buldu. ikiside aynı kapıya çıkıyor

valla ben o kadar hırs yaptım ki kesin alıcam. mükemmel pc yi oluşturdum sayılır tek eksik ekran kartı kaldı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-04, 01:15 #32
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
su an icin gereksiz bence
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-04, 05:14 #33
yesghost yesghost çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
ya bunlar moderen gaspçı nasıl mileti yontarız ona bakıyorlar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-04, 06:11 #34
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
Ama zenginsen paraya deger
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-04, 10:11 #35
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
şimdiki oyunlarda aslında bu kartlara gerek yok ama Doom 3 filan çıkınca neler olur acaba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-05-04, 11:04 #36
delibekir delibekir çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ASUS X800 XT ve PRO'lar Hazır(Resimli)

bynogame
yaw baba doom 3 de gerek olmaz illa her oyunu full detayla oynamak zorunda değiliz bende bi aralar hırs yapmıştım alacam en iyi kartı diye sonra baktım gerek yok aynu işi orta sınıf bi kart görüyor o yüzden bi oyun için bi karta 500 dolar bence verilmez
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 23:51
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame