Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 24-04-04, 17:08 #21
_eFSaNe_ _eFSaNe_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

BEn daha yeni aldım. Bugün 2. gün yani. Herkes LG alıyo diye bende LG alıp gelicem diye karar vermiştim. LG:38$ Philips:38$ Samsung:36$ ben bu fiyatları görünce düşündüm. Arkadaş vardı yanımda samsung al dedi. Philips zaten gri olmasından dolayı güzel durmaz dedim ve Samsung aldım. TL karşılığı 59 Milyon. Valla dediğinize göre iyi yapmışım. Neyse hayrını göreyim...
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-04, 17:34 #22
yesghost yesghost çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!


cd parçalaması çok garip geldi bana çok ilginç
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-04, 18:38 #23
WRC WRC çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!


bende lg cd-rom var canavar gibi döndükçe dönüyor uçuyor ama şimdiye kadar bi vukaatı yok (maşallah deyin) ben memnunum
çiziklerede geldiği zamanda okuyacam diye uğraşıp duruyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 00:04 #24
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen _eFSaNe_
BEn daha yeni aldım. Bugün 2. gün yani. Herkes LG alıyo diye bende LG alıp gelicem diye karar vermiştim. LG:38$ Philips:38$ Samsung:36$ ben bu fiyatları görünce düşündüm. Arkadaş vardı yanımda samsung al dedi. Philips zaten gri olmasından dolayı güzel durmaz dedim ve Samsung aldım. TL karşılığı 59 Milyon. Valla dediğinize göre iyi yapmışım. Neyse hayrını göreyim...

en iyisini yaptın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 16:52 #25
tornak tornak çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

arkadaşlar 1 yıl önce yurt dışından liteon marka 52-24-52 aldım kesınlıkle harika bir alet..şimdiye kadar hiç sorun çıkarmadı.şiddetle tavsiye ediyorum..bulunabilirse?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 19:31 #26
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

walla onuda ilk kez duydum..liteon.. biras zor bulunur.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 21:15 #27
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

Zaten adam gibi marka oldu mu ülkemize gelmiyor.Lg'nin yaygınlaşması da bu yüzden.Ben 2 sene önce TDK almıştım, PLEXTOR'a yakın kalitede bir alet ama sonraki modelleri gelmemeye başladı.Bi PLEXTOR kaldı bakalım o da yakında gelmez herhalde...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 00:05 #28
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

ya baba öyle olduğunu sanmıyorum. yani türkler kötü mal kullansın iyillerini yollamıyalım diye olamaz

satılmamıştır para kazanamamıştır diye elini çekmiştir

yani her şey paraya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 00:32 #29
tornak tornak çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

bence bu bizim çok ucuz bir pazar olmamızdan kaynaklanıyor.yani adamlar bize kendi istedikleri malı satıyorlar.diğer ülkeler ise kendi istedikleri ürünü ithal diyorlar.çünkü adamların ürünü avrupaya satmaları için harbiden iyi olması gerekiyo.biz ise ne gelirse onu almak zorunda kalıyoruz maalesef.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 00:40 #30
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

walla bilmiom genede naabtınız yaws lg bence iyi marka her ne kadar sorunnarıda olsa.. monitörleri falan flat lar fena deil..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 00:52 #31
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

Ya bu resmen ticari bi muhabbet.Yoksa yurtdışından niye yollamasınlar ki.Turkcell'e zamanında izin verilirken Telsim'e ön verilmedi nooldu Turkcell kan sömürmeye başladı çünkü tekti.Lg markası sürekli pazara sürüldü desteklendi, diğer markalar saf dışı bırakıldı ve LG'ye yüklenildi.Yoksa o da sadece ismi duyulmuş bir marka olarak kalırdı.
Saygılar.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 01:30 #32
magnum_opus magnum_opus çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

ben de tdk-samsung arasında kalıp tdk aldım, aman tdk almayın da paranızı çöpe atın daha iyi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 01:37 #33
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

Eğer kullanamamışsan(hatta Samsungla kıyaslıyorsan) senin kabahatin dostum kusura bakma...

Mesajı son düzenleyen powerhead ( 27-04-04 - 02:58 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 18:28 #34
viper2002 viper2002 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

Arkadaşlar bende cumartesi lg almayı dusunuyordum. Simdi karar değiştirmek üzereyim. Lg ve samsungun çizik cd leri okuma performansları nasıl kullanan arkadaslar yardımcı olsa...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 19:48 #35
zestoretic zestoretic çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

ben ilk bilgisayarı aldıgımdan beri lg kullanıyorum hiç oyle bişey olmadı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 23:18 #36
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

Lg daha iyidir bana göre...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 23:47 #37
greenflash greenflash çevrimdışı
Varsayılan Cvp: CD-Writer için Dikkat!

samsung diyorum ama maalesef philips kullanıyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 06:30
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019