Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 23-04-04, 05:42 #1
voyagertr voyagertr çevrimdışı
Varsayılan Asus P4P800 yardım

arkadaşlar benim sistem
Asus P4P800
P4 2.6 HT
2X256 Kigston 400mhz dual
Radeon 9600pro

az önce oyun oynarken bilgisayar bir anda kapandı.ilk başta ne olduğunu anlayamadım.sonra power düğmesine bastığımda bilgisayar açılmadı.heralde powersupply'da bişey var dedim kasanın kapağı açtım.anakartın üzerindeki power ışığı yanıyordu.ama power düğmesine bastığımda hiçbi tepki yok.sizce powersupply'danmıdır yok işlemci veya anakartmı yandı???
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 06:14 #2
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım


Buyuk bir olasilikla PSU olmus.. Power butonuna basinca hic bir fan donuyormus gibi oluyor mu ? Ama baska seylerde olmus olabilir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 06:18 #3
voyagertr voyagertr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım


hiçbi tepki yok ya sinir oldum.cpu falan yansaydı yinede açılır gibi olurdu demi??(allahım işallah cpuya bişey olmamıştır).bende psu'dan süphelendim ama dediğim gibi anakartın üzerindeki power ışığı yanıyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 06:20 #4
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

PSU'dur hic bir hareket yoksa, eger anakart yada CPu yansaydi yine bilgisayara power gelirdi ama ekrana bisi gelmezdi.. buyuk bir olasilikla PSU'dandir..Zaten oyle gozukuyor..
SEnde ne var PSU olarak ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 06:23 #5
voyagertr voyagertr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

yaw 250 wattlık dandik bişey car şimdilik idare etmek içindi.bari psu deiştirceme kasayıda deiştireyim komple olsun.tavsiye edebileceğin bişey varmı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 06:27 #6
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

250W'sa normaldir, o sisteme 250W dalga geciyorsun , Allahtan sisteme bisi olmamis, olamaz zaten..
Bulabilirsen Fortron'un 400W'liklarindan yada, Artec'ler iyidir yani alirsan 400W al en az
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 06:30 #7
voyagertr voyagertr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

idarerelik kullanıyodum .söylediklerini internette nerden bulurum.yada dediğim gibi kasayıda değiştireyim dedim.bu aopen'nın bi modeli var güsel ama 300W.yetmezmi sence?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 11:21 #8
FCK FCK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

Kasadaki bozuk PSU'yu çıkarıp sadece başka PSU al. Boşa kasaya para verme. Mesela Thermaltake 420W olan 50$ sanırım. www.dijitalcenter.com 'a bir bak.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-04, 19:19 #9
DonQuichotte* DonQuichotte* çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

hay allahım ya! benim de buna benzer bi sistemim var, çalıştırmak için oturdum 400 mhz ram gelmesini bekledim, sistemin 800 mhz altında çalıştığını görmüyeyim diye. sen kalkmış idareten 250 w enerji vermişin. insanın biraz teknolojiye saygısı olmalı be
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-04, 19:18 #10
voyagertr voyagertr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Asus P4P800 yardım

çalıştı ya sen ona bak psu yerine komple kasa aldım geldi 2 gün önce.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 00:10
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019