Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 25-06-04, 22:27 #121
xpxp xpxp çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

aopen 350 w kasa yeni aldim. iki fan var.. amd 2500+ orjinal fan var uzerinda normal halde.. 39 acilisi var duruma gore 46 7 8 calisiyor..
bugun biosu biraz kurcaladim.. 2000 mhz yaptim fsb yi 183 yapip sadece internet acik 48 simdi.. uo ya girdim bir iki saat 53 tu .. kasa kapali.. bilgisayar masasinin altinda
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-06-04, 23:28 #122
polgara polgara çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"


allah allah ben 60 dereceye dusunce bayram ediyorum 64 un oralarda takılıyorum 2600var amd orjinal fan ...kasa icindede 6 fan var sistem 35 lerde demekki sıkı bi fan farz oldu bana
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-04, 01:46 #123
xpxp xpxp çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"


bende sisten 24 29 arasi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-04, 06:34 #124
novamendil novamendil çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

arkadaşlar anakartın kitapçiığını yeniden okudum, bir şeyi gözden kaçırmışım.. o/c yaparken spread spectrum die bi şey var onu off yaptım.. sıcaklık 53 dereceden 47 dereceye kadar düştü
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-07-04, 00:51 #125
polgara polgara çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

ehheh sonunda 64 derecede yanan pc mi klimanın onune koydum cıkan soguk havanın yarısı pc nin icine gidiyor direk yandanda acık olunca tum havayı ordan alıyor sıcaklık 50 dereceye dustu ama kısın ne yapıcam bilmiyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-07-04, 00:56 #126
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

Yanacaksin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-07-04, 23:03 #127
polgara polgara çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

ne yapalım allah yakmasın saka maka bu klima isi iyi oldu da bana iyi bi onerecek arkadas varmı kısın klima usutur beni
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-07-04, 02:13 #128
comma comma çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

polgara benim işlemcide 2600+ bende zor soğutuyorum volcano 11 aldık o da kafamı şişirdi. aopen kasa fanını işlemci fanı yaptım bende :P . bi fan alıcam en kısa zamanda şu an 1100mhz de çalışıyo makina
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-04, 23:05 #129
FCK FCK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

amd'de 60 dereceler filan çok abartı değil korkmayın.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-04, 23:06 #130
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

AMD 32'ler icin..
dikkat edelim arkadaslar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-10-05, 23:42 #131
Mustafa_550 Mustafa_550 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

intel p4 2.4 ghz 25-30 derecelerde dolaşıyo hiç yukarı çıktığı görmedin
tabi benim kasanın içi fandan geçilmiyo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-10-05, 23:53 #132
mtr mtr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

yav valla sırf meraktan soruyorum böyle konuları nerden bulup hortlatıyorsunuz en son cevap üzerinden 15 aydan fazla bir zaman geçmiş ben arama yapmadan bazen 2gün önceki konuyu zor buluyorum bu işin bir sırrı falanmı var yoksa bölüme girince en son sayfadan veya ortalardan biyerden girip en alttan üçüncü konuyu hortlatim gibi tesadüfi bir olaymı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-11-05, 01:14 #133
ezmuro ezmuro çevrimdışı
Varsayılan Cvp: AMD işlemcilerindeki sıcaklıklar "araştırma"

benim işlemcinin sıcaklıgı şuan 35 derece fan %47 oranında calışıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:08
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019