Eski 29-06-04, 11:35 #121
L_O_T_W L_O_T_W çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Ben arkadaşla dalga gecmiyorum zaten. Gecen sene bendede mx vardı.64mb a bide 75dolar para vermistim. Ben sadece gazetelerdeki dolandırıcılığa değindim. Simdi gazetelere ilan veren bilgisayar sirketlerini savunma
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-04, 11:56 #122
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
yok savunmuyorum da forumda birinin fikrine böyle tepkiler verince tartışma çıkıyor. konuları kilitlemeyi de hiç sevmiyorum(kendim uyuz oluyorum böyle durumlara), ondan konu sapmasın diye uyarı yapayım dedim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-04, 13:29 #123
REAL_MiRACLE REAL_MiRACLE çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Beyler fx5700 ler cok mu kötü ? 9600 tavsiye eden oluyorda 5700 ü kimse tavsiye etmiyor. Neden acaba ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-04, 14:13 #124
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
FX5700 ile 9600 XT aynı fiyata satılıyor aşağı yukarı ve 9600 XT daha hızlı olduğundan bu tavsiye ediliyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-06-04, 14:20 #125
REAL_MiRACLE REAL_MiRACLE çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Peki sence bu kart doom3 e yetermi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-04, 12:27 #126
kantanoo kantanoo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Ekran kartı alacağım bütçem de aşağıdaki tablodakilere yetiyor acaba hangisini almam gerekir. tavsiyeni hangisi olur.

128 MB GEFORGE MX4000 TVOUT 8X 52$
128 MB FX 5200 Chess / Digicolor 59$
128 MB FX 5200 Sparkle/DVI 61/63$
128 MB Geforge FX 5200 ASUS 77$
128 ATI Powercolor 9200 57$
128 ATI Asus 9200 SE 59$
128 MB ATI REDEON 9200 TV OUT 53$
128 MB GEFORGE FX5200 TVOUT 8X 57$
128 MB LEADTEK A340 GEF FX 5200 TV OUT 8X 65$
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-04, 13:04 #127
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
@REAL_MiRACLE,

bence doom 3 için 5900 XT ayarında bir kart ideal olacak, çıkmadan bir şey demek de saçma oluyor aslında ama sadece tahmin.

@kantanoo,

FX5200 tercih et ama RAM'inin 128 bit olmasına dikkat et.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-04, 13:22 #128
kantanoo kantanoo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
teşekür ederim FCKKFC yokmu başka önerisi olan bak alacağım aldııııı....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-04, 13:56 #129
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
bana kalsa bütçen buna yetiyorsa biraz daha bekleyip daha iyi bir şey al derdim ama sen bilirsin. en azından 9600 XT filan ama arada da nerden baksan 100$ fark var.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-04, 14:15 #130
kantanoo kantanoo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
öyle çok ağır oyunlarla işim yok corel, photoshop, adobe premier, ulead video studo, pinnacle gibi prgler kullanıyorum.Eğer bu prg lere yeterse fx 5200 ü alacağım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-07-04, 14:54 #131
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
ok anladım. ben de popüler oyunları oynayacaksın sandım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-07-04, 02:37 #132
L_O_T_W L_O_T_W çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Bide su 90 dolarlik kart var şimdi. FCKKFC sen mi topiği açmıstın ne. Sizce bu kesin 5200 den daha mı iyi. Ve bunun gibi uygun fiyata kartlar bekleyebilirmiyiz beyler. Ve FCKKFC gerim sayım durmuş ! Ne iş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-07-04, 03:26 #133
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
9550 ile FX5200 karsilastirilmis ama, 9550 cok daha iyi fx5200'de ve benchmark ve oyunlarda takiyor..

Geri sayimin bitmesinin sebebi bu pazartesi gunu kavusacak kartina, Imzasina dikkat et degisiklik gorecen mi bakalim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-07-04, 05:31 #134
REAL_DREAM REAL_DREAM çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Ya ben bu yuzden kart almakta tereddut ediyorum. Bak yine bisey 9550 diye iyi bisey cikmis. Hizina yetisilmiyor abi.
FCKKFC daha almamissin hemen havaya girme Karti takma anini fotoraflada forumda beraber kutlayalim bari Bu arada sen o karti al ben arastiricam edicem internetten ondan daha hizli ve daha ucuzunu bulucam. Ahada yaziyorum buraya
Bu arada simdi gordumde FCKKFC sende kendi alican kart icin hemen doom3 e yeter diye reklam yaptin.Hayırlisi bakalim

Mesajı son düzenleyen REAL_DREAM ( 11-07-04 - 05:35 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-07-04, 09:36 #135
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Yanliz 9550 Alt kategoriye giriyor...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-07-04, 17:07 #136
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
fotoğraf makinesi olsa size kartla daha güzel çekilmiş resimlerimi yollardım ama maalesef

6800 serisi kartların ucuzlama dönemi derslerin yoğun olduğu döneme denk geliyor, e ben de derslerle ilgili ve okulu bitirince de okulda kalmayı düşünen biri olarak ders çalışmam lazım bu nedenle 9800 XT alıp olayı kapatıyorum. bir daha ki kart alımı en erken 2 yıl sonra.

not: Ps_ychopat (erker)'i sözcü olarak geçen hafta işe aldım, iyi maaş alıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-07-04, 17:08 #137
L_O_T_W L_O_T_W çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
5200 den alt ve daha iyi. Bu bize tam küfür. iyiki 6800 almıssınız. Bizi aşağılayın bakalım. Bende legolassam seneye sizinle kartımla dalga geçicem. FCKKFC ile sana "beyler oynamak istediğiniz oyun varsa gelin" dicem. warrior da sizde dalga geçsin diye cağırcam. Seytan diyo al çekmecedeki €'larla git su turkiyeye gelmemis karttan al :P

FCKKFC senin hoca olma potansiyelin var. Ama en cok Ps_y nin. Bak nasıl milleti aşağılıyor. Aynı bizim piskopat fizikçi (adıda tam uydu)

Mesajı son düzenleyen L_O_T_W ( 11-07-04 - 17:14 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-07-04, 02:55 #138
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
ahahuahuahuah,
simdi Altima 2 tane PCI-X 6800 Ultra cekerim gorursunuz ... SLI rullazz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-07-04, 04:45 #139
FCK FCK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
planda değişiklik oldu. 6800 alıcam ağustos'un başında. istediğim 9800'den kalmamıştı. saygılar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-07-04, 04:53 #140
Ps_ychopat Ps_ychopat çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: ATİ Radeon mu yoksa NVidia mi ?

bynogame
Yine dondu dolasti 6800'e geldi ... biraz olsun beni zorlamaya calisiyor ..ehehehe gorecez
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 01:14
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame