bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 20-05-04, 21:00 #61
kara_kalem kara_kalem çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
bu hafıza kartı xd? pek ismini duymadım. acba diğer markalar kulalnmıyormu bu tip hafızayı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-05-04, 01:43 #62
xenomorph xenomorph çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
olympus da kullaniyo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-05-04, 02:27 #63
Derman Derman çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
DATRON DV-3300 3.1 MP 16 MB 6X ZOOM 3X OPTİK
bu makına nasıldır 200 dolara buldum
web dizayn ve amotor cekimler için kullanmayı düşünüyorum,bilenlere danışmadan almayalım?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-05-04, 02:50 #64
xenomorph xenomorph çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
dostum 3x optik zoom o kadar onemli degilse bunun yari fiyatina 5mp makinalar var...
eger zoom istiyorsan 250 dolara kacak canon a60lar vardi sanirimki 2mp onlar ama sonucta cekicegi fotograflar kesinlikle daha kaliteli olucaktir.... 200 dolar az para degil bence ya 100 dolara optiksiz al ya da optik zoomlu alicaksan az bisey daha koyup canon kodak etc gibi markalara bak
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-04, 16:00 #65
Elektromania Elektromania çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
Bence de abi kesinlikle az tanınmış markaları alma. Aynı paraya 5 Mp bi makine alacağına Kodak canon gibi bi makinenin 2 veya 3 Mp lik bi makinesini al çok daha iyi sonuç alırsın. Diğerleri sadece hevesini giderir. Ben yaşadım.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-04, 22:52 #66
xenomorph xenomorph çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
fotografta kompozisyon konusunda bildiginiz guzel linkler varmi? yani google da 100lercesi cikiyor ama hani bookmark ettiginiz iyi biseyler varsa diye ozellikle altin oranla ilgili uygulamali biseyler ya da 3ler(ya da onun gibi biseydi) hakkinda uygulamali biseyler varsa... internet kaynagi sart degil kitap filan da olur ama tercihen makul fiyatli ve yerli olanlar...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-05-04, 01:06 #67
merakli merakli çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen xenomorph
fotografta kompozisyon konusunda bildiginiz guzel linkler varmi? yani google da 100lercesi cikiyor ama hani bookmark ettiginiz iyi biseyler varsa diye ozellikle altin oranla ilgili uygulamali biseyler ya da 3ler(ya da onun gibi biseydi) hakkinda uygulamali biseyler varsa... internet kaynagi sart degil kitap filan da olur ama tercihen makul fiyatli ve yerli olanlar...
pbase.com
bytephoto.com
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-05-04, 02:07 #68
xenomorph xenomorph çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
dostum linkler icin saol ancak daha kompozisyon agirlikli(yani o sitelerdende az cok biseyler ogrenebilirimde sonucta fazla genel linkler) link elinde olan varsa sevinirim...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-05-04, 23:29 #69
caglardemirsoy caglardemirsoy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
ben olsam bir bu bölümdeki digi foto makinelrin foto örneklerinin olduğu bölümü gezip karar verirdim!!!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-04, 01:05 #70
caglardemirsoy caglardemirsoy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
birsey soracağım ben eniştemle amerikadan 200 dolara kodak cx 6330 getirtmek istiyorum nasıl bir makinedir.fiaytı nasıldır vede özellikleri?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-04, 02:46 #71
üçyıldız üçyıldız çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
caglardemirsoy
özellikler için!!
http://wwwtr.kodak.com/TR/tr/consume...kCX63302.shtml

fiyat için!!
http://www.hepsiburada.com/productde...ductid=bd15444

(gerçi biliyorsundur ama)

bence kodak düşünüyorsan (ki herzaman 6490 ) 6440 a zorla derim! özelliklerinin yanısıra fiyatı falanda ii gibi geldi bana
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-05-04, 08:21 #72
xenomorph xenomorph çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
yaw amerikadan gelicekse bence canon a70 e de bakin derim:P yani 200 dolar civari sanirim, amazonda baktim oleydi, o fiyata o makina bence super
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-05-04, 18:45 #73
caglardemirsoy caglardemirsoy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
aslında amerika ile burası arasında fazla fiyat farkı yoktur sizce değermi ordan getirtmeye??
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-05-04, 11:31 #74
üçyıldız üçyıldız çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
bence çok riskli caglardemirsoy! garanti her nekadar burada da tam çalışmasada genede buradan aldığın yere götürüp kafalarına atabilirsin ama amerikadan alırsan patlarsa ortada kalırsın gibime geliyo! bence buradan al derim!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-05-04, 16:16 #75
noname noname çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
yurtdısı urunlerınden kacınmanızı tavsıye ederım...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-05-04, 18:07 #76
onelle onelle çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
Selam,
ben a80'i amerikadan bi arkadaşla getirtmeye karar verdim.bakalım ne olacak??? fiyatı amerikada usd350 civarı ...burada EUR465 ....garanti riskini almaya değer geldi bana... yaklaşık usd200 fark var. burada başına bişi gelse herhalde bu farktan fazlasını ödemem tadilatı için şimdiden allah korusun diyim......
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-05-04, 19:31 #77
xenomorph xenomorph çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
valla forumlarda neler duyuyorum korkutmak gibi olmasin ama abd de bile makinanin yeni fiyati kadar fatura cikardiklari filan oluyormus ufak problemler icin.... burda da garanti isi zaten bi tuhaf.. ben bi monitor aldim garantili sorun cikti urunde... garantiyle isimi hallademedim aldigim magzaya dil dokup rica minnet onlara degistirttim...ama turkiye ile abd arasinda fiyat farki cok yaw... nerdeyse 2 kati para... insallah sorun cikmaz onelle
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-06-04, 17:01 #78
caglardemirsoy caglardemirsoy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
teşekkürler ben kararımı tam olarak veremedim ama burdan alırlm herhalde yardımlarınız için teşekkürler noname ve üçyıldız. ve bu sırada üç yıldız üçüncü yıldızınız hayırlı olsun!!!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-06-04, 17:29 #79
üçyıldız üçyıldız çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
eywallah cağlar!!
emaneti alalım dedik ya sizden! amaan dert etme istanbul sehemliğini aldık sadece!
avrupa sırada
kodak dx6490 tavsiye caglardemirsoy! çok ciddiyim hiç pişman olmassın ve keşke öbürümü olsadı demezsin! şşşşşt dost tavsiyesi bu!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-06-04, 18:07 #80
Elektromania Elektromania çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Dijital Fotoğraf Makinaları Hakkında Sormak İstedikleriniz Buraya...

bynogame
Dostum yanlış olmazın ama ev arkadaşım amerikadan playstation alıyordu. Dediğin gibi fiyat yarı yarıya kesinlikle ama alırken birsürü ıvır zıvır vergisi çıkartmışlar. Umarım bide girişte sorun yaşamazsınız. İki tane discman getirdi diye bir sürü tantana olmuş. Haberin olsun.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 15:50
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame