Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 26-07-04, 06:33 #61
smoker smoker çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

mirc olayı hala çalışıyomuya.ben niye giremedim kapandımı yine yoksa?
__________________
 
Eski 26-07-04, 06:49 #62
utkujuk utkujuk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen smoker
mirc olayı hala çalışıyomuya.ben niye giremedim kapandımı yine yoksa?
hocam 6668 portunu da dene...
 
Eski 26-07-04, 13:20 #63
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@


çalışıor dostlar hemde cillop gibi herkesi bekleriz
 
Eski 26-07-04, 15:26 #64
LostDreamer LostDreamer çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

Ben 6667 portu ile baglaniyorum. Sakir sakir hic bir sorun yok, buyrun..
 
Eski 28-07-04, 21:52 #65
silenced silenced çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

irc.ttnet.net.tr ye baglansa once giricez ******** kanalina ama baglanmiyor kafir
 
Eski 28-07-04, 22:45 #66
nickerboy nickerboy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

wallaha bnde giremiom iki gündür yazilan portlari denedim olmuo
 
Eski 29-07-04, 01:19 #67
MAFIA MAFIA çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

* Connecting to irc.ttnet.net.tr (6667)
×
* Unable to connect to server (Connection timed out)
×
* Connect retry #1 irc.ttnet.net.tr (6667)
×
* Unable to connect to server (Connection timed out)
×
* Connect retry #2 irc.ttnet.net.tr (6667)
×
* Unable to connect to server (Connection timed out)
×
* Connect retry #3 irc.ttnet.net.tr (6667)
×
 
Eski 01-08-04, 14:08 #68
goksan goksan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

6668 den girdim kolayca geceleri takılırım artık
 
Eski 01-08-04, 18:32 #69
Çapkın Çapkın çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

6668 den canavar gibi giriyo ...
 
Eski 07-08-04, 20:57 #70
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

akşamları güzel sohbet olur herkesi bekleriz...
 
Eski 07-08-04, 21:53 #71
utkujuk utkujuk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

e boşuna bağırmıyoz o kadar 6668 den girin diye

gerçekten güzel sohbet oluyo ama az kişi geliyo nedense. gelen bir ,gelmeyen bin pişman benden söylemesi :P
 
Eski 08-08-04, 05:20 #72
MuRaT55 MuRaT55 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

zaten ben girince bir tek ben konusuyom ya.. kimseden ses soluk yok... bi kac kisi batak felam oynuyo.. bende utkujuk ile konusuyom... ama konusmaya basladikmida susmak bilmiyoruz onuda söliyim ... herkezi beklerim... eski irc hastalari yok ama onada bozuldum yani buradan duyurulur.. vip, ceptocan ve diger arkadaslar...!
 
Eski 08-08-04, 08:55 #73
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MuRaT55
zaten ben girince bir tek ben konusuyom ya.. kimseden ses soluk yok... bi kac kisi batak felam oynuyo.. bende utkujuk ile konusuyom... ama konusmaya basladikmida susmak bilmiyoruz onuda söliyim ... herkezi beklerim... eski irc hastalari yok ama onada bozuldum yani buradan duyurulur.. vip, ceptocan ve diger arkadaslar...!
vip geliorm murat ama cepto gelmior
artık utkujukta batak oynuyor sohbet edeceğin kişi kalmadı
 
Eski 08-08-04, 10:07 #74
utkujuk utkujuk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

batak oynuyoruz tabi ama murat muhabbet için gelince yüzüstü bırakmayız
hem olmadı onuda alıştırırız batağa
 
Eski 08-08-04, 20:32 #75
fiLinta fiLinta çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

Ben gelmedım bataga affedin
 
Eski 10-08-04, 08:18 #76
utkujuk utkujuk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen fiLinta
Ben gelmedım bataga affedin
merak etme yakında sen de geleceksin, murat da gelecek
 
Eski 16-08-04, 20:06 #77
LostDreamer LostDreamer çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

Hayir, irc serveri soz konusu degil arkadaslar.
 
Eski 16-08-04, 20:25 #78
[K0d]DarkAngel [K0d]DarkAngel çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

nerdeyse bir portal oldunuz sadece forumla
irc server neden kurmuyorsunuz ki
 
Eski 16-08-04, 22:05 #79
LostDreamer LostDreamer çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

Vardi daha onceden. Saun gerek yok bence.
 
Eski 17-08-04, 15:43 #80
VIPspawn VIPspawn çevrimdışı
Varsayılan Cvp: @@@ ******** İrc Serverımız @@@

irc server isteniliyorda açıldığında kimse varmıydıki 15 kişiyi geçmeyen belli kesim haricinde
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 07:18
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019