Eski 05-05-04, 14:45 #1
SaLvaDoR SaLvaDoR çevrimdışı
Varsayılan Php ile yazılmış mp3 script ?

çok fazla özelliğinin olmasına gerek yok abasit bir şey olsa yeter
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 18:50 #2
RestarT RestarT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

mp3 script`ten kastın nedir?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 19:22 #3
awesome awesome çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

sanırım mp3 yayınlayabileceği bir site istiyor
aslında bende şu sitede kullanılan scripti arıyorum
http://www.sevgiliye.com/php/mp3
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 23:30 #4
Xenonz Xenonz çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

dostum o script bana ait hatta site kurdum bile zaten o arkadaşım olur istesen bile sana tasarımı vermicektir sadece scripti vericektir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 23:36 #5
SaLvaDoR SaLvaDoR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

http://www.sevgiliye.com/php/mp3 evet buradaki script hiç fena değil ama arkadaş 100 milyona satıyo sanırım bunu oda biraz kasar beni
Xenonz bu scripti bizimle paylaşma olasalığın varmı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 23:48 #6
musti5567576 musti5567576 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

para vermeye gerek yok bir sürü bedava var arkadaşlar adres : http://www.hotscripts.com/cgi-bin/se...ry=mp3&catid=2

aradığınız tip bi script burda var sanırım indirin bir kaçını deneyin..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-05-04, 23:50 #7
RestarT RestarT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

100 milyon mu? OHA!.. İçimden bu tür bir dosya yönetim script`i yazmak geldi birden bire.. Fakat bu aralar olacak iş değil.. Yazın bu konuya değineceğim sanırım.. Hele okullar kapansın neler yapacağız Allah`ın izniyle

Dediğim gibi, şimdilik mümkünatı yok..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 00:00 #8
SaLvaDoR SaLvaDoR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen RestarT
100 milyon mu? OHA!.. İçimden bu tür bir dosya yönetim script`i yazmak geldi birden bire.. Fakat bu aralar olacak iş değil.. Yazın bu konuya değineceğim sanırım.. Hele okullar kapansın neler yapacağız Allah`ın izniyle

Dediğim gibi, şimdilik mümkünatı yok..
Yanlış yazmışım 100 milyon değil 100 $ istiyor link i :
http://www.sevgiliye.com/php/?PHPSES...59b5e05d0caa69
@musti saol linklere bakıcam ama burdakilerinde çoğu paralı

Mesajı son düzenleyen SaLvaDoR ( 06-05-04 - 00:03 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 00:13 #9
musti5567576 musti5567576 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

salvador bedava olanlar çogunlukta ama zaten biri mutlaka işini gorecektir.. turkceye cevirirsen olay tamam olur !
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 13:38 #10
Xenonz Xenonz çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

bi ikincisi o sadece scritp dedigim gibi tasarımı satmıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 14:49 #11
alo06 alo06 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

Oha gider 100 dolara portal satin alirim. Adamlar istedigini ekliyorlar.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 16:48 #12
awesome awesome çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

arkadaşlar bu hot scripts e iyice baktım ama doğru düzgün script bulamadım
oradan güzel script bulanlar varmı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-04, 21:32 #13
musti5567576 musti5567576 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

http://download.sourceforge.net/Neta...amp-0.1.tar.gz
buda screenshot http://netamp.sourceforge.net/screens.html
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-05-04, 21:31 #14
awesome awesome çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

musti bu gönderdiğin güzel de çok kapsamlı değilmiş
albüm ekleyebileceğim falan bir script arıyorum ben..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-05-04, 23:24 #15
musti5567576 musti5567576 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

http://www.jamroom.net bu sitede bi script var screenshot falanda var bunuda dene istersen.. ayrıca bide bu var.. http://sourceforge.net/projects/coolmp3
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-05-04, 00:40 #16
tyler78 tyler78 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

Musti,

Bi de itiraf sitesi için kullanılabilecek 1-2 script önerirmisin. İngilizce de olur. Php ya da Cgi lazım.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-05-04, 11:30 #17
awesome awesome çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

musti seni icq listeme ekledim
icq: 323680

jamroom güzelmiş ama ek konfgrasyonları yükleyemedim onlar için para istiyor
elinde bulunan varmı?

Mesajı son düzenleyen awesome ( 08-05-04 - 11:39 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-05-04, 22:16 #18
musti5567576 musti5567576 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

valla arkdaşlar bu yabancıların yapmış olduğu scriptlerde hiç itiraf konulu birşeye rastamadım ama görürsem burdan yayınlarım ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-01-06, 16:19 #19
Kamala Kamala çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

abi arkadas gerçekten çok para istiyor yani emek işi ama bu kadar çok istemesi biraz garip 100 $ a adamlar alışveriş scripti veriyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-01-06, 21:41 #20
Bthn Bthn çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Php ile yazılmış mp3 script ?

Mp3 scriptleri genelde download scriptleri oluyor. Onun sana download scripti veriyorum..

Inndir.com Scripti - PHP 'dir

http://www.hemenpaylas.com/download/...nndir.zip.html

Indirmen.com - ASP 'dir

http://www.hemenpaylas.com/download/...CRIPT.rar.html

MP3Burada.Com Scripti (ASP)

http://rapidshare.de/files/5858128/m...a.com.rar.html

Umarım işine yarar. Alıntıdır...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 10:05
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil