Eski 26-05-04, 17:32 #1
Scq Scq çevrimdışı
Varsayılan PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

Arkadaşlar aylık 1000 $ karşılığında risksiz PHP dilini iyi derece bilen portal ve script yazılımı yapacak eleman aranıyor üçret aylık 1000 $ ilgilenenler mesaj atsın teleofn numaramı vereyim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-05-04, 17:43 #2
quisimodo quisimodo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

referans ve firma nedir hangi şehir yazarmısınız
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-04, 01:06 #3
Bleattt Bleattt çevrimdışı
Varsayılan Cvp: PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

aylık 1000$ ücret dolgun mu sence?
1 aylıktan kastın ne? 30gün gece-gündüz bi portal yazılımı ise 1000$ oldukça komik bi rakam..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-05-04, 02:34 #4
zorounzet zorounzet çevrimdışı
Exclamation Cvp: PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

Konuyu biraz saha açmanız gerekiyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-06-04, 01:18 #5
gecekondu gecekondu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

arkadaşım ben yazarım bir şartım var önce kendimin yazmış olduğu derinkıllentin forumunu satın alman gerekiyor hani avans olarak düşün sonra sana istediğin portalı ve forumu yazarım...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-06-04, 02:52 #6
FrontPage FrontPage çevrimdışı
Varsayılan Cvp: PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

gecekondu eheheh çok komik
neyse arkadaşım 1000 dolar senin için iyi para olabilir ama herkes öyle düşünmüyo bak.
Bir portal yazmak zannettğin kadar kolay değil.
Hangi ildesin belki istediğin portal yada script mevcuttur ucuz bişeylere ayarlarız yada yazarız (1000 dolar ucuz) kastım buydu
Onuda bulduğumuza şükürde.
sen iste sana php yi uçuruyum.
offf bak aklıma geldi bi tane oracle client yazacaktım neyse inş yarın yeniden buraya bakarım hatırlamış olurum.
Valla unutuyorum yaaaa salakmıyım neyim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-06-04, 00:32 #7
zorounzet zorounzet çevrimdışı
Varsayılan Cvp: PHP Script yazacak ..eleman.. üçret dolgun

fronpage sen bana dön patron , bende sana göre güsel bir iş var
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:17
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil