Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 28-04-19, 10:11 #1
Francis J Underwood Francis J Underwood çevrimdışı
Varsayılan Arkadaşımın Hoşlandığı Kız


"Tavlama" derken, yanlış anlaşılmasın. Arkadaşım hoşlandığı kızla ciddi bir ilişki düşünüyor, ama işte kızı elde etme sürecini özetlemek için böyle söyledim. Neyse geçen konuşuyoruz ne oldu ne bitti diye başladı anlatmaya. Ha bu arada kıza yaklaşık 2-3 aydır bakıyordu.

Kız, arkadaşı ile sınfa doğru yürürken arkadaşım gelmiş ve "X, biraz konuşabilir miyiz?" demiş. Kız da "Ne söyleyeceksen burada söyle" dedikten sonra, kızın arkadaşı doğal olarak biraz geride durmuş. Daha sonra da arkadaşım "X, bir süredir sana bakıyorum, muhtemelen sen de biliyorsundur. Umarım rahatsız etmiyorum. Kötü bir niyetim yok, yanlış anlamanı istemiyorum." demiş ve bir şekilde sonlandırdıktan sonra gitmiş. Daha sonrasında da yani yaklaşık 3-4 gün sonra instagram üzerinden yazmış. Şimdi yavaş yavaş konuşuyorlar. Üniversite içinde bir birine selam bile vermiyorlar, ama instagram üzerinden konuşuyorlar.


Şimdi beyler bu taktik işe yarar mı sizce? Yani gördüğünüz gibi arkadaşım yavaş yavaş ilerleme kaydediyor. Benim önceki meseleyi bilmeyen yoktur, aylardır bakıştıgım kıza gidip "Sana karşı hislerim var..." falan demiştim. Taktik önerileriniz varsa buyurun
__________________

Mesajı son düzenleyen Kara ( 28-04-19 - 13:29 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 10:25 #2
miyauv miyauv çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın kız tavlama yöntemi nasıl?


Yöntemin bir önemi yok.
Arkadaşın tipsizse bir şansı yok.
Yakışıklı ve karizmatikse de o kadar uğraşmasına gerek yok.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 11:07 #3
FREE 111 FREE 111 çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın kız tavlama yöntemi nasıl?


kızlar surekli erkeklerden belli şekillerde ilgi görurler

bu yuzden adeta erkek dedektörü gibidirler

erkek ağzını açtığı an (hatta ağzını bile açamayan erkeklerde varda neyse) o erkeği çok kısa surede tahlil ederler




şimdi karizmatik bir erkek(yani yakışıklı olabilir sosyal olabilir paralı olabilir vs vs) bu şekilde konuşmaz


arkadaşın doğal olarak çoğu erkek gibi sıradansa surekli alttan alarak konuşur

eee tabi bu kızda fazla bir his oluşturmaz

işte bu tarz erkekler surekli alttan alırsam ona prenses gibi davranırsam kesin beni seçer sanır ama düşük bir olasılık

zaten kızın ilgisi olsa belli ederdi

muhtemeln öylesine konuşuyordur






şimdi şu adama bak(paralı-yakışıklı vs)

sence bu adam bu şekilde mi konuşurdu kısaca bir düşün

muhtemelne tahmin edersin çunku karizmatik

tabi yinede her erkek kim olursa olsun reddedilebilir tabiki ama

olmazsa olmaz der yurur geçer hatta kafaya bile takmaz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 11:14 #4
Francis J Underwood Francis J Underwood çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın kız tavlama yöntemi nasıl?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen FREE 111 Mesajı Göster
kızlar surekli erkeklerden belli şekillerde ilgi görurler

bu yuzden adeta erkek dedektörü gibidirler

erkek ağzını açtığı an (hatta ağzını bile açamayan erkeklerde varda neyse) o erkeği çok kısa surede tahlil ederler




şimdi karizmatik bir erkek(yani yakışıklı olabilir sosyal olabilir paralı olabilir vs vs) bu şekilde konuşmaz


arkadaşın doğal olarak çoğu erkek gibi sıradansa surekli alttan alarak konuşur

eee tabi bu kızda fazla bir his oluşturmaz

işte bu tarz erkekler surekli alttan alırsam ona prenses gibi davranırsam kesin beni seçer sanır ama düşük bir olasılık

zaten kızın ilgisi olsa belli ederdi

muhtemeln öylesine konuşuyordur






şimdi şu adama bak(paralı-yakışıklı vs)

sence bu adam bu şekilde mi konuşurdu kısaca bir düşün

muhtemelne tahmin edersin çunku karizmatik

tabi yinede her erkek kim olursa olsun reddedilebilir tabiki ama

olmazsa olmaz der yurur geçer hatta kafaya bile takmaz

sizin öneriniz nedir hocam
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 11:27 #5
FREE 111 FREE 111 çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın kız tavlama yöntemi nasıl?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Francis J Underwood Mesajı Göster
sizin öneriniz nedir hocam



1.Giyim kuşam bakım yerinde olacak


2.Hiçbir kız takıntı haline getirilmeyecek.olursa olur olmazsa olmaz modunda olunacak tabi bu ince bir durum herşeyin abartısı gibi bununda abartısı zarar

3.Hoşlanılan bir kızla tanışılırken selam ben xxx diyip tanışmak yeterli yani sağa sola laf bukmeye gerek yok
niyet zaten belli

4.Kız surat yapıyorsa belliki tanışmaktan pekte hoşnut değildir ki bunun sebebi beğenmemesidir ki buda normal bir durum sonuçta ustelemeye gerek yok

5.Diyelimki tanıştı ondan sonra normal şekilde zaten muhabbet devam ederki 2 tarafta birbirini tanır

6.Tanıştı diyede aslında herşey bitmiş olmuyor tabiki diyelimki sohbet ilerledi artık buluşma devresi gelmiş demektir

7.Ama birturlu buluşulmuyorsa kız yinede hoşlanmamış demektir ustelemeye çokta gerek yok

8.Buluşma gerçekleşirse zaten birkaç buluşmada sonuç olumlu veya olumsuz belli olur


Bunları yazarken uzun gibi dursada aslında sureç anında bu kadar karmaşık olmaz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 11:27 #6
HeavyLION HeavyLION çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın kız tavlama yöntemi nasıl?

Arkadaşınız farklı bir kişiliğe bürünmesine gerek yok bence.Kaybedeceği bişey olmaz,ama şu an farklı bir kişiliğe bürünürse sonradan kaybedecek şeyleri çok olur.Olduğu gibi görünsün,çekingen davranmasın,kızlar çekingen erkeklerden pek hoşlanmıyorlar.Para-güzellik değilde en önemli şey özgüveni yüksek olmasıdır.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 13:33 #7
Kara Kara çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın Hoşlandığı Kız

Konu başlığı düzenlenmiştir. (içeriğe uygun konu başlığı kullanınız)

Tavlamak etkiletmek vb gibi şeyler cesaretle olur gösteriş gibi şeylerle olmaz kendisini kandırır. Açık sözlü olmak ya işi kolaylaştırır yada kesin mesafe açar.
Bu yüzden ilerleme kaydedicek kişinin düşünceleri sabit olması değişken olmaması gerekir.
Msj'da konuşuyorlar buluşma istesin ayarlasın bir şeyler içmeye davet etsin.
İlgilendiğini belli ederek yol ilerleyebilir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 14:02 #8
Francis J Underwood Francis J Underwood çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın Hoşlandığı Kız

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Kara Mesajı Göster
Konu başlığı düzenlenmiştir. (içeriğe uygun konu başlığı kullanınız)

Tavlamak etkiletmek vb gibi şeyler cesaretle olur gösteriş gibi şeylerle olmaz kendisini kandırır. Açık sözlü olmak ya işi kolaylaştırır yada kesin mesafe açar.
Bu yüzden ilerleme kaydedicek kişinin düşünceleri sabit olması değişken olmaması gerekir.
Msj'da konuşuyorlar buluşma istesin ayarlasın bir şeyler içmeye davet etsin.
İlgilendiğini belli ederek yol ilerleyebilir.
Konu başlıgı içerikle gayet uyuşuyordu. Neden değiştirildi ki?


NOT: Bu arada beyler ben taktik falan istemiyorum o taktik güzel mi sizce ben de yapabilir miyim diyorum siz bundan sonra ne yapacak onu diyorsunuz. Ama buna ihtiyacım yok.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-19, 20:06 #9
Kara Kara çevrimdışı
Varsayılan C: Arkadaşımın Hoşlandığı Kız

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Francis J Underwood Mesajı Göster
Konu başlıgı içerikle gayet uyuşuyordu. Neden değiştirildi ki?
Arkadaşından örnek verdiğin için konu içeriği buna daha yakın.

Senin konu başlığın
Arkadaşımın kız tavlama yöntemi nasıl?

Düzenlenen konu başlığı
Arkadaşımın Hoşlandığı Kız

Bölüm Kuralları 2. ve 6. Madde
2- Gerçek kişilere bağlı, Sevgi ve Aşk' a yönelik problemler için yardım amaçlı konular açılmalıdır.


6-Konu başlıklarınız konu içeriğini yansıtmak zorundadır.Bölümle alakasız konular,Saçma Sapan Konular , Başlıklar Açmayınız ! Konu Başlıklarında Beyler,Arkadaşlar,Kankalar,Dostlar Lütfen Yardım Edin Tarzı Konular Açmayınız Kilitlenir.


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Francis J Underwood Mesajı Göster
NOT: Bu arada beyler ben taktik falan istemiyorum o taktik güzel mi sizce ben de yapabilir miyim diyorum siz bundan sonra ne yapacak onu diyorsunuz. Ama buna ihtiyacım yok.
İkisinin arasında fark yok gibi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Francis J Underwood Mesajı Göster
Şimdi beyler bu taktik işe yarar mı sizce? Yani gördüğünüz gibi arkadaşım yavaş yavaş ilerleme kaydediyor. Benim önceki meseleyi bilmeyen yoktur, aylardır bakıştıgım kıza gidip "Sana karşı hislerim var..." falan demiştim. Taktik önerileriniz varsa buyurun
Evet senin meseleyi biliyorum
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Kara Mesajı Göster
Direk giriş yapmak istiyorsun ve sunduğun örneklerin geçerli olmayacağını söylüyorsun.
O zaman git zamanının en klasik hareketini yap kıza çarp elinizdekilerin düşmesini sağla belki tanışma için bir fırsat doğar
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Francis J Underwood Mesajı Göster
Direkt giriş yapmak da değil aslında ama max. iki hafta sürem var. Yani ben kızı keseyim sonra o bana baksın sonra biraz geride durayım o baksın merak etsin ne bileyim gidip sınıf arkadaşlarını öğreneyim vb.vb. bu süreç için çok geç.
Bu konudaki cevabım
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Kara Mesajı Göster
Tavlamak etkiletmek vb gibi şeyler cesaretle olur gösteriş gibi şeylerle olmaz kendisini kandırır. Açık sözlü olmak ya işi kolaylaştırır yada kesin mesafe açar.
Yani demek istemişim ki bir kıza yaklaşmak için kendine bir güvenin olacak teraddüt etmeyeceksin.

Alıntı:
tipime güvenmiyorum hocam. daha doğrusu o kızı tiple tavlamak bence mümkün değil.
Kaldı ki böyle düşünürsen bakmaya devam edersin.

Taktik yani tavsiye
Nasıl bir işle meşgulsen ve o işi bitiriyorsan kafandaki şeyide bitirmelisin.
Çevrendeki insanların uyguladıkları sana yakınsa uygula derim.

İyi forumlar...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
arkadaşım, bir, kız, sonra, yavaş

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 06:22
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018