Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 22-04-19, 21:23 #1
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan Bir şans istedim .


Herkese selamlar üni son sınıf öğrenciyisim sevdiğim bi kız var aynı fakülteden o şuan mezun oldu kpss e çalışıyor ve yaza doğru da büyük bi ihtimalle taşınacaklar ailevi durumları çok karışık babası terk etmiş bunları baya bi olaylar yaşamış son olarak da sevgilisinden ayrılmış 4 yıllık bi ilişkisi bitmiş ama onun aklı hala onda niyeyse .2bucuk ay olmuş biteli .Neyse konumuza dönelim ben bu kızı fakültede bi kaç kez görmüştüm ismini falan da bilmiyordum sadece simasını hatırlıyorum yüzünü yani . Bi dedim araştırıyım küçük bi araştırma facebooktan falan belki bulurum diye şimdi diyeceksiniz nasıl araştırcan ismi cismi yok hemen anlatıyım onu da . Fakültenin bütün bölümlerinin sayfaları olur genelde facebookta bazıları kapalı gruplar bazılarıda açık neyse ben her okul çıkışı bu sayfalarda aradım onu sadece yüzünü hatırladığım kadarıyla bütün bölümlerin sayfalarını aradım taradım yaklaşık 1 bucuk haftalık tarama sonucunda da buldum ve sonunda ismini de öğrenmiş oldum . Şimdi diyeceksiniz neden gidip sormadın çünkü ben ne zaman cesaretimi toplasam ya bu kız okulda olmuyodu ya da morali çok bozuk oluyodu yani dışarıdan öyle gözüküyordu ben de haliyle gidemiyordum yanına .bi problemi olduğu çok belliydi fakat ben sevgilisinden ayrıldığını bilmiyordum onu da twitterdan öğrendim oradan da buldum bu arada kızı bütün paylaşımlarına baktım yine son zamanlar da hep böyle ayrılıkla ilgili işte aşk acısıyla ilgili şeyleri beğenmiş paylaşmış bütün acısını falan kısmende olsa dökmeye çalışmış oraya .Neyse bi gün oldu ben dedim artık yazacam bu kıza tamam en azından bi şansımı deniyim. twitterdan mesaj attım biraz uzunca mesaj tanışmak istediğimi falan söyledim fakat cevap gelmedi . Neyse bi daha mesaj attım hani orda mısın gibisinden yine cevap yok . En son aradan bi kaç gün geçti ben memlekete döndüm arada bi bakıyorum yine paylaşımlarına falan bu sırada instagram hesabına bakıyorum var mı diye cıkmıyor sonra bi gün tekrar baktım facebooktan doğru instagramına açmış hesabını burdan ekledim bunu kabul etti o da istek gönderdi falan 1 gün geçti aradan cıkarmış beni takipten ben de mesaj attım instagramdan bu kadar önyargı neden ki bi şans verseydin dedim ne önyargısı anlamadım dedi sonra ben önce kabul edip silmen sonra mesajlarımı görüp cevap vermemen vs rahatsız ediyorsam en azından söyle biliyim anlayışsız biri değilim diye cevap attım ben mesaj falan görmedim . Ayrıca isim bi yerden tanıdık geldi bölümden biri sandım ekledim baktım tanımıyorum o yüzden çıkardım . Yazdı ben de hemen twitterdan yazmıştım paylaşımlara devam edince sallamadın diye düşündüm açıkcası sonra buradan da kabul edince arada kaldım. Tanışalım istersen ? Böyle gergin bi muhabbetle başlamak istemezdim kusura bakma dedim mesajlara bakmadığını bi de kimseyle tanıscak durumda olmadıgını söyledi ayrıca kabalık ettiysemde kusura bakma dedi ben de ne kusuru asıl dedim cevap verme inceliğinden ötürü ben teşekkür ederim dedim sonra onun durumunu anlattım işte yeni bi ilişkiden cıkmıssın baktım biraz paylaşımlarına dedim anlıyorum durumunu gibisinden zorladığımında farkındayım ama en azından takip etsem seni de belki iyi bi zamanında da konusuruz dedim o da evet zor bi dönemden geçiyorum sadece ilişki yönünden değil her açıdan zor bi dönemde olduğunu yıllarını verdiği bi insanın onu kandırdimış onu öğrenmiş o yüzdende kimseyle bişey düşünmediğini söyledi boş yere de umut verip sonradan şey yapmak istemiyorum umarım beni anlarsın ne yazdığımı bile bilmiyorum dedi neyse uzatmayayım böyle böyle konusmalar devam etti ben onu psikolojisiyle çevreye bakışını ön yargılarını falan anlatmaya çalıştım üzülmenin boşa olduğunu falan söyledim aynı şeyleri ben de yaşadım değmiyormuş falan dedim yılların bi önemş yok falan kısaca onun çektiği acıların aynısını yaşadıgımı söyledim böyle böyle o gün sabaha kadar konuştuk neredeyse ilk başlarda bana inanmadı hatta nasıl bu kadar iyi bilebiliyorsun halimi yoksa sen o musun dedi onun ismini söyledi bana sensin dimi dedi inanmadı benim baska biri olduğuma ben de anlık foto falan attım malesef dedim beklediğin kişi değilim ama biliyorum durumu dedim .Böyle başladı herşey sonra konuşmalar devam etti o acılarını anlattı ben dinledim sakinleştirmeye teskin etmeye calıstım destek olmaya calıstım sonra bi baktık ki hergün konusuyoruz artık yaptıklarımızı anlatıyoruz gün içinde ben yine diyorum bak artık üzülmek yok öyle unutacaksın unutuluyor geçiyor hepsi falan gibilerinden konusuyorum sadece onun acılarını değil normal konusmaya basladık bi süre sonra flört dönemi gibi bişey oldu hergün mesajlaşmalar günaydın mesajları iyi geceler mesajları işte tripler alınganlıklar falan ama bunları yaparkende arada hep bana çok güvenme ben seninle öylesine konusoyueum aslında bi gün bi bakmıssın yokum falan gibisinden seyler söylüyodu . Ne zaman böyle tam iyi oluyoruz bunları söylüyordu ben de diyodum ki öylesine de olsa konus benimle hep ben seni diyodum ismini bile bilmeden bulmusum bi daha bırakmam falan hatta ona da inanmadı kanıtladım facebooktan yaptıklarımı sonradan çok şaşırdı ama inandı sen dedi delimisin ben olsam uğraşmazdım falan böyle . Ben de dedim uzun zamandır aradım ben seni buna değecek biri olduğuna inanıyorum falan dedim .Neyse işte bu konuşmalar iyice arttı artık numarasını falan istediim ilk başta vermedi sonra o benim numaramı istedi gizliden aramaya falan başladı sabah akşam gece telefonda da konuşmaya başladık artık . Ben onun numarasını istedigim de işte uğraştırıyodu beni bi kaç rakamı söylüyor diğerlerini sen bul falan diyodu onda bile uğraştım en sonunda onu da buldum zorlaya zorlaya çok şaşırdı . Yine en son kabul ettirdim artık kendimi bana iyice alıştı ısındı uzaktan da olsa her gün soruyodu önemsiyordu beni yeri geliyo trip atıyor yeri geliyo iltifat ediyo şakalaşmalar falan bildigin flört dönemi gibi bişeydi. Baya baya önemsiyodu beni dışarı çıksam üşütme sakın geç gitme eve nerde kaldın napıyosun burda bekliyorum Benimle ilgilen diyodu maç izlemeye gittiğimde falan ben diyordum memleketteyim bak bırdcok güzel manzara var keşke sen de yanımda olsan dediğimde bile keşkeee ya diye cevap bile atmıştı belki dedim bi gün senle de geliriz dedim zaman neyi gösterir bilemeyiz dedi yani hep bi ikilemdey kafasının karışık olduğunu biliyodum şimdi yeni ayrılmış biri cıkıyo karşısına daha doğrusu mesaj atıyor onu en iyi anlayan kişi ben oluyorum ve mutlu oluyor benle konusurken komiklikler şakalar hep güldürüyodum onu mutlu eidyodum mesajla telefonla konusurken falan hatta diyodu cok komik cocuksun sen diye bu arada da fotoğraflar atıyo bana bi sürü ben ona atıyorum sesli mesajlar atıyodu bana şarkı bile söyledi böyle gecenin bi yarısı sesli mesajlar bi sürü ya bi çift ne yaparsa sevgililikte yapıyo gibiydik herşey çok iyiydi.. neyse işte baya bi uzattım kusura bakmayın buraya kadar yazdıklarımı okuyup anlayabilen arkadaşlara sesleniyorum! Burdan sonrası ben döndüm üniversiteye oraya gittiğimde de buluştuk bi gün 6 saat falan dışarda takıldık yemek yedik oturduk kahve içtik çay içtik gezdik avm de sonra evine bıraktım . Doğum günü geldi süpriz yaptım saat tam 12 de kapısının önüne çiçek hediye ve pasta bıraktım çook şaşırdı aşırı mutlu oldu hatta ağlıycam ya falan yazmış aradım sonra konuştuk Yine öncesinde ben onu cagırdım dışarıya cıkamadı kardeşi filan bi de aksam geç olunca sonra dedim bari kapına bırakıyım da oradan al apartmanın şifresini filan söyledi girdim gizlice bıraktım kapısına çoook mutlu oldu ya o ses tonundan anladım yani mesajlarından falan da belliydi zaten onu o kadar mutlu ettiğim için ben daha da mutlu oldum neyse. O günden sonra da bi 5 gün normal konuşuyoduk. Okula ders çalışmaya geliyordu o da kütüphaneye benim de tezim oldugu için bende ordaydım kpss için not istemiştim ondan aslında not bahaneydi onu görmek için yanıma cagırdım getirdi biraz oturdu yanımda sonra gitti ders calıscagını söyledi ben de dedim tamam ben burdayım tamam dedi gitti sonra gittikten 10 dk sonra beni mi bekliyorsun yoksa öylesine mi dedi ben dedim seni bekliyorum o da ben daha calısrım ya çok ara verdim uzun sürer bekleme sen git dedi ben ısrar ettim işte sen rahat ol ya calısmana bak dedim ya dedi rahat hissetmiyorum öyle yarın görüşürüz dedi bende aptal gibi hala ısrar ettim işte ben yokmuşum gibi çalış falan zaman sıkıntım yok benim rahat ol gibisinden o da ismimi söyleyip işte bak bekleme beni geç cıkacam yazdı ben de bekliyorum. Dedim ..bekleme boşuna geç cıkcam sonra eve gitcem dedi ben de ben bırakıyım dedim o da arkadaşım var ona ne diyim şimdi dedi mert beni bırakcak sen git diyemem dedi harbiden de o fatmanur diye bi kız vardı yanında onla beraber calısıyolardı zaten hatta kantinde de beraber oturmuştuk ben o an onu düşünemememiştim. Tamam o zaman dedim gittim okuldan baya da beklemiştim 2 saat kadar . Ertesi gün oldu ben biraz alınmıştım acıkcası fakat belli etmemeye calıstım o yazdı yine napıyorsun filan ben soğuk yapınca da dedi birileri neden bana küsmüş gibi davranıyor dedi kırgınım sana dedim salak gibi halbuki hiç bişey demesem yine devam etcez konusmaya Yaa iyide ben o gün hiç sana gelcem demedim ki sen kendi kendine bekledin beni. Bide sürekli sıkıştırılmaktan hiç hoşlanmıyorm ben sana gelmiycem diyorum sen ısrarla bekliycem diyorsun. Nasıl davranmamı istiyodn ki ben yani sana birşey yaptığımı düşünmüyrm. Sanki plan yapmışızda ben seni ekmişim böyle dedi ve sonraısn film koptu ben alınganlık gösterdim diye midir nedir anlamadığım bi şekilde cok kızdı ona cevap olarak Plan yapmamış olabiliriz tamam da ben sana destek olmak için seni görebilmek için geliyorum seni baskı altına almak için değildi, ben giderken en azından bi kaç dakikalığına yanıma gelebilirdin hani , ama gerçekten baskı olarak gördüysen ben özür dilerim .. dedim Giderken yanına gelmek benim aklıma gelmedi haklısın o konuda ama o gün iyi çalışamamıştım üzerimde onun şeyi vardı düşünemedim demekki. dedi sonra ben söylemiycektim ama sen sorunca sesim söylemek zorunda kaldım biraz da etkilendim doğrusu olsun artık neyse dedim etkilendim derken? Dedi ben de yani üzüldüm dedim İyi de ben sana bekleme diye kaç kez dedim dedi en sonunda da ismimi söyleyip bence biz napalım biliyo musun bi daha hiç konuşmayalım çünkü ben sonunu görebiliyorm üzmek istemiyorum seni dedi ben de neyi görebiliysun daha hiç bişey olmadı dedim bilmşyorum falan dedi iişte ben de dedim zamana bırakalım dedik bırakalım yazdım Zamanla da birşey olacağı yok ben sürekli seni üzüyorum bunun farkındayım dedi İsteyerek mi yapıyosun sanki ,biliyorum ben seni içinden gelmiyor sadece şu sıralar kafan karışık anlayabiliyorum haklısın ,ben beklerim sorun değil yeter ki bi gün olsun ne kadar uzun süreceği umrumda değil yine de beklerim... dedim bekleme beni yazdı sonra işte bende Ya ben senin ismini bile bilmiyorken okulda gördüğüm kadarıyla kısacık anlarla yüzünü ,simanı kazımışım hafızama ve öyle arayıp bulmuşum hiç vazgeçmeye de niyetim yok ben sana tam en başından söyledim kapıdan kovsan bacadan gircem diye sen ne kadar olumsuz konuşursan konuş bırakmayacam seni göreceksin . dedim Sonrası malum işte ben baskasını seviyorum unutamadım hala onu falan filan 2 ay konuşmusuz hersey güzel süper olmasa da güzeldi yani aklına bile zor geliyordu bazen sonradan böyle oldu istemiyorum falan demeye basladı ne oldugunu anlamadım şimdi ne yapmam lazım bekliyorum halabi şey yazsın diye bazen üstüne gittim niye konusmuyoruz gibisinden noldu falan diye konuşmak istemiyorum diyor engelledi bi ara beni kaldırdı sonradan instagramdan engelledi göremiyorum stalklıyorum numarası var gerçi çevrimiçi oluyo bazen bakıyorum öyle mal gibi twitterda yine paylaşımlar böyle bazen nefret dolu bazen umut dolu bazen vazgeçmişliği anlatıyor bazen de hala beklediğini karışık sacma sapan şeyler işte rüyalarıma giriyor hayatıma girdiği andan beri her gün olmasa da çoğu rüyam onla ilgili hepte mutlu uyanıyorum bana ben sana umut verecek en ufak bişey yapmadım diyor ulan elimi bile tuttu beraber otururken tuttu derken hani kimin eli büyük diye ölçersin ya öyle işte çeneme dokunmuştu onu eve bırakırken otobüste hiç unutmuyorum ya yanımda oluşunu beraber geçirdiğimiz o 1 gün o kadarmsüperdi ki ondan önce de sadece bi kere okulda ilk kez görüştük o da cok kısaydı ben derse gircektim o da kütüphaneye glemiş 5 dakika falan yanında kalabildim orda da saçmaladım zaten ilk defa yanına yaklaşabildiğim için cok kısa muhabbet ettik o kadar . Genel olarak böyle baya detaylarıyla anlattım belki karışık oldu bazı şeyler ama 2 aylık bi süreç var şimdiyse 1 aydır konusmuyoruz ne yapmalıyım bekliyorum hiç ses seda yok hiç karşısına da cıkmadım okuldada göremiyorum zaten pek gitmiyorum o günden sonra . Evinin önüne gittim defalaeca belki görürüm diye ama hep gece gittim belki dedim camdan falan görürüm göremedim de ... şimdi ne yapmalıyım içimi döken böyle bi mektup yazıp kapısına mı bıraksam kücük bi de cikolata kutusu hazırlayıp beraber ? Acaba ne der ? Sizce ne yapayım lütfen yardımcı olun...
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-19, 21:25 #2
bahosincap bahosincap çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .


neutralized haci abi inan bana bu yazıyı kimse okuyamaz heralde , sen en iyisi bir kitap yaz ciddi söyluyorum,

Bune kardeşim roman gibi okuyan olursa banada biz özet geçsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-19, 22:00 #3
LLuVia LLuVia çevrimiçi
Varsayılan C: Bir şans istedim .


Geçmişe mazi derler , belliki bir boşluğa düşmüş ayrılınca unutamadım falan diye saçmalamış ve o açığı seninle kapatmaya çalışmış . Gerçekten seviyorsan git konuş duygularını açık açık söyle korkarak birşey elde edemezsin erkek adamsın en kötü ne olabilirki ? Reddeder , dünyanın sonumu ? Bunu göze al tüm cesaretini topla ve etkili bir konuşmayla çık karşısına konuş ondan sonrada herşeye hazırlıklı ol .
İnsan sevdiğine şans verir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-19, 14:50 #4
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Ya valla içimi döktüm buraya biraz da olsun rahatladım .Benim ne kadar iyi biri olduğumu söyleyip duruyordu seni üzmek istemiyorum diyordu ben hala ondayım gibi saçma sapan cümleler kuruyor ki ondayım dediği çocuk bunu hem aldatmış hem de tokat atmış kıza vurmuş bunu bile anlattı bana yani.Ben duygularımı açık açık belli ettim sevdiğimi mesajla da olsa söyledim ama o bunu sadece bi hoşlantı olarak gördü unutursun dedi. Kaldı ki zamanında bi ara küstük sonrasında mesaj attı seni seviyorum barışalım bile demişti.Yani anlam verebilmiş değilim hem öyle diyor hem de umut vermedim diyor kimseyle bişey olsun istemiyorum seninle de birşey olacağı yok diyor hem de sürekli üzüyorum seni diyor . en son istemiyorum hiç bişey ne konusmak ne de baska bişey demişti ben de ne olursa olsun bekleyeceğim seni bunu bil dedim. Daha da konusmadık 1 ay oldu .karşısına çıkarım çıkmasına da yine kestirip atarsa diye korkuyorum mektup yazsam bütün duygularımı döksem ne var ne yok ,gidip kapısına bıraksam çok mu saçma olur?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-19, 14:55 #5
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen bahosincap Mesajı Göster
neutralized haci abi inan bana bu yazıyı kimse okuyamaz heralde , sen en iyisi bir kitap yaz ciddi söyluyorum,

Bune kardeşim roman gibi okuyan olursa banada biz özet geçsin
Özet olarak sevdiğim bi kız var kardeşim bana umut verdi sonra hiç bişey olmamış gibi gitti klasik belki de herkes yaşamıştır belki de ben büyütüyorumdur .Ama gerçekten seviyorum onu çaresizce bekliyorum bu kadar ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-19, 16:55 #6
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan Çaresizce seviyorum onu ...

Bi kızla konuşmaya başladık 2 ay boyunca çok iyi bi şekilde konuştuk her gün gece gündüz demeden konuştuk daha sonra buluştuk ve o gün içinde ikimizde asla o günü unutmayacağımızı söyledik fakat sonradan bişey oldu .Bir gün bi şeye alınganlık gösterdim kırıldığımı belli ettim ve o günden sonra hiç bişey eskisi gibi olmadı ne beni ne de başkasını istemediğini söylüyor aklım hala ondayken başkasını sevemem diyor ne yapmalıyım?ayrıca aklım onda dediği çocukta bunu aldatmış ve kıza şiddet uygulamış (********)bu da hala onu seviyorum diyor...Bi yandan onunla bi gelecek olmayacağını da bana anlattı kültürel farklılıkları olduğunu falan söyledi şu an barışsak bile bi gelecek yok yine ayrılacağımızı olmayacağını da biliyorum diyor .Fakat beni de istemiyor istemediğini söyledi güven duygumu kaybettim ben dedi. Sana da hemen güvenemem demişti . Ben de haklı olduğunu söyledim güvenmeni beklemiyorum sadece beni tanı sonra zaten anlıyacaksın nasıl biri olduğumu dedim . zamana bırakalım dedim fakat sonradan herşey bombok oldu şimdi ne arıyor ne mesaj atıyor beni rahat bırak istemiyorum dedi daha da konuşmadık 1 ay oldu... Sizce ne yapmalıyım?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 09:46 #7
Mikirikato Mikirikato çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Hani sen onunla geçirdiğin zamanlar da, gösterdiği en ufacık bir ilgiyi bile bir ömür tebessümle hatırlıyorsun ve mutlu oluyorsun ya işte onun da aklında öyle başka birisi var. Bunu iyi algılayıp fikir yürütürsen ondan vazgeçebilirsin. Sanırım o başkasına ait bunu artık kabullenmelisin. Okuluna odaklanmalısın ve kimler gelip geçicek hayatından belli bir konuma eriştikten sonra.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 09:53 #8
HeavyLION HeavyLION çevrimdışı
Varsayılan C: Çaresizce seviyorum onu ...

Öncelikle kendini kandırmadan bir kendine sor, ben bu kişi ne kadar seviyorum, ne kadar tahammül edebilirim. Çünkü her fırsatta sana bunları hatırlatabilir. Derken kardeşim ben herşeye katlanırım, sabrederim, beklerim diyorsan yapman gerekenler, cnm cicim değilde arkadaş gibi dost gibi yaklaşmayı dene. Öyle konuşmaya çalış, birbirinizin yaraları sarmayı becerebilirseniz, bu aşk meyve verir. Ama yok hiçbir türlü olmuyor, ne yapsan yaranamıyorsan, kendine bir iyilik yapıp uzaklaş o kişiden.
Aşk, sadece aşkım, bebeğim, seni seviyorum değildir. Aşk, dostluktur, arkadaşlıktır.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 10:05 #9
Kara Kara çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

@neutralized;
Konunuz uygun bölüme taşınmıştır ve birleştirilmiştir.

Kendini gösterip geri çekiyor umut verip aldırmıyorsa sende kendine yakışanı yap.

Mesajı son düzenleyen Kara ( 24-04-19 - 10:10 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 11:55 #10
demirrr780 demirrr780 çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Kara Mesajı Göster
@neutralized;
Konunuz uygun bölüme taşınmıştır ve birleştirilmiştir.

Kendini gösterip geri çekiyor umut verip aldırmıyorsa sende kendine yakışanı yap.
yani tamamen kendini geri çek.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:18 #11
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

1 aydır hiç bişey yapmadım zaten ne karsısına cıktım ne konustum geri çektim kendımı cekmesıne de hala aklım onda hala bişeyler yapasım var olmayacağını da bilsem şunu yaparsam belki olur fıkrı var kafamda keşke dememek için de korkuyorum acıkcası bılmıyorum cok karısık kafam..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:23 #12
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Mikirikato Mesajı Göster
Hani sen onunla geçirdiğin zamanlar da, gösterdiği en ufacık bir ilgiyi bile bir ömür tebessümle hatırlıyorsun ve mutlu oluyorsun ya işte onun da aklında öyle başka birisi var. Bunu iyi algılayıp fikir yürütürsen ondan vazgeçebilirsin. Sanırım o başkasına ait bunu artık kabullenmelisin. Okuluna odaklanmalısın ve kimler gelip geçicek hayatından belli bir konuma eriştikten sonra.
Yanı cok kısı geldi geçti sevgilim de oldu uzun süreli ilişki, kısa süreli ilişki, ulasamadıklarım da ,umut verip giden de oldu ama hiç birisi böyle olmadı böyle etkılemedı içim gidiyor kanıma dokunuyor ...
caresızlıkten degil onsuzluktan ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:28 #13
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Çaresizce seviyorum onu ...

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen HeavyLION Mesajı Göster
Öncelikle kendini kandırmadan bir kendine sor, ben bu kişi ne kadar seviyorum, ne kadar tahammül edebilirim. Çünkü her fırsatta sana bunları hatırlatabilir. Derken kardeşim ben herşeye katlanırım, sabrederim, beklerim diyorsan yapman gerekenler, cnm cicim değilde arkadaş gibi dost gibi yaklaşmayı dene. Öyle konuşmaya çalış, birbirinizin yaraları sarmayı becerebilirseniz, bu aşk meyve verir. Ama yok hiçbir türlü olmuyor, ne yapsan yaranamıyorsan, kendine bir iyilik yapıp uzaklaş o kişiden.
Aşk, sadece aşkım, bebeğim, seni seviyorum değildir. Aşk, dostluktur, arkadaşlıktır.
Bu sefer de frıendzone a duserız ayrıca soyledım ben ona onu sevdıgimi inanmadı hoşlantıdır o unutursun dedi yok ya olmasada beklerim nıyeyse beklemek geliyor içimden..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:32 #14
demirrr780 demirrr780 çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen neutralized Mesajı Göster
Yanı cok kısı geldi geçti sevgilim de oldu uzun süreli ilişki, kısa süreli ilişki, ulasamadıklarım da ,umut verip giden de oldu ama hiç birisi böyle olmadı böyle etkılemedı içim gidiyor kanıma dokunuyor ...
caresızlıkten degil onsuzluktan ...
Çok değil 1 ay oldu bende ayrılalı. 3 yıllık ilişkimi bitirdi hiç birşey yokken( bitirdi demeye de varmıyor dilim) Çok araştırma yaptım çok video ve kadın psikolojisine ait yazılar okudum. Genel olarak çekip giden kişi 2 ay 3 ay ayrılığın rahatlığı oluyormuş. Ama bu süre zarfında sen hiç bir şey yapmazsan bir süre sonra seni düşünmeye başlıyormuş. Acaba neden üstüme düşmüyor v.s v.s diye bir süre sonra içinde kaygı oluşuyormuş. Devamında da kaybetme korkusu derken bir yerden iletişime geçme istiyormuş. Çünkü kendini vazgeçilmez sanan basıp kişi bile bir süre sonra, ''bana kıymet veren kişinin değerini neden bir celsede harcadım'' diye düşünmeye başlıyormuş.

O yüzde ben buna inanıyorum ve en son perşembe günü bana baya bağırdı çağırdı istemiyorum seni v.s v.s diye bağırmasına rağmen hiç üslubumu bozmadım sakince konuşmaya çalıştım. Bir süre sonra verdiğim değeri anlayacağına inanıyorum.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:37 #15
Kara Kara çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen neutralized Mesajı Göster
1 aydır hiç bişey yapmadım zaten ne karsısına cıktım ne konustum geri çektim kendımı cekmesıne de hala aklım onda hala bişeyler yapasım var olmayacağını da bilsem şunu yaparsam belki olur fıkrı var kafamda keşke dememek için de korkuyorum acıkcası bılmıyorum cok karısık kafam..
Olmayacağını göz önünde bulunduruyorsun. Her ihtimale göğüs gereceksen içinden gelenleri yapabilirsin yine.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:46 #16
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen demirrr780 Mesajı Göster
Çok değil 1 ay oldu bende ayrılalı. 3 yıllık ilişkimi bitirdi hiç birşey yokken( bitirdi demeye de varmıyor dilim) Çok araştırma yaptım çok video ve kadın psikolojisine ait yazılar okudum. Genel olarak çekip giden kişi 2 ay 3 ay ayrılığın rahatlığı oluyormuş. Ama bu süre zarfında sen hiç bir şey yapmazsan bir süre sonra seni düşünmeye başlıyormuş. Acaba neden üstüme düşmüyor v.s v.s diye bir süre sonra içinde kaygı oluşuyormuş. Devamında da kaybetme korkusu derken bir yerden iletişime geçme istiyormuş. Çünkü kendini vazgeçilmez sanan basıp kişi bile bir süre sonra, ''bana kıymet veren kişinin değerini neden bir celsede harcadım'' diye düşünmeye başlıyormuş.

O yüzde ben buna inanıyorum ve en son perşembe günü bana baya bağırdı çağırdı istemiyorum seni v.s v.s diye bağırmasına rağmen hiç üslubumu bozmadım sakince konuşmaya çalıştım. Bir süre sonra verdiğim değeri anlayacağına inanıyorum.
Tüm samimiyetimle söylüyorum Umarım verdiğin değeri anlar ve geri döner sana.Benim durumum biraz daha karışık ya sanki sonuçta bişey olur gibi oldu sonradan olmadı yani o istemedi zamana bırakacaktık sözde izin vermedi .. Acı çekmeyi çektirmeyi ne çok seviyolarmış onu gerçekten iyi edebileceğimi de biliyor farklı biri olduğumu da biliyor ama istemiyor garip.. :/
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-19, 16:58 #17
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Kara Mesajı Göster
Olmayacağını göz önünde bulunduruyorsun. Her ihtimale göğüs gereceksen içinden gelenleri yapabilirsin yine.
Bir mektup yazdım bayadır aklımdaydı kapısına bırakcam, son kez bir şey yapcam küçükte olsa, mektupla birlikte sevdiği şeyleri aldım çikolata filan minik bi kutunun içinde ikisini vercem bunuu yaparsam içim rahatlıycak öyle hissediyorum nedense ..Zaten 2 bucuk ay sonra mezun olacağım gitcem bu şehirden o da başka bi yere taşıncak ben gideceğim diye de üzülüyordu bi de ..sözde mezuniyetime de gelecekti beni çağırmıycak mısın demişti çağırmaz olur muyum dedim daha senle fotoğraflar çekilcez falan haftaya mezuniyet işe bak...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-19, 09:01 #18
FREE 111 FREE 111 çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

çok fazla mantık hatası var

1.kızı araştırmana bile gerek yok aslında
2.hadi araştırdın ve kızın birini unutmadığını bildin ve risk aldın olabilir ki genelde gereksizdir
3.artık bu riskten sonra sonucun olumsuz olma ihtimalide mevcuttu zaten
4.erkekler bu duruma çok sık duşer çunku kızın kız arkadaşları uzun sure senin gibi kızın yanında olmaz
5.maalesef buda en baştan olmasada genel olarak arkadaş moduna düşmene neden olur.çok ender olumlu sonuçlanan durumlar bunlar
6.elin ele değmesi arkadaşlar arasındada olan şeylerdir
7.madem bu risklere girdin sonucunada katlanman gerekiyor


aslında burdan kendine bir ders çıkar bir kız seni ya ister ya istemez bu işlerde orta aslında yoktur
adım adım kendini istetmeye çalışmak bir yerde zaten sorun çıkarır


yinede şansını zorlamak istiyorsan zorlayabilirsin ama çokta umutvar görünmuyor tabiki


bu tarz tavırlar takıntı problemi çıkarır bu yuzden değmez aslında
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-19, 12:29 #19
neutralized neutralized çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen FREE 111 Mesajı Göster
çok fazla mantık hatası var

1.kızı araştırmana bile gerek yok aslında
2.hadi araştırdın ve kızın birini unutmadığını bildin ve risk aldın olabilir ki genelde gereksizdir
3.artık bu riskten sonra sonucun olumsuz olma ihtimalide mevcuttu zaten
4.erkekler bu duruma çok sık duşer çunku kızın kız arkadaşları uzun sure senin gibi kızın yanında olmaz
5.maalesef buda en baştan olmasada genel olarak arkadaş moduna düşmene neden olur.çok ender olumlu sonuçlanan durumlar bunlar
6.elin ele değmesi arkadaşlar arasındada olan şeylerdir
7.madem bu risklere girdin sonucunada katlanman gerekiyor


aslında burdan kendine bir ders çıkar bir kız seni ya ister ya istemez bu işlerde orta aslında yoktur
adım adım kendini istetmeye çalışmak bir yerde zaten sorun çıkarır


yinede şansını zorlamak istiyorsan zorlayabilirsin ama çokta umutvar görünmuyor tabiki


bu tarz tavırlar takıntı problemi çıkarır bu yuzden değmez aslında
Ben yapacağımı yaptım artık kenara çekilme vakti isterse gelir kendisini gerçekten sevdiğimi biliyor inanıyorda buna gelip geçici bişey olmadığını da biliyor netleştirdim yani...Anlamadığım tek şey bu kızlar kendilerine acı çektirenleri neden bu kadar seviyor aldatılmaktan şiddet görmekten zevk mi alıyorlar acaba enteresan ... Neyse zaman ne gösterecek bakalım belki verdiğim değeri anlar belki beni gerçekten seven biri vardı der bi gün hayırlısı artık
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-19, 13:56 #20
FREE 111 FREE 111 çevrimdışı
Varsayılan C: Bir şans istedim .

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen neutralized Mesajı Göster
Ben yapacağımı yaptım artık kenara çekilme vakti isterse gelir kendisini gerçekten sevdiğimi biliyor inanıyorda buna gelip geçici bişey olmadığını da biliyor netleştirdim yani...Anlamadığım tek şey bu kızlar kendilerine acı çektirenleri neden bu kadar seviyor aldatılmaktan şiddet görmekten zevk mi alıyorlar acaba enteresan ... Neyse zaman ne gösterecek bakalım belki verdiğim değeri anlar belki beni gerçekten seven biri vardı der bi gün hayırlısı artık
aslında olay sadece acı çekmekten zevk almaktan ibaret değil

kız bir erkeği unutamıyorsa artıları çoktur

ve doğal olarak o erkeğin pekçok kız hayranıda vardır

buda rekabet duygusunu körükler

insan elde edemediği şeyin takipçisi

elde ettiği şeylerin nankörüdür tarzı bir söz var

zaten kız en başından biliyor ve uyarısını yaptı

yani çok umutlu olma

kendine daha uygun bir kız bulmaya bak

bu hemen yapabilceğin birşey değilsede

bunu yapman icap ediyor gibi

vede unutmaki kimse vazgeçilmez değildir

sadece insan bazen öyle zanneder
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
ben, beni, dedi, dedim, diyor, falan, gün, oldu, sonra

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:47
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018