Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 21-04-18, 12:15 #1
Ascendansy Ascendansy çevrimdışı
Post Neler oluyor?


şu sıralar görüştüğüm (onunla ilişki yaşamak vb. bir şeyler için değil) bir kadın var kadın nişanlı geçenlerde biraz konuştuk ben ona derdimi anlatmadım sadece toplumsal konular hakkında beni rahatsız eden konularda konuştum... Sonra ben kıza bir derdin ve ya kafanı meşgul eden herhangi bir şey varsa bana anlatabilirsin dedim.
kız birden ailevi sorunlarından babasıyla arasının bozuk olmasından falan bahsetmeye başladı bir taraftan da ağlıyor...
şimdi dostlar ben bu kızla iletişimi kestim herhangi bir şekilde temasta bulunmuyorum sadece şunu sormak istiyorum ben bu kızdan hoşlanmadım zaten NİŞANLI olan bir kadına asla bir şeyler hissetmem benim için mayınlı bir bölgedir...
kafamı kurcalayan tek şey neden hemen derdini anlattı ki özel ve çok hassas konularını anlattı?
bazı arkadaşlar şöyle böyle diyecektir aması maması yok böyle bir şeyi ben bile kabul edemem sadece sormak istedim.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-18, 00:37 #2
free kurd free kurd çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?


İnsanlarin genel yapisi oyle bi dokun bi soz dinleesin.normal bisey yani.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-18, 15:24 #3
Bozkurt173 Bozkurt173 çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?


Bayanların ve bizlerin ruhsal yapılamız çok farklı. Onlar daha duygusal ve samimi, biz işimize bakarız ve bırakırız.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-18, 15:32 #4
miyauv miyauv çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Belli ki nişanlısına da anlatıyor ama destek alamıyor.
Anlaşılmaya, dertleşmeye ihtiyacı var kızın.
Onu kardeş gibi görüp rahatlatsaydın keşke.
Biz erkekler yok muyuz ? Çok kötüyüz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-18, 15:40 #5
Börü Börü çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Anlatmasında sakınca yok.

Sıkılmıştır her şeyden ve herkesten. Dediğin gibi nişanlı birisinden uzak durulmalı.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-18, 15:57 #6
moonse123 moonse123 çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Normal bi'şey ya bazen en yakınındakine anlatamazsın yabancıya anlatmak daha kolay gelir hem sizi de samimi görmüş anlatmış niye tuhaf düşünceler içine giriyorsunuz mesafeli bir şekilde destek olabilirsiniz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-18, 00:55 #7
Ascendansy Ascendansy çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Kız bana bugün
Senden anneme bahsettim
dedi abi anlamıyorum kız benden hoşlanıyor herhalde
Kırmadan konuşacağım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-18, 16:26 #8
A571 A571 çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Normal arkadaş olarak aranızdaki sırdaşlığa, diyaloğa devam edebilirsiniz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-18, 21:57 #9
marifetyolcusu marifetyolcusu çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Kızın davranışı yanlış bana göre .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-18, 23:59 #10
For Loveee For Loveee çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Ascendansy Mesajı Göster
şu sıralar görüştüğüm (onunla ilişki yaşamak vb. bir şeyler için değil) bir kadın var kadın nişanlı geçenlerde biraz konuştuk ben ona derdimi anlatmadım sadece toplumsal konular hakkında beni rahatsız eden konularda konuştum... Sonra ben kıza bir derdin ve ya kafanı meşgul eden herhangi bir şey varsa bana anlatabilirsin dedim.
kız birden ailevi sorunlarından babasıyla arasının bozuk olmasından falan bahsetmeye başladı bir taraftan da ağlıyor...
şimdi dostlar ben bu kızla iletişimi kestim herhangi bir şekilde temasta bulunmuyorum sadece şunu sormak istiyorum ben bu kızdan hoşlanmadım zaten NİŞANLI olan bir kadına asla bir şeyler hissetmem benim için mayınlı bir bölgedir...
kafamı kurcalayan tek şey neden hemen derdini anlattı ki özel ve çok hassas konularını anlattı?
bazı arkadaşlar şöyle böyle diyecektir aması maması yok böyle bir şeyi ben bile kabul edemem sadece sormak istedim.
Dostum kendin yazmış kendin cevaplamışsın.Sen ne yapacaksın kız öyle Yada böyle konuşma zorla mı konuşuyorsun.Kızdan hoşlanmışsın buralara kadar konu açtığına göre uzak dur boşver kim ne yapıyorsa yapsın.Sende illa ben bu durumdan rahatsız oldum diyorsan kıza mesafe koy bitsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-18, 19:16 #11
Ascendansy Ascendansy çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen For Loveee Mesajı Göster
Dostum kendin yazmış kendin cevaplamışsın.Sen ne yapacaksın kız öyle Yada böyle konuşma zorla mı konuşuyorsun.Kızdan hoşlanmışsın buralara kadar konu açtığına göre uzak dur boşver kim ne yapıyorsa yapsın.Sende illa ben bu durumdan rahatsız oldum diyorsan kıza mesafe koy bitsin
kardeşim ben kızdan hoşlanmadım daha önce açtığım konulara bakabilirsin benim burada ki tek sorum şu oldu kız benden hoşlandı mı veya bana karşı bir şeyler mi hissediyor mesela geçen görüştüğümüzde anneme senden bahsettim dedi kızı üni den tanıyorum bazı ortak derslere giriyoruz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-18, 19:17 #12
Ascendansy Ascendansy çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen marifetyolcusu Mesajı Göster
Kızın davranışı yanlış bana göre .
bende bunu öğrenmek istiyordum ama şu da var hocam kız geçenlerde bana senden anneme bahsettim dedi
benim sorduğumda kız benden hoşlandı mı hoşlanmadı mı ki zaten ben kızdan uzak duruyorum böyle bir şeyi kendime yakıştıramam...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-18, 20:10 #13
marifetyolcusu marifetyolcusu çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Ascendansy Mesajı Göster
bende bunu öğrenmek istiyordum ama şu da var hocam kız geçenlerde bana senden anneme bahsettim dedi
benim sorduğumda kız benden hoşlandı mı hoşlanmadı mı ki zaten ben kızdan uzak duruyorum böyle bir şeyi kendime yakıştıramam...
Bazı insanlar hiç tanımadıkları kişilere anlatabiliyorlar sorunlarını .

Bu kişiyle tanışıyorsunuz da çok samimi olmasanız da.Okuldan da ortak dersleriniz var.Belli ki sizi kendine yakın görmüş anlatmış .Tamam buraya kadar her şey normal sosyal açıdan bakarsak . Ama hangi erkek nişanlısının başkasıyla dertleşmesine müsade edebilir olur gözüyle bakabilir.

Benim anladığım siz kendiniz birşeyler sezmişsiniz , rahatsız oluşunuz bundan sanırım.

Uzak durup doğrusunu yaparsınız.Sizde bir duygu yok , ama ya onda varsa ya da bu konuşmalarla olmaya doğru varacaksa bilemezsiniz.Dertleşmek için hemcinslerinden yardım alabilir .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-18, 20:26 #14
MehmetMask MehmetMask çevrimdışı
Varsayılan C: Neler oluyor?

Bir boşlukta belli ki derdini anlatacak birini istemiş hep ama kimse çıkmamış.. Dolmuş dolmuş ihale sana kalmış. Ekstra birşey anlamaya gerek yok bu konuda.. Rutin şeyler =)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
ben, bir, böyle, nişanlı, sadece

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 01:29
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018