Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 12-02-18, 18:44 #1
Comprender Comprender çevrimdışı
Varsayılan Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm


Merhaba arkadaşlar daha önce de konu açmıştım https://www.frmtr.com/ask-doktorunuz...-ayrildim.html bu konuyu. Bahsettiğim eski sevgilm instagramda yeni bi foto atınca beni ne cabuk unuttun yazdı bana... Ben de her şeyi sen yaptın bize dedim. Sorumlusu sensin fln yazdım neyse. Son bi kez buluşup konuşmak istedi ben de istediğim icin buluştuk buluşmaz olaydım. Bi kafede otururken aramızda yakınlasma oldu elimi fln tuttu ben de hala aşık olduğum için engel olamadım kendime. Bana yaklaşırken birden bire seni elde etmek bu kadar kolay sen çok basit bi kızsın bana muhtaçsın bensiz yapamazsın demeye başladı. Kalbim o an paramparça oldu küfür edip ittirip kaçtım ordan çok hatırlamıyorum. Bu olay yaşanalı 1 hafta fln oldu kendimi anca toparladım. Her günüm ağlamakla geçiyo ne yapıcam ruhumda çok derin yaralar açılmış gibi hissediyorum. Bir daha hiçbir erkeğe güvenemem bundan sonra. Simdi ne yapmalıyım depresyonda gibiyim her günüm böyle bos bos geçiyo derslerimin de kötüleşmesini istemiyorum hayatım daha fazla mahvolsunda istemiyorum.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 18:53 #2
Atiye_ Atiye_ çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm


Yaa inanmiyorum 😓
Derslerine odaklan herkes gecici ama senin kariyerin senle kalir. Derslerine calis kendini tamamen derslerine ver. Boyle bi olay yuzunden derslerin kotuye giderse bi de bunun pismanligini yasicaksin. Bi iki ay sonra bu halinden eser kalmicak..silkelen ve derslerine odaklan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 19:01 #3
Derin Sızı Derin Sızı çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm


Duygularınla oynamak için ,biraz da ego tatmini için seni kullanmış kalleş.
Böyle biri için üzülmene değmez ,toparla kendini .
Sevgin zaafın olmuş ,bunu kullanan o iken senin yıkılmana sebep yok ki .
Hayattaki tek insan da o değil .
Kısacası değmez kardeşim , ilk rüzgarda böyle dağılma hayat daha acımasız maalesef.
Zamanla düzelir ama kendini de harap etme lütfen .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 19:07 #4
Elnara Elnara çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm

Aldatmış, üstüne bir de seni küçük düşürmüş. 3 sene ya da 5 sene, ilişkinin ne kadar sürdüğü fark etmez. Aldatıldıysan arkana bile dönüp bakmaman lazım. Her yerden onu engellemeni ve bir daha hiç karşına çıkmamasını sağlamanı öneririm. Sen yaklaşmasına izin verdikçe çok daha kötü konuma düşeceksin. Seni kolay lokma olarak görmesine izin vermemelisin. Çok zor olacak ama uzaktayken ve tek başına zamanla iyileştiğini göreceksin. Kendine güven ve koyverme lütfen. Umarım her şey sevgin kadar tertemiz olur.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 19:32 #5
karpetov karpetov çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm

Ben anlamadım , ne olmuş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 22:25 #6
Kara Kara çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Comprender Mesajı Göster
Simdi ne yapmalıyım depresyonda gibiyim her günüm böyle bos bos geçiyo derslerimin de kötüleşmesini istemiyorum hayatım daha fazla mahvolsunda istemiyorum.
Bazı şeyleri kabullenmek gerekiyor.
Hata'yı sen yapmışsın seni aldatan birisiyle görüşmen aşığım diyip yanında bulunman yanlız bunu yapmamalıydın.
Ne yazıkki böyle kötü niyet teşkil eden bir çok insan var ve senin gururunla sevginle oynayıp aşağılamış.
Ama yenilmemek lazım güçlü durmak yoluna bakman lazım. Onun içinde değil ama kendin için toparlaman gerek, hayatına bakman gerek.. Derslerine odaklan çevrene odaklan sosyal ol, aktif rol oyna kendi hayatında güçlü olduğun kendin hisset başkasının görmesine duygmasına gerek yok, eleştir kendini eskiklerini bul tamamla, 3 yıl sevgi besledin dile kolay zor olacaktır bazı şeylerin oturması ama rayına oturması lazım, rahat düzene kavuşman için kendini toparla özgüvenine sarıl ve hayatına devam et..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 22:26 #7
FourFour Two FourFour Two çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm

adı üzerinde: eski sevgili...
insan aynı hataya 2. kez düşmemeli diye düşünüyorum...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-18, 11:37 #8
fl1p91 fl1p91 çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm

Siz kızlar nedense acı çektirene kul köle oluyorsunuz,garip ve anlaşılmaz.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-18, 20:24 #9
Comprender Comprender çevrimdışı
Varsayılan C: Eski Sevgilimle Buluştum Çok Kötüyüm

Haklısınız evet kesinlikle bu defteri kapatmam gerekiyodu, buluşmam yazışmam bile başlı başına bi hataydı evet... Kabul ediyorum hatalı olduğumu... Ama napiyim işte kalbime söz geçiremedim o an. Unut diyince unutulmuyo işte ne yapsa ne etse o adam. Yapamadım işte kalbimle duygularımla anlık hareket ettim... Çok acı bi tecrübeyle ağzımın payını aldım zaten. Bundan sonra hiçbi erkeğe kolay kolay güvenebilceğimi sanmıyorum en azından bi süre. yine de mesajlarınız için teşekkürler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
bana, çok, daha, fln, oldu

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 16:53
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018