bynogame

bynogame


Bilgi

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 29-10-06, 02:40 #21
anderi anderi çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
yaw yok böle bi konu bencede açmıcak ya işin zevki çıkmıo...her iki tarafta tecrübesis olunca)
 
Eski 29-10-06, 07:56 #22
***dagger*** ***dagger*** çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
bu duygu meselesidir ...gerçekten bööle içten içten öpüyorsan (şimdi nasıl olduğunu anlatamıcam ) gözler otomatik kapanıyor ....sen yinede kapat bi sakat olmasın
 
Eski 29-10-06, 08:27 #23
MrPolarBear MrPolarBear çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Bence öpüşmenin cezbedici yanida orasi gözlerini kapamak herşeyi oluruna birakmak .. ama bence bi kiz sevmiorsa yada erkek gözlerini acabilir cünkü kendini o büyüye kaptirmak istemiordur . ve arkadasimiz da söyledi dierkinin gözleirni acmasi gerekior görebilmesi icin ...
 
Eski 29-10-06, 11:13 #24
yusuflimon yusuflimon çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen xako Mesajı Göster
1.erkeim
2. ilk Çıktıgı ilk öptügüde benım acaip emiinim(baldısım söledi )
3. içimi karartin be hocam
4. bu kızlari anlamak cok zor
5. hiç bişi gorundugu gibi deildir.
bence ilk çıktığı ve ilk öptüğü kişi olduğuna baldızının söylediği cümlelerden emin olma kızın zaten hal ve hareketlerinden belli olur...biraz çekiniyosa seni öperken az utangaçsa bilki ilksin...için kararmasın ya kız seni seviyosa gerçekten ilk ikinci die düşünme,....kızları anlamak gerçekten çok zor çünkü bizim gibi düşünmiyolar onların düşünceleri ile bizim düşüncelerimiz çok farklı ama bizden daha düzgün düşündükleri kesin..gerçektende hiç birşey göründüğü gibi deildir..!!
 
Eski 29-10-06, 15:00 #25
Syko_Angel Syko_Angel çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
ben kötü kapalıyken daha hoş oluo
 
Eski 29-10-06, 15:54 #26
garfield24 garfield24 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
öpüşmek olsun diye öpersen gözün açık olur ama içgüdüsel olarak öpüşürsen zaten açamazsın...
 
Eski 29-10-06, 16:07 #27
BAK ET BAK ET çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen garfield24 Mesajı Göster
öpüşmek olsun diye öpersen gözün açık olur ama içgüdüsel olarak öpüşürsen zaten açamazsın...
kesınlıkle haklı yusuflimon bu da haklı içten öptugunde kapanır onlar seni dinlemez
 
Eski 29-10-06, 16:14 #28
VeeRa VeeRa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
tabiki kapatınca daha duygusal ve gusel oluyor..acarsan olmaz...olurda yanı zevkını alamazsın onun kapatınca kendınden geçıyorsun
 
Eski 29-10-06, 16:16 #29
SLH2007 SLH2007 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Gözün açık olursa sadece bu eylemde dudaklarını hissedersin ancak kapatırsan bütün vücudunu birde bu açıdan yaklasın üstadlarım...


ayrıca sayın beyaz hocam öpüşürken çapa yapmak konusunda ne dusunuyor merak ediyorum
 
Eski 30-10-06, 23:12 #30
AcHiLLeS AcHiLLeS çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misiniz? Çünkü gözleriyle degil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum...


Kalpten sevenlere....
 
Eski 31-10-06, 10:03 #31
Allen Iverson Allen Iverson çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
belki ben o açiyormu die bakmak için açiyorum gözlerimi
 
Eski 31-10-06, 23:22 #32
killerjack killerjack çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Bırakın Gözleri Öpüşün
 
Eski 31-10-06, 23:24 #33
AycN- AycN- çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
Öncelikle verilen cevaplar için çok teşekkürler.Hepsini satır satır okudum.İşin aslı şöyle.

Sevgiliniz sizle öpüşürken eğer sol gözünü açıyorsa bilin ki sizi sevmiyordur.Sadece sağ gözünü açıyorsa sizi denetliyordur.2'sini birden açmışsa ya dilini ıssırmışsınızdır yada gözüne bir şey kaçmıştır.İşin aslı bu işte.Tez ayrılık vakti.

Sadece bir hareketle sevip sevmediğini anlıyor, tek bir hareketle ilk sizi öptüğünün farkına varıyorsanız ne gerek var bunları düşünmeye..


 
Eski 31-10-06, 23:48 #34
tikky tikky çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
dikkatimi cekti ben öpüsürken gözümü hic kapatmıyorum ama bugüne kadar öpüstügüm 10 un üstünde kızında hicbiri acmıoda bu ne demek isimdi...
 
Eski 01-11-06, 00:38 #35
мєqα νιѕιση мєqα νιѕιση çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
yaw bırakın sımdı qoz acıp kapansın mı dıe buldun mı opuseceksın sonuna kadar
 
Eski 01-11-06, 01:23 #36
@anahtar@ @anahtar@ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Ya bu öpüşürken göz açmak kötü bişimi?

bynogame
öpüşmediğim için yorum yok.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:18
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame