Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 03-07-06, 14:41 #1
No Tolerance No Tolerance çevrimdışı
Alarm Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?


Arkadaşlar Önce Herkeze Selamlar,Sevgiler,Saygılar..
Arkadaşlar Ben Bir Gün Arkadaşımlar Aquacity'e Gittik ve Orda Çalışan Bir Kıza Çok Ama Çok Aşık oldum ve Gittiğim Günden Beri Aklımdan Çıkmıyor ve Kızı Düşünmek ten harbiden kafayı yicek Gibiyim .Ben Ona Aşığım Ama Onun Bana Aşık olup olmadığını Bilmiyorum ve Bu bana Çok ama Çok Skıkntı Veriyor Arkadaşlar Ben O kızla Nasıl Konuya Girebilirim ve Akşam Yemeğe Çıkartabilirim bana yardım ederseniz Sevinirim.TuttiAdventure-ForumTR
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 00:19 #2
dogusvar dogusvar çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?


1 sen aşık değilsin...çok hoşlandın...2 o hiç aşık değil...hoşlandı mı ben de bilmiyorm..3...bunu buraya sorana kadar git bidaha aynı yere kızla muhabbet etmeye çalış..çalışanlarla muhabbet etmek çok kolaydır..müdürünü sor..müdüre gıcık oolmd ben de..onu da konuşturmaya çalış...sohbet,,sohbet...gerisi kendi gelir..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 00:43 #3
dr.car dr.car çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?


sende aynı benim gibi bkar aşık olursun ama bişey yapamazsın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 00:52 #4
5.element 5.element çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Güzel arkadaşım.
Dünya gerçeklerle örülüdür ve maalesef çoğu gerçek de acıdır.

Sen belki günde topu topu 5-10 mağaza çalışanı görüyorsundur ama o eleman en kötü ihtimalle günde yüzlerce...

Her biri hakkında yorum yapıp,içlerinden bazılarını beğenip,bu bazılarının da bazılarından hoşlanıp,bunlardan da birine aşık olabilme ihtimali inanılmaz derecede düşüktür.
Ama sen besbelli aşkın gözü kördür moduna girmişsin arkadaşın dediği gibi

En iyisi sık sık ona yakın olmaya çalış;her fırsatta,olmadı kendi fırsatını kendin yaratarak ( ) onunla konuşmanın yollarını bul.

Tatlı bir iltifat ve etkileyici bir bakış...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 01:08 #5
leprechaun leprechaun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen dogusvar Mesajı Göster
1 sen aşık değilsin...çok hoşlandın...2 o hiç aşık değil...hoşlandı mı ben de bilmiyorm..3...bunu buraya sorana kadar git bidaha aynı yere kızla muhabbet etmeye çalış..çalışanlarla muhabbet etmek çok kolaydır..müdürünü sor..müdüre gıcık oolmd ben de..onu da konuşturmaya çalış...sohbet,,sohbet...gerisi kendi gelir..
Doğru söze ne denir
+1905











  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 01:12 #6
rockerhan rockerhan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

kız hangi bolumde calısıyor??? atıyorum mesela garson olsa devamlı ona sipariş verip bi yerden konuyu saptırabilirsin. zaten yuzyuze geleceksin. ben olsam defalarca onu cagırır bişey soylerdim. sonrada kızın tavırlarından anlardım. bunun gibi bi bişey yapabilirsin kızın işine gore. boylelikle sen ona karsı olan alakanı hissettirebilirsin. cevabı da tavırlarından anlayabilirsin. biraz da cesaret ekledin mi. tamamdır. neyse cok uzadı. kızdan biraz daha bahsette yol arayalım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 01:39 #7
serveribrahim99 serveribrahim99 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

ne olursa olsun kesinlikle sen kaldiramayacak kadar yuksek birine baglanma derim arkadasim. denir ya davul dengi dengine..aynen oyle..bence oncelikle kiza acilmadan once onun sana uygun olup olmadigini cok iyi sentezle... kaldiramayacagin bir kiza acilma derim. sonra cok uzulursun arkadasim. umarimmmm kizda askina cevap verir. kizinda senden hoslandigini anlar isen zaten kizi ilk olan ozeldir sozunden yola cikarar kiz kulesine gotur derim. bi sarap icsen kendini inanilmaz acabilirsin kiza ayrintili olarak..sevgiler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 14:06 #8
No Tolerance No Tolerance çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Kız Bilirsiniz Aquaparklarda kaydırakların başında duran Görevliler vardır Değişmeli kaydırakların başında Duruyo Bende Hep yanına Gidip tam muhabbet kurayım Diyorum ama Olmuyor ya .Nasıl yapacağımıda Bilmiyorum kızın karşısına geçince ne demeli acaba bana yardım ederseniz Sevinirim..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 14:24 #9
<<Ecstacy>> <<Ecstacy>> çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Nasıl kayarım falan de çok mu kötü oldu ne
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 15:33 #10
mavizeybek mavizeybek çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen <<Ecstacy>> Mesajı Göster
Nasıl kayarım falan de çok mu kötü oldu ne
ya geyiqin pek yeri değil ama bombasın hocam
bende bu karşı tarafın hoşuna gider hoş bi başlangıç ama dewamını da getirmek lazım tabe ki eee orası da erkek tarafına kalmış artık

hadi kolay gelsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-07-06, 17:23 #11
spy_force spy_force çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

bak bence kızın bir yolla adını öğren ve kıza çiçek falan yollat not olarak isim verme ama şiir falan yaz bir süre sonra zaten oraya gittiğinde bakışlarındanda anlarsın kızın ve en önemlisi kıza dikkatli bak parmaklarındaki yüzüklere özellikle sora yanlış taşa çarpma bide oraya çiçekten önce gitmeye çalış çiçeği alınca ne yapıyo eğer düşünceli bir hal alıyosa sorun yok diğer çiçekte tel nonu yolla ama eğer sinirleniyosa veya gülüp geçiyosa başka yol dene ama genelde ilk 2-3 çiçek fazla tepki bırakmaz ama daha sonra kızı etkilemeye başlar yada tel no yerine ark dediği gibi kız kulesine götür ve paraya kıymadan çok harika bir gece geçittir kıza sonra kız sana deliler gibi aşık olur tam tipi gibi görünürsün hem romantik hem gizemli hemde kendisine değer veren

Mesajı son düzenleyen spy_force ( 04-07-06 - 17:27 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-07-06, 15:09 #12
No Tolerance No Tolerance çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Arkadaşlar bana destek olduğunuz için Teşekkürler..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-07-06, 15:11 #13
baskurtb baskurtb çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

o anlık bişedir büyük ihtimal ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-07-06, 18:47 #14
rockerhan rockerhan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebili

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen politte55 Mesajı Göster
öyle bir giriş yaparsan sen kızı unut ... zor bi yerde çalışıyormuşş yani günde 5-10 tane sarkan maganda varsa zaten kız kendisine yaklaşana muhtemel maganda gözü ile bakıyor olabilir...
başına gelebilecek en kotu olay. bu hususta cok dikkatli olmak lazım. senide o magandalar gibi gormemesini sagla!! ama nasıl. bulamadım valla uleyn cok zor ya.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-07-06, 16:08 #15
Allen Iverson Allen Iverson çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebili

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen dogusvar Mesajı Göster
1 sen aşık değilsin...çok hoşlandın...2 o hiç aşık değil...hoşlandı mı ben de bilmiyorm..3...bunu buraya sorana kadar git bidaha aynı yere kızla muhabbet etmeye çalış..çalışanlarla muhabbet etmek çok kolaydır..müdürünü sor..müdüre gıcık oolmd ben de..onu da konuşturmaya çalış...sohbet,,sohbet...gerisi kendi gelir..
ya müdür annesi flnsa yada bi akraba o zamna nolcak neyse şaka bi yana

çalişanlarla sohbete başlamak daha kolayıdr bişiler sor daha sonrada açilmaya çaliş boş boş bekleme
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-07-06, 16:50 #16
No Tolerance No Tolerance çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Teşekkürler Arkadaşlar Yaw..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-07-06, 21:38 #17
montella montella çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Şimdi, zaten o kızı ilk gördüğüm anda kızın da sana bir ilgisi olup olmadığını anlamış olduğunu tahmin ediyorum. Yeni nesil kızlar için maalesef romantizm ölmüştür. Kızın eline bir buket çiçek tutuştur demek isterdim ama artık işler o türlü yürümüyor. Yapacağın basit, Kızla sohbet ortamı kuracaksın, belirli bir düzeye geldiği zaman da yemek veya sinema artık her ne istiyorsan teklifini yapacaksın.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-07-06, 22:06 #18
ByhnvC ByhnvC çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

Ooo iş kadınıysa çok kolay bjk li kardeşim =) bak naap biliyomusun , işe başlıcak
gibi gidip kızla muhabbeti kur , iş saatleri , iş ortamı , ücret vs vs vs ...

Daha sonra il dışına çıkacağını ve iş ile ilgili bi gelişme olursa diye numaramı
bırakabilirmiyim veya numaranı alabilirmiyim de . Ondan sonra arayıp konuşurken
samimiyeti ilerlet vs vs

Tabi dediklerimi biraz genişlet =)

Bak bu kendi tanışma projem , öle hrkese söylemem

hadi sana kolay gelsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-07-06, 03:28 #19
anti-ka anti-ka çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Gördüğüm bir kıza aşık oldum...Nasıl açılabilir,yemek yemeye nasıl davet edebilirim?

akşam yemeğe götürme işide nerden çıktı yaş 18 diyor ama iş adamasın heralde hafta sonuda muhallebiciye götürde tam olsun bari.....hocam bırak bu görüp aşık olup akşam yemeğe götürme muhabbetini.... bunu yapan varmı merak ediyorum sen çok amerikan yapımı film izliyorsun sanırım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:58
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018