Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 10-03-06, 00:22 #1
  iceka   iceka çevrimdışı
Varsayılan Bölümün amacı


Bu bölümde bel altı konulara girmeden, ilişkilerinizdeki problemlere çare arayabilirsiniz, çeşitli durumlarda ne yapmanız gerektiği konusunda öneriler isteyebilirsiniz.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:24 #2
pamira pamira çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı


bir nevi güzin abla bölümü
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:26 #3
DJ SONSUZLUK DJ SONSUZLUK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı


Bir nevi öyle haklısın

Hayırlı olsun yeni bölümlerimiz.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:26 #4
nerdee_06 nerdee_06 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

msn den aşk olur mu sizce?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:27 #5
Lord2005 Lord2005 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Herşeyden Önce İçimizi Döküp Rahatlamak için sanırım insan dertlerini paylaştıkça daha azalır..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:28 #6
quinslley quinslley çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

insallah güsel olur ne ilişkiler kurtarırıs biz umarım yardımcı olabilirs
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:28 #7
  iceka   iceka çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen nerdee_06
msn den aşk olur mu sizce?
Bunu ayrı konu olarak açmalısın, bunun altına yazarsan çok kişi görüp cevap veremez
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:43 #8
astek astek çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

hayırlı olsun...şimdilik bir "hastalığım" yok tedavi lazım olursa burdayım ilk olarak
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:48 #9
erkanabey erkanabey çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Hepimizi Hayırlı oLsun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:54 #10
kkartalf kkartalf çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

aslında bu bölüm tam bana hitaab ediyo.ama burda kendi sorunlarımı dile getiremiyceem sanırım.(biçok arkadaşım beni takiib ediyo )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:57 #11
océom océom çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

yeni bölüm hayırlı olsun .)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 00:57 #12
  iceka   iceka çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen kkartalf
aslında bu bölüm tam bana hitaab ediyo.ama burda kendi sorunlarımı dile getiremiyceem sanırım.(biçok arkadaşım beni takiib ediyo )
Başka bir üyelik alacaksın, onla soracaksın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 01:08 #13
misfortune misfortune çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Yeni bölüm hayırlı olsun.....daaa
Bu bölümler forumun en yukarısında hemde birkaç tane...
ick hocam bunları altforum yapsak daha iyi olmazmı??? Aynı dizi bölümünde olduğu gibi.....

yani foruma ilk girişte bir sürü aşk alt bölümleri.....
bunları toparlamak lazım...
foruma girince bi afalladım......
Noluyo yaaaaa aşk filan.....eyvahhh bahar geliyo, forumtr aşka geldi! diye düşündüm..

Ama abicim gerçekten işine karışmak gibi olmasın yanlış anlama ama bu bölümde aynı Webmaster, Dizi, Komik şeyler bölümleri gibi anasayfada 1 başlık + alt forum şeklinde olsa daha güzel olur gibi......
Tabiki yeni bölümlerin farkına varılması için bir süreliğine böyle ise diyeceğim yok..bu şekilde herkes baya bi farkına varıyo yani......
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 02:10 #14
cayene cayene çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

bölümümüz hayırlı olsun..walla ben aşk tan cok korkuyorum ondan bakmaktan bile cekiniyorum bölüme
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 02:18 #15
DJ SONSUZLUK DJ SONSUZLUK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen misfortune
Yeni bölüm hayırlı olsun.....daaa
Bu bölümler forumun en yukarısında hemde birkaç tane...
ick hocam bunları altforum yapsak daha iyi olmazmı??? Aynı dizi bölümünde olduğu gibi.....

yani foruma ilk girişte bir sürü aşk alt bölümleri.....
bunları toparlamak lazım...
foruma girince bi afalladım......
Noluyo yaaaaa aşk filan.....eyvahhh bahar geliyo, forumtr aşka geldi! diye düşündüm..

Ama abicim gerçekten işine karışmak gibi olmasın yanlış anlama ama bu bölümde aynı Webmaster, Dizi, Komik şeyler bölümleri gibi anasayfada 1 başlık + alt forum şeklinde olsa daha güzel olur gibi......
Tabiki yeni bölümlerin farkına varılması için bir süreliğine böyle ise diyeceğim yok..bu şekilde herkes baya bi farkına varıyo yani......
Bu bölümler açılmadan önce sizden gelen yoğun istekler değerlendiriliyor. O kadar istek aldı ki bu bölümler, alt bölüm olursa o kadar isteğe ayıp etmiş olurduk. Ve bu istekleri sende görsen eminim aynısını söyleyecektin.

Yeni bölümlerin heycanını paylaşmak için ilk sıraya alıyoruz, ilerleyen günlerde gerekli sıraya ekleniyor. Ama şimdi yeni bölümleri tanıyın, görün diye en üstte aldı ICK, hemen isyan etmeyin biraz beklemeyi bilelim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 04:18 #16
freeboy79 freeboy79 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen kkartalf
aslında bu bölüm tam bana hitaab ediyo.ama burda kendi sorunlarımı dile getiremiyceem sanırım.(biçok arkadaşım beni takiib ediyo )
Bu kadar hızlı karar değiştireni ilk kez görüyorum 10 dakika geçmemiş burç ikizler sanırım
http://www.forumtrportal.com/showthread.php?t=344148
bu arada hayırlı olsun çok güzel olmuş.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 13:17 #17
DuMLuPıNaRLı DuMLuPıNaRLı çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

çok güzel bir bölüm açılmış bence saol ick abi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-03-06, 23:48 #18
misfortune misfortune çevrimdışı
13 Cvp: Bölümün amacı

Alıntı:
hemen isyan etmeyin biraz beklemeyi bilelim
Ben isyan etmiyommmm......abi adımı isyankara çıkaracaksınız.....Bölümler çok güzel bence...yoğun talep konusundada hiç şüphem yok..
Aşk; ekmek,su gibi insanların temel bir gereksinimidir bana göre...Ama ben bu gereksinimi 7 Yıl önce kestim.....
7 yıldır kafam rahat, sıkıntı yok, gel keyfim gel.....
Ne karartacam hayatımı aşkla, verem eder insanı bu melet...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-03-06, 00:43 #19
Judas Judas çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

eLine sağLık Abi
hayırLı oLsun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-03-06, 00:50 #20
BONCUK BONCUK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Bölümün amacı

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen kkartalf
aslında bu bölüm tam bana hitaab ediyo.ama burda kendi sorunlarımı dile getiremiyceem sanırım.(biçok arkadaşım beni takiib ediyo )
Neden kendi sorunlarını dile getiremiyorsun? bence bi dene?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:05
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018