Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 18-11-08, 17:55 #1
HaяuN HaяuN çevrimdışı
13 Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )


Kız nasıl tavlanırı okumuşsanız yeteri kadar bilgi almışsınızdır. Önce kızın yanına gidin,her zamanki klasik muhabbetinizi yapın.Ve kıza "Seninle biraz konuşmamız lazım" diyin. Bu cümlenin Türkçeye tam çevirisi "Benimle çıkarmısın?" dır. Bütün kızlar bunun ne anlama geldiğini bilir ve kız eğer konuşalım derse olay bitti. Çıkıyorsunuz. Ama kız "Ne konuşcaz?" diye bir soru sorarsa daha kızı tavlayamamışsınız demektir.Sakın o gün çıkma teklif etmeyin.Biraz daha uğraşmanız lazım.Kurallarımızı baştan okuyun.Ama kızla konuşmanız lazı.Hemen ikinci kuralımızı uygulamaya sok ve başla uydurmaya:"Ahmet'e bugünlerde noluyor anlamıyorum. Bana çok soğuk davranıyo.Sence ne yapmalıyım" diye bir soru yöneltirseniz kız asla kıllanmayacaktır. Kız sizi dinlemek için suratınıza salak salak bakmaya başlamışsa konuya başlayabilirsiniz demektir. Burada yeri gelmişken uyaralım: Kızı ikna etmeniz gerekebilir ve bu soruyu aynı kıza ikinciye sorma şansınız yok. O yüzden özellikle liseli arkadaşlar için söylüyoruz:Kıza çıkma teklif edeceğiniz zaman ikinizinde vakti geniş olmalı. Yani 5 dakkalık tenefüste olacak bir iş değil. Liseli arkadaşlar öğle tatilinde yada okul çıkışı bu işe kalkışsalar kendileri açısından çok daha iyi olur.Neyse,Kız sizden bir şeyler anlatmanızı bekliyor.Zaten kızda biliyor o sırada sizin ne söyleyeceğinizi ama salaklıklarından kaynaklanan bir şey olsa gerek bunu mutlaka sizin sölemeniz gerektiğini düşünürler. Bu esnada sakın panik yapmayın. Direk olarak "Benimle çıkar mısın?" demek aptallağına ise hiç ama hiç kalkışmayın. Kızın çıkacağı varsa da çıkmaz. Şimdi derin bir nefes alın ve kıza dönüp aynen şunları söyleyin,sakın değiştirmeyin.Bugüne kadar bu durumdayken bu cümleleri sarfettiğimiz hiçbir kız bize hayır demedi. "Bak Ayşe(tabiki Ayşe ismi burda örnek bunu değiştirceksiniz )) sana uzun zamandır söylemek istediğim çok önemli bir şey var.Ben aslında çok uzun zamandır senden hoşlanıyorum. Benim küçük dünyama renk getirdin. İnan hiçbir kız bugüne kadar beni bu kadar etkileyememişti. Benimle romantik, çılgın, ve bir o kadar da zevkli bir ilişki yaşamaya ne dersin? İkimizinde çok mutlu olacağından eminim." Bunları duyan kız size mutlaka ama mutlaka "Aaa,inanamıyorum çok şaşırdım yani hiç beklemiyordum" şeklinde karşılık verecektir.İnanmayın kesin triptir.Başta da söylediğimiz gibi kız zaten sizin ona ne soracağınızı başından beri biliyordu. Neyse,şimdi eğer bu kızın size hemen cevap vereceğinizi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Kız size burda kesinlikle "Biraz düşüniyim." diyecektir.Peki düşün diyin. Çünkü kızlar asla "hayır" diyecekleri erkeklere bu şekilde davranmazlar. Kızın eve gidince ne düşüneceği ise size kalmış.Yani kız burda "düşüniyim" dedi diye düşünecek sanmayın. Kızın eve gidince sizi düşünmesini sağlamak sizin göreviniz. Peki bunu nasıl yapacaksınız?Onu da açıklıyoruz. Kızlar bu lafı dediğimiz gibi sadece çıkmak istedikleri erkeklere söylerler.Ama kız "düşiniyim" dedikten sonra size gelip "Ben düşündümde arkadaş olarak kalmamız ikimiz içinde daha iyi olur" diyorsa bunun sebebi sizin kızı düşünürken yanlız bırakmış olmanızdan başka bir şey olamaz.Öyleyse neymiş?Kız bizimle çıkıp çıkmayacağını düşündüğü sırada yanlız bırakmayacakmışız.Kızın bu süreyi istediği kadar uzatma hakkı vardır.Ama bu üre genellikle 3 gün ile 1 hafta arasında değişir.Şimdi gelelim sizin bu süre içerisinde yapmanız gerekenlere.
__________________

Mesajı son düzenleyen HaяuN ( 25-04-09 - 20:35 )
 
Eski 18-11-08, 18:09 #2
byburaq63 byburaq63 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )


Uzun şiiri tavsiye etmem çünkü tenefüs biter
 
Eski 18-11-08, 18:14 #3
cadocx cadocx çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )


saol hocam yav
 
Eski 18-11-08, 18:14 #4
sefau571 sefau571 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Seni seviyorum,
çünkü her sabah kalktığımda bir günü daha seninle geçirecek olmanın
mutluluğunu yaşatıyorsun bana. Ben güne seninle başlıyorum ve her gün hayatı
yeniden keşfediyorum.

Yöntemin biraz zor kızLar grup haLinde gezer araLarına giripde konuşabiLirmiyiz demek zor iş
 
Eski 18-11-08, 18:27 #5
ζζъuяДҝζζ ζζъuяДҝζζ çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

sorun deilya kıza 3 5 bakıyom kendi geliyo sölüyo yada arkadasına sölüyom oda iletiyo Teşekkürler.
 
Eski 18-11-08, 18:30 #6
sermantes33 sermantes33 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

bencce küçük bi dörtluk daha uygun
 
Eski 18-11-08, 19:06 #7
Primeval_35 Primeval_35 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Şiir 10 numaraymış
 
Eski 18-11-08, 20:30 #8
Storm Storm çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

ee kız bunu daha önce okumuştum derse
 
Eski 18-11-08, 20:33 #9
ßaşkan™ ßaşkan™ çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Paylaşım için saol
 
Eski 19-11-08, 02:59 #10
WwAliHaNwW WwAliHaNwW çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Ne gerek war damardan gir bak nerden cıkıyon...
 
Eski 19-11-08, 03:20 #11
qorteuz qorteuz çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

buda bi yöntem ama çok özel değil şiir güzel bu arada
 
Eski 19-11-08, 03:31 #12
ForexR ForexR çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

güzel yöntem
 
Eski 19-11-08, 05:23 #13
***RoHaN*** ***RoHaN*** çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Tesekkurler
 
Eski 19-11-08, 12:33 #14
by_yolcu25 by_yolcu25 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

güzel yöntemde kızı nasıl tek bulacaksın o sorun arkadaşlarıyla geziyorlar.
 
Eski 19-11-08, 15:18 #15
diamoni diamoni çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Bunlara hiç gerek yok ki...Benim güzel bir taktiğim vardır bu konuda...Kızı ilk gördüğümde dikkatli bir şekilde süzerim...Bakaışlarını gördüğüm zaman kendi bakışlarımı kaçırırım...Ardından yine bakarım ve yine baktığını gördüğüm zaman bakışlarımı kaçırırım..Kıza tam güveni verdikten sonra,yani ondan hoşlandığımı belli ettikten sonra hiç bakmam,onun bana bakışlarını yakalarım...İşte bu taktiklerden sonra çok kişinin kalbini fethettim ben...Ha birde kızlar kendilerini güldüren erkekleri severler ama herzaman için değil..Çünkü herzaman espri yaparsanız sizi soytarı olarak görür kızın yanında değeriniz kalmaz..Birde şuna dikkat edin kızlar asla ısrar eden yılışık erkekleri sevmez...Kızlar ağır olan,kendilerine pas vermeyen erkekleri severler..Kolay gelsin hepinizee...
 
Eski 25-02-09, 23:19 #16
alamanya24 alamanya24 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

varmi bu devirdfe bunu yiyen kizlar
 
Eski 25-02-09, 23:30 #17
caner390 caner390 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

Bunlar aslan mı leopar mı surtlan mı kızlar grup halinde geziyor ? grup demek ne demek bir sex vardır grup sex
 
Eski 26-02-09, 01:19 #18
Bys4yk0 Bys4yk0 çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

sana birşey göstersem kasıktan dize kadar al bunu alamazmısın felan bunları sölesek tesekkurler paylasım ıcın.
 
Eski 26-02-09, 13:01 #19
AnGryHazee AnGryHazee çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

teşekkrler kardeş
 
Eski 26-02-09, 23:59 #20
dammiTMan_ dammiTMan_ çevrimdışı
Varsayılan C: Kıza nasıl çıkma teklifi edilir ( Erkekler dalın içeri :D )

yha kısa yoldan
şşşt yafrum anam asfaltın olayım ez beni
hayatımı snnle birleştirmek istiorum bnm olurmusun de
yeterli !....
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
ana beni eversene

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 18:40
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018