Eski 23-10-06, 18:44 #1
LXnight LXnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
TaoTenLoc vs. OTANTiK
İki iyi oyuncu. Asaslardan ikisininde oynayısını cok begeniyorum.
Oyunu bırakmadan önce bir gün cz de karşılaştım.
vs. yapacakları anlaşıldı ama TaoTenLoc 70 olmustu sanırım o sıra
cok güzel kapıstılar hemde fair play yani efendice dürüstce kapıstılar cok
hosuma gitti o yüzden düzenledim videoyu.

Hemde ilk kez video düzenliyorum belki olay iyi olmayabilir ama müzik secimi,gecisler kalite filan kendimi denemek istedim. Sonuna cast kısmınada video ile alakasız olarak kendi ss lerimden koydum O yüzdende kusura bakmayın Alakasız oldugunu burdan söylüyorum ama sonucta önemli olan güzel görüntüler filan değil mi?

Ve kapısmanın sonunda kimin kazandıgı belli değil orasınıda cektim ama yayınlamıyorum ,kestim. Burdaki amacımız kişileri,karakterleri rencide etmek kim kazandı filan değil maksat eglenmek,zevk almak.

Insallah begenirsiniz.

Youtubeye attım ama Youtube kaliteyi düşürmüş o yüzden birde rapidshareye atıyorum. Rapiddekini izlerseniz daha güzel olur.

Piksel: 720 x 576
Windows Media Audio 9.1
160 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBR
Boyut: 29mb

Dikkat! Videonun cekilme tarihi: 19 Eylül 2006

Youtube adresi: http://www.youtube.com/watch?v=Qqr43qzljdU

Rapidshare download: http://rapidshare.com/files/375183/TaotenlocOtantik.wmv (Görüntü kaliteli oldugundan boyut biraz büyük)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 18:52 #2
ID3viLI ID3viLI çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
Sağolasın Bakalım Seyredelim Nasıllarmış O zmn lar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 18:55 #3
Tanisyarimelf Tanisyarimelf çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
çok güzel olmuş kardeş bea işte gerçek forumcu sensin tebrikler valla sana müzik seçimide çok güzeldi trabzonlu olarak onuda çok beğendim vs ye gelince taoten kazanmıştır bence 3 kez yakmıs otantiği

tebrikler sana...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:10 #4
LXnight LXnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
Sağolun sağolun Kaldırmayın bi yerlerimi
Bana göre güzel olmadı ama olsun :d
Ingilizce yazdım yazıları ama Turk muzigi koydum.Hem international olsun
Sonra küfür ediyorlar yorumlarda youtube de )

Tanis valla yorumun cok hosuma gitti
Insallah digerleride begenir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:17 #5
FireStates FireStates çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
tebrikler iyi bir video ve muzik
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:24 #6
wowlock wowlock çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
ya invisibledaggerle kapışsınlar onlar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:34 #7
TheBestFu.. TheBestFu.. çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
lordx sen nerelisin yaw ben a,rtvin liyimde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:37 #8
LXnight LXnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
Konuyla ne alakalı lem bu Ama Zonguldak'lıyım. Karadeniz uşagıyız
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:42 #9
TheSargeraS TheSargeraS çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
kimin yendini yazabilirsin. loc için kesmiş kesilmiş bi önemi yok loc adı zaten. taoten vietnamca benim adım demek loc bu aralar girmiyo. arada girip pk yapıyo. charıda satıyo. adam oyunu bizim gibi oynamıyo pek. mesela bizde biri seni kestim die video yada ss koysa hemen sinirler gerilir sonra küfürler başlar. ama ben loc a ne zmn sorsam, kesmek yada kesilmek önemli deil diyo. adam oyunu oyun gibi oynuyo. iyi player ama bu bi gerçek :P
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 19:48 #10
LXnight LXnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen sargeras" Mesajı Göster
kimin yendini yazabilirsin. loc için kesmiş kesilmiş bi önemi yok loc adı zaten. taoten vietnamca benim adım demek loc bu aralar girmiyo. arada girip pk yapıyo. charıda satıyo. adam oyunu bizim gibi oynamıyo pek. mesela bizde biri seni kestim die video yada ss koysa hemen sinirler gerilir sonra küfürler başlar. ama ben loc a ne zmn sorsam, kesmek yada kesilmek önemli deil diyo. adam oyunu oyun gibi oynuyo. iyi player ama bu bi gerçek :P
Bak bende onun için yayınlamadım. Kesmek yada kesilmek önemli değil.
Burada kimin öldügünü,kimin kazandıgını filan yazmadım. Görüntülerdende kestim.
Maksadım o olsa yayınlardım zaten

İki oyuncuyuda tanıyorum. Biliyorsun tao ilede otantik ilede muhabbetim,oynamıslıgım var ikiside karakterli efendi adam gibi adamlar ,o yüzden ikiside seviyorum önemli olan güzel görüntüler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 20:38 #11
gottzilla21 gottzilla21 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
gzl olmuıs
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 20:51 #12
LXnight LXnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
Sağolun yorumlar için
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 21:02 #13
koxphunter koxphunter çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
rencide olayını falan kes ikisininde iyi oldunun bilioruz burda bişe yi başlatıysan bitirmelisin kimin kestti butun bu göruntulerden kim ne derse desin daha önemli her kazanmak için savaşırsın ve biri kazanır
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 22:06 #14
TheBestFu.. TheBestFu.. çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
oha,taotenloc otantik i yenemiosa asas lığı bilmiodur
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 22:22 #15
[McRapiC] [McRapiC] çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
video gerçekten hoş ellerine sağlık.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 22:32 #16
salamurayaprak salamurayaprak çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
güzel video saolasın...

arkadaki fon müzigi süperdi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-10-06, 23:37 #17
Kasssap Kasssap çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
muzik super olmusss
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 00:33 #18
Kill_4_fuN Kill_4_fuN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
Eline saglık gercekten süper 1 video!
paylasımın icin cok teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 04:57 #19
muhammed7 muhammed7 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
artık bu oyuna son diyorum allah beni bu oyundan sogutan arkakadaşlardan ve kardeşlerden bin kere razı olsun.... BU CARIMI SATIYORUM 65 LVL ASAS YAKLAŞIK 100K NP İTEMLER BELEŞ İSTEYENLERİN.. hattap007@hotmail.com adresinden ulaşabilirler ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 05:18 #20
LXnight LXnight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: OTANTiK vs. TaoTenLoc

bynogame
muhammed7 tobe tobe ..

Yorumlar için sağolun arkadaslar. Keşke cok daha güzel görüntüler olsa elimde ama Formatta gitti. Yanlıs yere atmısım D: diye C yazmısım mp3ler filan neyse ayrıntıya girmeyeyim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 20:29
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame