Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 17-05-05, 18:14 #441
trmc trmc çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya HASOCİ ve CİN cevaplayacak

internette hazır bulduğum bi template e flashın kendi componentlarını eklemeye çalışıyom.Fakat çalıştırdığımda componentlar yerine sadece kutucuklar çıkıyo.(fla da 2 scene var. ilki preloader ikincisi ana scene"ben buraya component eklemeye çalışıyorum")
yardım ederseniz çok sevinirim
__________________

Mesajı son düzenleyen trmc ( 17-05-05 - 18:22 )
 
Eski 18-05-05, 11:13 #442
cin cin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya HASOCİ ve CİN cevaplayacak


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen trmc
internette hazır bulduğum bi template e flashın kendi componentlarını eklemeye çalışıyom.Fakat çalıştırdığımda componentlar yerine sadece kutucuklar çıkıyo.(fla da 2 scene var. ilki preloader ikincisi ana scene"ben buraya component eklemeye çalışıyorum")
yardım ederseniz çok sevinirim
component kullanmak flash kullanmaktan daha zor. çünkü her yerini komutlarla şekillendiriyorsun. componentleri kullanmayı öğrenmek için flash öğreten yerlere bakabilirsiniz. google ile aradığınızda bulabilirsiniz.
 
Eski 18-05-05, 15:44 #443
matraxtr matraxtr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya HASOCİ ve CİN cevaplayacak


Kardeşler.
Ben swf yi fla uzantısına çeviren İmperetor proğramını arıyorum. Daha önce forumlarda verilmişti fakat attachment olduğu için indiremedim. Bana direk link verebilirmisiniz ?
 
Eski 18-05-05, 16:59 #444
emperor emperor çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen matraxtr
Kardeşler.
Ben swf yi fla uzantısına çeviren İmperetor proğramını arıyorum. Daha önce forumlarda verilmişti fakat attachment olduğu için indiremedim. Bana direk link verebilirmisiniz ?
bunu program download bölümüne yazmalisin dostum.
 
Eski 22-05-05, 15:26 #445
hopix hopix çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

ben sitemynette arka plan ekleyemedim nasıl yapılacağını söyleyebilirseniz çok teşekkür ederim
 
Eski 23-05-05, 21:48 #446
berkan3512 berkan3512 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Arkadaslar
Flash hangi database leri destekler?
 
Eski 23-05-05, 22:45 #447
hasoci hasoci çevrimdışı
58 Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen berkan3512
Arkadaslar
Flash hangi database leri destekler?
ACCESS, MsSQL, MySQL... bildiklerim bunlar.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen hopix
ben sitemynette arka plan ekleyemedim nasıl yapılacağını söyleyebilirseniz çok teşekkür ederim
YA hoca anlatamamışsın derdini kusura bakma... sen flash topicine msj atıyonda flashla ilgili mi sordun anlamadım...
eğer html soruyosan
<body background="images/bg.gif"></body> gibi bir kodla işi çözebilirsin.
 
Eski 23-05-05, 23:48 #448
berkan3512 berkan3512 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Acaba flash ve mssql arasindaki etkileşimin işlendiği bi kaynak-örnek var mı...sende bana link verebilirmisin...
 
Eski 24-05-05, 00:12 #449
hasoci hasoci çevrimdışı
58 Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen berkan3512
Acaba flash ve mssql arasindaki etkileşimin işlendiği bi kaynak-örnek var mı...sende bana link verebilirmisin...
ya ms sql ile çalışacağın sayfa ya asp yada aspx olacaktır... sonuçta işi bu ara sayfa yapacaktır, önemli olan o ara sayfadan flasha sql den gelen veriyi aktarabilmektir. bunun la ilgili kaynak yok elimde ama aldığım flash kitabında xml olarak veri aktarımı ve alımı vardı. ve mdb kullanıyordu istersen yollarım sana, ya msnden gelirsin yada upload yaparım... dediğin gibi bir kaynak bulursam zaten paylaşımlarım sabitlenmiş halde oraya eklerim
 
Eski 24-05-05, 15:52 #450
mantser mantser çevrimdışı
Varsayılan göstergeli preloading?

ben göstergeli bir preloading yaptım yanlız 3 tane sahnem var. 1. sahne loading sahnesi ve ben bu sahnede sadece 2. sahnenin yüklenmesini istiyorum nasıl olacak bu iş?
 
Eski 25-05-05, 07:47 #451
mantser mantser çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Slm
Ben aşağıdaki kodu yazdım ama yaptığım script sonsuz döngüye girmiş. nasıl oldu anlamadım. 2.framedeki scripti kaldırdım sonra düzeldi ama aşağıda yazdığım gibi olduğuzaman sonsuz döngüye girmesini anlamadım neden böyle bir şey oldu yanlış nerede yardımcı olurmusunuz. Ben bu scriptte ne demişim?

1.sahne 1.frame
boyut = _root.getBytesTotal();
yüklenen = _root.getBytesLoaded();
yüzde = math.floor(yüklenen/boyut*100);
yazı = "%"+ yüzde;
bar._xscale = yüzde;
if (yüklenen==boyut) {
gotoAndPlay("sahne2", 1);
} else {
gotoAndPlay(2);
}

1.sahne 2.frame
gotoAndPlay(1);
 
Eski 25-05-05, 14:05 #452
hasoci hasoci çevrimdışı
Talking Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mantser
Slm
Ben aşağıdaki kodu yazdım ama yaptığım script sonsuz döngüye girmiş. nasıl oldu anlamadım. 2.framedeki scripti kaldırdım sonra düzeldi ama aşağıda yazdığım gibi olduğuzaman sonsuz döngüye girmesini anlamadım neden böyle bir şey oldu yanlış nerede yardımcı olurmusunuz. Ben bu scriptte ne demişim?

1.sahne 1.frame
boyut = _root.getBytesTotal();
yüklenen = _root.getBytesLoaded();
yüzde = math.floor(yüklenen/boyut*100);
yazı = "%"+ yüzde;
bar._xscale = yüzde;
if (yüklenen==boyut) {
gotoAndPlay("sahne2", 1);
} else {
gotoAndPlay(2);
}

1.sahne 2.frame
gotoAndPlay(1);

HATAAAA TÜRKÇE KARAKTER KSEİNLİKLE KULLANMA
 
Eski 27-05-05, 23:10 #453
cuteb0y cuteb0y çevrimdışı
Varsayılan Link Sorunu!

Selam Arkadaslar.
Suanda bi Flash uzerinde degisiklik yapiyorum.Yazıları ve Resimleri tamamen
degistirdim.SWF Quicker Programi ile.Sadece tek Linkler kaldi.
Sorunum ise Action Script bolumunden kodlari aynen ekliyorum hatasiz.
Fakat denemeye kalinca Flash'i aldigim yerdeki adresler cikiyor.Degismiyor.
Sanirim adamlar linkleri kilitlemis.
Boyle bisey olabilirmi?
Varsa bu kilidi nasil ve hangi programla kaldirabilirim?
Lutfen yardimci olun yuzduk yuzduk kuyruguna geldik bide bu cıktı basimiza
 
Eski 27-05-05, 23:50 #454
emperor emperor çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Link Sorunu!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen cuteb0y
Selam Arkadaslar.
Suanda bi Flash uzerinde degisiklik yapiyorum.Yazıları ve Resimleri tamamen
degistirdim.SWF Quicker Programi ile.Sadece tek Linkler kaldi.
Sorunum ise Action Script bolumunden kodlari aynen ekliyorum hatasiz.
Fakat denemeye kalinca Flash'i aldigim yerdeki adresler cikiyor.Degismiyor.
Sanirim adamlar linkleri kilitlemis.
Boyle bisey olabilirmi?
Varsa bu kilidi nasil ve hangi programla kaldirabilirim?
Lutfen yardimci olun yuzduk yuzduk kuyruguna geldik bide bu cıktı basimiza
gelismis panel den movie explorer a gel, orada http:// diye arama yaptir ve gerekli yerleri degistir. eger geturl ile komut vermemislerse load diye arama yaparak swf yüklenip yüklenmedigini kontrol et.
 
Eski 28-05-05, 10:11 #455
afrodiziac afrodiziac çevrimdışı
Thumbs up Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Flash içersinde gölge efekti nasıl verilir _?

--------------------------------------------------------------------------------

arkadaşlar merhaba, çok merak ediorum bir türlü cevabını bulamadım, bir çoğumuzun photoshopda uyguladığı gölge efektini flash içersinde yapabiliyormuyuz ve eğer yapılıorsa nasıl_?

ve bu konuya yakın ekstra bir sorun photoshopda yaptığımız gölgeli nesneleri transparan(arkaplansız) kaydettiğimizde gölge inanılmaz derecede bozuk bir hal alıo bununda kalite kaybı olmadan yapılan bi yöntemi varmıdır_?

şimdiden teşekkürler..
 
Eski 28-05-05, 14:23 #456
cin cin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

photoshopta yaptığınız gölgeli resimleri almak için png formatı kullanın. bunun da kalitesi 24 bit olsun. sorunsuz olacaktır.

flash ile gölge vermek için yukarıdaki menülerden timeline effect>shadow 'u kullanabilirsiniz.
 
Eski 28-05-05, 17:25 #457
hasoci hasoci çevrimdışı
40 Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

CİN ve Emperor Hocam

bende bir soru sormak istiyorum, hazırladığım sitede bi flash menu yani bir swf var bi de iframe var! şimdi ben flashtaki buton a tıklayınca iframe in içinde açılmasını istiyorum sayfa yenilenmesin!!! YAPAMADIM

nası yapılır acaba?
 
Eski 28-05-05, 22:18 #458
cin cin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen hasoci
CİN ve Emperor Hocam

bende bir soru sormak istiyorum, hazırladığım sitede bi flash menu yani bir swf var bi de iframe var! şimdi ben flashtaki buton a tıklayınca iframe in içinde açılmasını istiyorum sayfa yenilenmesin!!! YAPAMADIM

nası yapılır acaba?
_blank, _self, _top olaylarını biliyorsun. ama bunlarla da istediğimiz frame'i çalıştıramayabiliyoruz onun için (ben bi ara frontpage ile yapmıştım olmuştu) frame'e isim verebilirsin. örneğin hasoci ismini vermişsen flash ile şöyle yazman gerekiyor

getURL ("acilacak.html", hasoci);

yalnız frame'e isim verme olayını sorma çünkü şimdi nasıl yaptığımı hatırlamıyorum ve de html bilmiyorum.
 
Eski 28-05-05, 23:23 #459
hasoci hasoci çevrimdışı
Talking Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen cin
_blank, _self, _top olaylarını biliyorsun. ama bunlarla da istediğimiz frame'i çalıştıramayabiliyoruz onun için (ben bi ara frontpage ile yapmıştım olmuştu) frame'e isim verebilirsin. örneğin hasoci ismini vermişsen flash ile şöyle yazman gerekiyor

getURL ("acilacak.html", hasoci);

yalnız frame'e isim verme olayını sorma çünkü şimdi nasıl yaptığımı hatırlamıyorum ve de html bilmiyorum.
ALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

BULDUM HOCAM...


süper bişi oldu... ben iframe isim vermiştim zate! ama olmuyodu... naptın biliyon mu hocam!

getUrl ("hava/hava.asp","icerik"); yani iframe in ismini tırnak içinde yazdım
veeeeeeeeeee çalıştı müthiş bir keyif hissediyorum şuan bu arada i frame i bilmeyen arkadaşlara da burdan bilgi olsun. iframe yaparak sayfanız yenilenmeden sadece ir kısmını değiştirebilirsiniz!!!
Kod:
<iframe name="icerik" width="437px" height="940px" frameborder="0" src="uye/uyeana.asp" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0"></iframe>
bi şey daha sormak istiyorum! normalde anasayfam yap ve favorilerime ekle butonları varya html de!!! onları flasha gömmek istedim yemedi! bildiğiniz bi yöntem var mı? yani html kodlarını getUrl olarak yazınca çalışmadı da...
 
Eski 30-05-05, 14:08 #460
afrodiziac afrodiziac çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Flash Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya EMPEROR, HASOCİ ve CİN cevaplayacak

cin çok saol dostum cvp için
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:39
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019