View Single Post
Eski 08-05-19, 20:00
Celine Celine çevrimdışı
Varsayılan C: Game Of Thrones | 8x04 | The Last Starks


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen BarneyStinson Mesajı Göster
Yine klişe ve mantık hatalarıyla dolu, saçma sapan bir bölümdü. "bakın Dany artık deli ve kötü biri, Jon çok iyi ve süper bir kral olur" mesajını gözümüze sokmaya çalışıyorlar. Kaç bölümdür beklediğimiz "Ben size yardım etmek için geldim, sıra sizde" lafını sonunda Dany'den duyduk. Gendry'nin bir anda lord yapılması ve Arya'ya evlenme teklif etmesi tamamen saçmalık. Birden klasik Yeşilçam'a bağladılar. "Bak param var, şan şöhret de elde ettim ama sen olmazsan hiçbirinin anlamı yok" falan. E düne kadar yoktu zaten bu kız?

Cleagane'in ve Arya'nın King's Landing'e doğru gittiğini görüyoruz. 8 sezon hazırlanan Night King'i öldüren Arya, bir Cersei'yi öldüremezse zaten yazıklar olsun izlediğimiz diziye. Tormund ve wildlingler zaten hikayesini tamamlamıştı, normalde Night King savaşında ölmeleri lazımdı ama Ghost'u bile öldüremeyen dizi tabii ki wildlinglere de kıyamamış.

Masa başı içki oyunu sahnesi herhalde bu sezona dair en güzel 2 şeyden biriydi (şömine başı sohbeti ilk sırada) Çok içtenlikle çekildiği belli oluyor. Özlemişiz böyle sahneleri.

Berbat bir savaş planından sonra Bronn'un elinde kocaman bir crossbow'la Tyrion ve Jaime'nin olduğu odayı bastığını görüyoruz. Yani elinde kocaman bir crossbow'la seni kim nasıl içeri aldı, onu da geçtim Tyrion hangi sıfatla High garden'ı vaad edebiliyor ve onun da ötesinde Bronn nasıl tekrar elini kolunu sallayarak çıkabiliyor? Dizinin en saçma sahnelerinden birisiydi. Savaş bittiğinde Dany tahta oturursa "Kraliçem ben High Garden'ı Bronn'a verdim haberiniz olsun" mu diyecek?

Gelelim dizi tarihinin en anlamsız sahnelerinden birine. AÇIK OKYANUSTA 2 EJDERHANLA UÇARKEN NASIL PUSUYA DÜŞEBİLİRSİN? Kör olman lazım yahu. Hatta kör olmak da yetmez, donuk zekalı falan olmak lazım. Greyworm falan gemide, Missandei ile elele tutaşacak kadar rahat bir pozisyonda pusu yiyorlar. Greyworm'la aynı gemide olan Missandei nasıl oluyorsa ele geçiriliyor, diğer kimseye bir şey olmuyor. Daha sonra yerle bir edilen teknelerden kaçanların karaya vurduğunu görüyoruz. Daha sonra bir cut yapılıyor ve birden King's Landing'e ışınlanıyorlar. Gemi yok, ejderha yok, uçarak mı gittiniz be? CGI parası yetmemiş belli ki, Dothraki'leri, Ghost'u falan harcadıkları gibi Rhaegar'ı da harcadılar. Savaşın kaderini değiştirecek olayı 10 saniye görüyoruz, kimse şaşırmıyor/üzülmüyor ve 10 saniye sonra normal bir olaymış gibi herkes devam ediyor. Yemezler.

Anlaşma sahnesi zaten facia. Kalan son ejderhayı 10 kişilik unsullied ordusunun yanında Semt oturuşu yaptırmışlar. Çekip vursa savaş falan kalmayacak ortada. Missandei'nin ölümü beklenen bir şeydi, normalde Night King savaşında Greyworm ölmeliydi ama ona kıyamadıkları için bari Missandei'yi öldürelim demişler.

Sonuç olarak yine berbat, senaryosu kalitesiz bir dizi izledik. Çok sevdiğim, her pazar gecesi 4'te severek uyandığım dizi bir an önce bitsin diye dua ediyorum. Güzel diziyi mahvettiler. Yazıklar olsun.
Ben bunun üzerine söyleyecek pek bir şey bulamıyorum.

8 sezondur övülen Ejderha ve Night King efsanesi ölümlerine bakınca, bende yazıklar olsun diyorum.

Bir bıçak darbesi ile dünkü çocuk Night King'i öldürüyor.
Gemideki kocaman crossbow okuyla 3-4 tane okla öldü bitti ejderha.
Bu muydu şehirleri yakıp yıkan hayvan diye düşünüyor insan. Çok mantıksız ilerliyor.

Son 2 sezondur konu çok yavaş ilerliyordu ama bu sefer de son sezona çok fazla konu sıkıştırdılar. Aman hadi bütün konuları bağlayalım, diziyi bitirelim düşüncesi ile saçma sapan şekilde bağlıyorlar konuları..
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla