Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Genel Kültür > Zeka Soruları & Bilmeceler
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep

Genel Kültür Kategorisinde ve Zeka Soruları & Bilmeceler Forumunda Bulunan Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep Konusunu Görüntülemektesiniz => Bu soruyu bir arkadastan aldım.onceden verildiyse ozur dilemicem.Kim takar yeniden quncellıyoruz.önceden qorup bılen warsa lutfen soylemesın.Şak diye cevabı yapıstırırsa bi ...

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 04-06-09, 21:57   #1

Exclamation Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep


Bu soruyu bir arkadastan aldım.onceden verildiyse ozur dilemicem.Kim takar yeniden quncellıyoruz.önceden qorup bılen warsa lutfen soylemesın.Şak diye cevabı yapıstırırsa bi anlamı kalmaz.iste mantık sorumuz:

pazartesi
salı
çarşamba
__________>> bu üç gün kadınların yalan söyleme günü



perşembe
cuma
cumartesi
__________>>bu üç günnde erkeklerin yalan söyleme günü

pazar_____>> her ikisinin[erkek ve kadın] ortak olan doğru söyleme günü.

soru:erkek diyorki:ben dün yalan söyledim diyor.
kadında bende diye cevap veriyor.

Buqün hangi gündür?( burda demek ıstedıqım dun deıl.Olayı konustukları gun hanqı qundur? )

gerçekten çok mantık isteyen bir soru bilene helal olsun.

not: Dünyanın en zor 3. mantık sorusu arasında yer alırmış

mantıklı cevaplar qeLsin. kımse bılemesse( atıp tutturanlar dısında ) cevabı ılerleyen zamanda soylıcem...:P



BiLen arkadaslara +repLerini atıcam!...


05/haziran/09 Sorunun cevabı:

Cevap perşembedir. Çünkü perşembe günü adam yalan söylemek zorunda dün yalan söyledim diyor ve bunu söylerken yalan söylüyor. Yani dün doğruyu söyledim demek istiyor. Ve dediği doğru(ptesi salı çarşamba pazar doğruyu söyleyebilir). Dün çarşamba olduğundan burası doğru !

Gelelim kadına ; Kadın o gün bende dün yalan söyledim derken doğruyu söylemek zorunda. Çünkü(ptesi salı çarşamba dışındaki günlerde doğru söylüyor. Bugünde perşembe olduğu için doğru söylüyor demektir.) Dün yalan söyledim derken doğruyu söylediği için dünde çarşamba olduğundan (çarşamba günü yalan söylüyor)dediği doğru olur

Yani cevap perşembedir.




Mesajı son düzenleyen _DeSeMeJanTe_ ( 05-06-09 - 14:38 )
 
Eski 04-06-09, 22:02   #2

Varsayılan C: Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep


perşembe olabilir...
 
Eski 04-06-09, 22:15   #3

Varsayılan C: Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep


o kadarda mantk isteyen bi soru deiLmiş bea

Cvp : çarşamba
 
Eski 04-06-09, 22:16   #4

Varsayılan C: Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep


Cuma oLabiLiRmi.
 
Eski 04-06-09, 22:21   #5

Varsayılan C: Dünyanın en zor 3. mantık sorusu>> bilene helal olsun +rep

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen > קǿмקล¢1жĐ < Mesajı Göster
o kadarda mantk isteyen bi soru deiLmiş bea

Cvp : çarşamba

Hyr canm Carsambada deiL.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat