Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Eğitim > Sınavlar ve Hazırlık - ÖSYM > YGS ve LYS'ye Hazırlık
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

FEM Simetri Sayısal Seti ?

Sınavlar ve Hazırlık - ÖSYM Kategorisinde ve YGS ve LYS'ye Hazırlık Forumunda Bulunan FEM Simetri Sayısal Seti ? Konusunu Görüntülemektesiniz => arkadaşlar fem simetri sayısal setini almak istiyorum.lütfen bilgi verir misiniz içinde hangi kitaplar var ve fiyatı ne kadar ? bilgisi ...

Beğenenler5Beğenen

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 30-01-12, 22:07   #1

Varsayılan FEM Simetri Sayısal Seti ?


arkadaşlar fem simetri sayısal setini almak istiyorum.lütfen bilgi verir misiniz içinde hangi kitaplar var ve fiyatı ne kadar ? bilgisi olanlar söyleylerse sevinirim teşekkürler şimdiden
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-01-12, 23:03   #2

Varsayılan C: FEM Simetri Sayısal Seti ?


Fiyatina NT'nin sitesinden bakabilirsin. ancak geometrisini temelin yoksa kesinlikle tavsiye etmiyorum. bir sure sonra sıkıyor adami. ayrica konu sonu testleri de sacmaliktan baska bir sey degil.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-01-12, 23:07   #3

Varsayılan C: FEM Simetri Sayısal Seti ?


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ViewState Mesajı Göster
Fiyatina NT'nin sitesinden bakabilirsin. ancak geometrisini temelin yoksa kesinlikle tavsiye etmiyorum. bir sure sonra sıkıyor adami. ayrica konu sonu testleri de sacmaliktan baska bir sey degil.
Aynı seti kullanıyorum ve arkadaşa kesinlikle katılıyorum.Geometri de temelin yoksa kesinlikle alma.Bence o kadar iyi bir set değil.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-01-12, 00:19   #4

Varsayılan C: FEM Simetri Sayısal Seti ?


ya geometri zayıf ama mesela fizik de orta ama fizik kitabını sevdim diğer derslerde sorun yok zaten de.geometriyi de başka kitaplarla hallederim heralde.fizik ben sevdim sizce fizik ve diğerleri nasıl ?

Mesajı son düzenleyen husofb ( 31-01-12 - 00:22 )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-01-12, 02:38   #5

Varsayılan C: FEM Simetri Sayısal Seti ?

Bak bana inan çünkü ben geçen sene öss girdim 425 puan bu sene gene çalışıyorum geçen sene elimde güvender kitapları vardı.-güvender konu anlatımlı kitapları çok renklidir çocuk kitabı gibidir ilk başta göze hoş görülür sorulara baktıkça çözme isteği olmaz kağıdıda bi acaiptir zaten-.Bu sene simetrinin tüm setini aldım.Kağıdında öyle abartma renklere şekillere girmemiş amacı sadece bilgi vermek bana güvender sanki her sayfada rengarenk sanki amaç öğretmek değil ama simetri öyle değil açarsın karşındaki kitap sana bilgilerle hitap ediyor.İşte kitapların bu özelliğini seviyorum.Kelimelere zor dökersin ama hakkaten insanı çok etkiler öğrenme açısından.Bu arada karekök'ü göz ardı etmeyelim.Ben sadece karekök'ün lys son kitabı (limit-türev-integral) şiddetle çözmenizi istiyorum ama zamanı da önemli.Ygs den sonra.Bu arada şunu da geçmeden edemicem bu dönem önemli çünkü 1 yıllık çalışılanlar unutuldu-- sonuçta herkeste aynı beyin varsa ygs 1. lerinin uzaylı olduğuna inanmıyorsanız- unutuldu.Bu günler önemli kitapları ince eleyip sık dokursanız dokumanız eskimeden öss kağıdına serpebilirsiniz.Neyse konuya dönicem ygs simetri konu anlatımlarını tüm samimiyetimle öneriyorum.Aslında kendi rakiplerime neden bunları söylüyorum bilmiyorum ama içimden geliyo işte bi yarış diyede insanlığımızı kaybetmedik.MEB'e yenilmedik.Zaten ne yapabileceklerimiz değil ne yapamayacağımızı öğrettiler.Şu öğrendiğimizi bilgiler bizim ilerde hiç bi işimize yaramıcak.Ezber bilgiler unutulcak.20 senemezin-boşuna zaman kaybının- hesabını kim verecek.Orası meçhul.Ama bizim başka çaremiz yok.Buna katlanıcağız.Başka yolu yok-var ama o da para ve ileri dönük düşünce ister-
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat