Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında.
Forum TR
Go Back   Forum TR > Bilgisayar > Windows İşletim Sistemleri
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]

pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen )

Bilgisayar Kategorisinde ve Windows İşletim Sistemleri Forumunda Bulunan pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen ) Konusunu Görüntülemektesiniz => merhaba arkadaslar... bana fransadan Eee markasında bir notebook geldi..fakat notebookun işletim sistemi (xp ) , yazı tipi,klavye yani anlayacağınız her ...

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 26-02-10, 15:09   #1

3 pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen )


merhaba arkadaslar...

bana fransadan Eee markasında bir notebook geldi..fakat notebookun işletim sistemi (xp ) , yazı tipi,klavye yani anlayacağınız her sey fransızca hatta wireless e bile bağlanmıyor..buluor bağlantıyı ama bağlanmıyor..

bu notebooka tamamen fransızcadan türkçeye nasıl çevirebilirim ?
ve kusursuzca nasıl kullanabilirim...

yardımcı olursanız sevinirim...şimdiden sağolun
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-02-10, 17:13   #2

Varsayılan C: pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen )


Sana ilk tavsiyem:Kesinlikle türkçe xp kullanıcam diye sahte xp yükleme.Orjinaline yama bul
Doğrusu xp de nasıl yapılıyo tam bilmiyorum ama wirelless a giremedğine göre başka birbigisayardan
[Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız]
linkinden pack i indir.Sonra yükle.Reset at.Sonra denetim masasına ordan bölge ve dil seçeneklerine girip dili türkçe yapcan.Yalnız doğal olarak denetim masası ve diğer yerler türkçe olmayacak iş sana düşüyo
Kolay gelsin
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-02-10, 18:46   #3

Varsayılan C: pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen )


kardeş orjinal xp bul yükle kabul etömiyebilir onun için pasaportla açtırmayıda dene
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-02-10, 22:48   #4

Varsayılan C: pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen )


beyler ınternette bağlandım ok...ısletım sıstemınıde turkceye cevırme ıcın programlar varmıs kullansam faydası olmaz mı (multiliungial user interface pack ) dıye program...notebooka zarar verırım dıye bılenlere danısmadan yuklemeyım dedım...işin en ilginç tarafı ise denetim masası-dil ayarlarından dili turkçe yaptım..bütün tuşları sırayla gezdim ama bazı harflerı gostermıyor hemde hiç bir dilde..ılk defa bole bi şey gödüm..mesala m harfi için m tuşuna ve dıger butun tuşlara basıyom ama m harfi çıkmıyor...
bana yardımcı olursanız sevinirim.
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-02-10, 10:10   #5

Varsayılan C: pc yi ve işletım sıstemını turkceye cevirme (yardım acil lütfen )

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen okansaa Mesajı Göster
beyler ınternette bağlandım ok...ısletım sıstemınıde turkceye cevırme ıcın programlar varmıs kullansam faydası olmaz mı (multiliungial user interface pack ) dıye program...notebooka zarar verırım dıye bılenlere danısmadan yuklemeyım dedım...işin en ilginç tarafı ise denetim masası-dil ayarlarından dili turkçe yaptım..bütün tuşları sırayla gezdim ama bazı harflerı gostermıyor hemde hiç bir dilde..ılk defa bole bi şey gödüm..mesala m harfi için m tuşuna ve dıger butun tuşlara basıyom ama m harfi çıkmıyor...
bana yardımcı olursanız sevinirim.
sen bence bi bilgisayarcıya göster
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat