Son Dakika Haberlerini Takip Edebileceğiniz FrmTR Haber Yayında. * FrmTR Sohbet Kontrol Panelinizde.
Forum TR
Go Back   Forum TR > >
FrmTR'ye Reklam Vermek İçin: [email protected]
Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 29-05-08, 17:13   #1
karatahtalı

Varsayılan Ekran kartı markasını öğrenme?


Arkadaşlar bir şey sorucam.Bu ekran kartı markasını nerden öğreniyoruz.
Bir oyun yükledim.Çalıştırmadı.Bende bu konu üstünde çok durmaya başladım.
Birde diyelim nvidianın bi sürümü var elimde ekran kartı.
[Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız] a giripte bunun daha yüksek sürümlerini indirebilirmiyim?
Yardım edene +16x.xxx
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-08, 17:17   #2
karaca761

Varsayılan C: Ekran kartı markasını öğrenme?


Başlat>çalıştır>dxdiag çıkan ekranda bilgisayarıyın a z ye bütün özelikleri yazıyor kolay gelsin

öbür soruna gelince elindeki ekran kartının özeliklerini öğrenip drıverleri günceleştiriceksin abi olay bu ve dostun orda [Linkleri sadece kayıtlı üyelerimiz görebilir.ForumTR üyesi olmak için tıklayınız] bu siteye girip ordan yeni güncelleme indirebilirmiyim demişin ben hiç sanmıyorum paralıdır kesin dememedim ama büyük ihtimal öledir en azından denmesi bedava tabi ingilizcen varsa

Mesajı son düzenleyen karaca761 ( 29-05-08 - 17:23 )
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-08, 17:19   #3
karaca761

Varsayılan C: Ekran kartı markasını öğrenme?


+ rep imi isterim
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-08, 17:24   #4
karatahtalı

Varsayılan C: Ekran kartı markasını öğrenme?


Kardeşim repini gönderdim.Şİmdi bişey sorucam.Ben bu gücelleştirmeyi falan yaptım diyelim.YÜklediğim bi oyun var medieval II. bu oyunu çalıştırırmı?
  Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-08, 17:30   #5
karatahtalı

Varsayılan C: Ekran kartı markasını öğrenme?

Arkadaşım çok oldum galiba ama.
Sana bir sorum daha var dediğin yöntemi kullandım şu çıktı ekran bölümünde..
Ad:NVİDİA GeForce2 MX/MX 400
Üretici:NVİDİA
Yonga Türü:GeForce2 MX/MX 400
DAC türü:İntegrated RAMDAC
Yaklaşık Top. Bellek: 64 mb
Şunlar yazıyor.Ben nereye gireyim.Ve güncelleştirme olarak neleri yükleyeyim.YArdım ederrseniz süper olur.+16x.xxx rep
  Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası


Reklamı Kapat

Reklamı Kapat